Múlthéten vásároltam 4db 17" borbet felnit, amire most fel is kerültek a 205\50 R17-es nyárigumik. Nagyon imádom az összképet!
Olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere. Motor oldaltartó gumizása megadta magát, ez is cserélve lett. Kilóméteróra állás : 159000km
A régi fényszórók már lemattultak és az egyik letört fülek miatt lötyögött! Íme az újak!
Pirosnál és dugóban eléggé bejött az utastérbe a bűz, a flexicsőnél már rendesen kifújt! Vettem egy újat és belett hegesztve a régi helyére! A benti bűz megszűnt és sokkal halkabb lett az autó!
Elérkezett az olajcsere ideje! Total Quartz 5W-40 olajból vettem egy kannával és mellé egy olajszűrőt, levegőszűrőt, légszűrőt! A szerelőm ajánlotta, hogy vegyek új stabilizátor rudakat előre, mert már kicsit lógnak és zöröghetnek, így ez is cserélve lett!
Kilóméteróra állás: 148000 km
A régi turbócső gumi anyaga mar elöregedett, repedesek votak rajta. Ennek következtében elég rendesen füstölt kigyorsításnál és mint utólag kiderült a teljesítményt is jelentősen csökkentette. Vásároltam egy újat és ki is cseréltem! Szerelés után az első padlógázos gyorsulásnál embertelen korom felhőt pöfögött ki, de azóta nagyon szépen, szinte füst mentesen járok vele. Mivel már így, repedt turbócsővel vásároltam az autót, így a csere után olyan teljesítmény növekedést érzékeltem ami napokig mosolyt csalt az arcomra a gyorsításoknál! Érezhetően jót tett szegénykémnek, hogy már nem szív fars levegőt! Mindenkinek erősen ajánlom, hogy rendszeresen ellenőrizze a sajátját, hogy nincs-e repedve! :)
Az idő elteltével, az oszlopok gyári fóliázását kissé kikezdte az erős napsugárzás. Ez is carbont kapott!
Belső optikai tuning néven, egy jó pár elem fekete carbon fóliát kapott. Nekem nagyon tetszik az eredmény és szerintem igényesen feldobta az utasteret.
Mivel hasznaltan vásároltam az autóm, ezért az első az volt, hogy elvittem a szerelőmhöz. Olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő és üzemanyagszűrő csere volt az első. A jobb első keréktől furcsa nyikorgó hang volt hallható, ott egy lengőkar cserével tudták orvosolni a problémát. A generátort is cserélni kellett, ami nagyot dobott a költségeken. A szerelő azt javasolta, hogy 10ezer kilóméterenként cseréljünk olajat és akkor ez az 1.9 JTD le megy a térképről. Kilóméteróra állás : 132500km