Tagok >> TSiga ( I am the TSIG) >> Blog
Már régebben észrevettem, hogy a kuplungmunkahenger egyre jobban olajos. Sebaj, 20 évente illik kicserélni. Most, hogy szabin vagyok, meg is ejtettem. Az Unixban beszereztem a munkahengert 6299 pénzért. Ez a második ár, mert az elsőt vissza kellett vinnem, ugyan is nem az a fajta kellett bele. A munkahenger kicserélése nem volt nehéz. Leszámítva azt, hogy az egyik csavarjának a menete meg volt halva. A munkahengert csavarhúzóval feszíteni kellett, egy kulccsal meg a csavart kellett tekerni. Viszont ha már ki kellett venni az akkutálcát, rendbe is tettem. Rozsda le, alapozó, fekete festék.
Légtelenítéssel viszont megszívtuk. Kellett is még fékfolyadék. Persze a rendszer 5.1-essel van feltöltve, abból meg 1785 pénz volt egy flakon. Nehezen ment, de sikerült. A kuplung nagyon finoman működik.
Még a kipufogó cseréjekor vettem észre, hogy an szivárog a kuplung munkahengerem a váltón. Szerintem még a gyári. Most végre eljutottam oda, hogy veszek munkahengert. Nem szórakoztam a bontottal, meg a felújító készletekkel, egybe cserélem az egészet. Természetesen a drágábbik változat kell bele, dehát ezt már megszoktam. Egy 12000 Ft-os termosztát után már nem is csodálkozok. Lényeg, hogy vettem egy Samko márkájút. ha már ott voltam, kellett egy légszűrő is. Nem is emlékszem, mikor kapott új légszűrőt. Most nem a direktszűrőről beszélek, hanem a gyáriról. :-)
A két ünnep között tehát akku-akkutálca ki, munkahenger csere.
Munkahenger: 9568,-
Légszűrő: 2843,-