Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Ilyenkor a levegő tele feszültséggel...
...amit szó szerint kell venni, mert a takaró 150% műszálból van, csattognak a szikrák, ráz rendesen.
De kit érdekel ilyesmi? A maradandó élményt a feltáruló autó adja!
9:10-kor értünk Rieglerékhez, Giulietta letakarva várt minket.
A nyári kerekeket FGP bedobta az Alfijába, mi a papírokat intéztük. Sajna a matrica rendszám nem jött össze, mert a "központ" olyan típusbizonyítványt állít csak ki, ahol ez nem szerepel. Egyedi elbírálás kell.
Aztán eljött a pillanat, és lelepleztük.
Beültem, összeismerkedtünk. Immáron minden gombot meg lehetett nyomni, minden kart meg lehetett mozgatni. Némi segítséggel sikerült németre állítani az olaszul kommunikáló autót.
A csomagtartóban jöttek a meglepetések:
- segélycsomag-égőkészlet-háromszög kombó táskástól,
- egy garnitúra gumi szőnyeg a téli latyak ellen,
- egy Alfás pulcsi (!!)
- a rendszámtábla tartó előre.
Itt indult el a próbálgatás. Tulajdonképpen a fehér autó a fekete tartó és az arra felrakott pléh rendszám tetszik. Lehet, hogy ez lesz a nyerő megoldás.
Tekintettel a TCT-re és a szűk kapura Farkas Dánielt kértem meg, hogy járjon ki.
10:30-kor Júlia kigördült a szalonból...
15 óra körül érkezés a győri Riegler szalonba. Némi papírmunka és pénzügyi tranzakció után, találtam egy piros színű idegen testen a Mazda szalonban. Az OFF-os eladó bizonygatja, hogy egy Moszkvics van alatta, majd jön a kolléga és az megcsiribúcsiribázza...
Pillanatok múlve érkezik a "kolléga" - nevezzük nevén: Farkas Dániel - és lőn. Csiribú-csiribá!
A piros lepel alatt ott a Párduc.
Néhány apróság vár még a beltérben: sapka, 159 modell, KRESZ csomag ízléses táskában, grátisz felrakott téligumik...
Némi ismerkedés után a Párduc felmordul és 16:05:30-kor szép komótosan kioson az OFF kereskedés ajtaján.
Km-óra állás: 0