Mutasd

>> Szerviz2016-06-16

128000Km-nél rászántam magam a műveletre, az alkatrészek már pár hónapja meg volt.

Ráment az egész nap így másodjára is, de nem a tényleges munka volt sok, hanem a szívás :-)

Haspáncél csavar anya megpörgött, egy órán át rimánkodtam neki hogy jöjjön ki, majd végül megadta magát.

Autó felbakolása és motortartó bak lebontása után kiderült, hogy az emelőm kis terhelésen elengedi az olajat (?????????????) Ha a kocsit emelem az nem gond neki, de ha csak a motort tehermentesítem, vagy üresen emelve hagyom, lekókad.

Na mindegy, rohan apóshoz a kis teleszkópos emelőért, elég az a motort tartani...

Innen már nem volt gond, azaz csak egy. Még mindig nem vettem 15-ös dugókulcsot :-(

Csónya dolog, de a negatív torx készlet 22-ese "pont jó volt rá". Legközelebb lesz 15-ös krova fej...

Vezérlés feszítő beállítása után még szétszedett állapotban beindítottam. Minden rendben volt, összeraktam és mentem vele pár kört.

És most a szokásos rám jellemző placebo :-) Halkabb a motor és amit korábban írtam ill. találkozókon mondtam, az alapjárati motor ill. kaszni rezgés teljesen megszűnt :-D

NEM REMEG AZ AUTÓ, MEG A KORMÁNY HIHI.

Nem központosan volt feltéve a 4. képen látható bak a függőleges csavarokra pl.

Vagy ez okozta vagy nem, mindegy is, most jó.

A project sikeresen végződött.