TSiga ( I am the TSIG) - főkép
>> Tuning és extraAlfa 155 2000 T.S. 8V Super // 2011-03-15

Elkészült a tükröm! Fairlane szerint jó lenne carbonozva is, de nincsenek cuccaim hozzá. Oda már vákuumozni kellene. Na de lényeg, hogy ma reggel lementem és lefújtam szépen piros színű alapozóval. Meghagytam a 2 óra száradást, amiből 3 lett. Utána jött a gyári piros színje. Szerencsére nem kellett rá sok festék, de asszem 2 réteget kapott. Most felhoztam a lakásba, hogy valamivel melegebb helyen száradjon meg. Holnap kiteszem a napra, hátha még jobban rászárad a festék. Most, fújás után 3 órával porszáraz, tapintható. Alfacity-ig meg kell csinálni a másikat is. :-D
1- alapozva
2-3-4-5 - készen van

>> Tuning és extraAlfa 155 2000 T.S. 8V Super // 2011-03-14

Ma folytattam a tükör készítését. Persze a csiszolás nem az a fajta dolog, hogy legitteled, lecsiszolod, oszt jó. Háromszor kellett legittelni, úgy lett elfogadható. A durva csiszolás után lettek a finom részletek kialakítva, majd a szórógitt következett. Természetesen előtte zsírtalanítottunk. Holnapra megszárad, majd jöhet rá az alapozó végre. Az 1. képen próbáltam másképp csiszolni. Konkrétan fejre van állítva az ajtó. A 2. képen van az a bizonyos finom részlet a tükörház alsó oldalán. Szándékosan hagytam meg ezt a részt, nem lett bedolgozva. A 3-4 képen a felvitt szórógitt utáni állapot.

>> Tuning és extraAlfa 155 2000 T.S. 8V Super // 2011-03-12

Kezdődött még tavaly októberben, hogy elmentem lemosni a kocsit egy gépi mosóba. A bal oldali tükröt nem lehetett felhajtani, de úgy gondoltam, lesz ami lesz. Lett is. Kijövet a bal tükröm a vezetéken lógott. (1.) Természetesen a spiáter adta meg magát. Így Marklartól kértem egy pót tükröt, amíg ezt megcsinálom. Persze ha más letört, miért nem reszelünk rajta?
Az ajtócserém után kint maradt a cégné a régi ajtó és arra feltettem a tükröt. Először csak az alaplemezét, majd kis konzolt is kapott, amire a tükörház maradék elemét felcsavaroztam. Próbáltam gyári szögbe belőni, de sehogy sem jött össze. (2-3.)
Teltek múltak a napok.
Történt kb. 1 hete, hogy a céges Hiace-t ki kellett pakolni, mert mentünk áruért Dunaújvárosba. Nosza, bekerült az ajtó rajta a tükör-kezdeménnyel. Kiraktuk nálam, majd irány tovább. A héten beszereztem műgyantát és vastag fonott üvegszálat a legozáshoz. A terv a V6TI tükreinek valamiféle képpeni koppintása lenne, mert amit lehet kapni, az 800 EUR párja. A terv a következő volt: megszüntetem a tükör nyakát és közvetlenül az alaplemezhez lesz műanyagozva az egész. Lent a pincében nekiestem ismét. Marklartól kaptam rendes tükröt, amiről le tudtam mérni a tükör és az ajtó által bezárt szögeket. A beépített fém konzol pontos pozicionálása után (4-5.) felkerülhetett a többi burkolat, amit műgyanta és üvegszál segítségével rögzítettem.
Az egész szögméricskéléshez nagypapám IGV-s (IrodaGép gyártó Vállalat) szögmérőjét használtam