Mutasd

>> Szerviz2012-12-29

Nekiálltam szétszedni a motort. Az 1 hetet ment MANN olajszűrőt dobhattam a kukába. Elhatároztam, hogy minden marad 1992-es, ezért kell cserélnem a hibátlan olajkartert, ami 1995-ös gyártású. Az olajhűtő konzolja egy elég szép öntvény, tehát tele van résekkel, ahová gyönyörűen meg tud ülni az olajsár. A karter eltávolítása után még legalább 4 deci olajtrutymó folyt az asztalra. Ezt egy használaton kívüli tepsibe fogtam fel. Az oldalsó motorburkolat alatt egy szép állapotban levő vezérlést találtam. Talán ez lesz az egyetlen, ami csere nélkül megy vissza a motorba. Az olajpumpa is egy érdekes szerkezet: két fogaskerék a főtengelyen át van hajtva. Jó állapotban volt, a házán kicsi kopást találtam csak. A ház csavarjait szerencsére nem kell kadmiumoztatni, mehetnek vissza megpucolva.