Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> 145 1.6 Boxer (Boxos) >> Blog
- TĂpus:145 1.6 Boxer (Boxos)
Mindent errĆl a tĂpusrĂłl
Tagok, akik birtokoljĂĄk a tĂpust - ĂvjĂĄrat:1996
- SzĂne:Piros-fekete
OlajteknĆ levĂ©tel Ă©s takarĂtĂĄs
HidrotĆkĂ©k szĂ©tszedĂ©s Ă©s takarĂtĂĄs
Bal oldali vezĂ©rmƱtengely hĂĄtsĂł oldali tömĂtĆ gyƱrƱ cserĂ©lve
VezĂ©rmƱszĂj szett cserĂ©lve
HosszbordĂĄs Ă©s Ă©kszĂj cserĂ©lve
VĂzhƱtĆ takarĂtĂĄs, kiegyenlĂtĆ tartĂĄly csere Ă©s takarĂtĂĄs, termosztĂĄt csere ami rendesen zĂĄr (mĂĄr nagy Ă©rtĂ©k), Ășj fagyĂĄllĂł





Kicsit nehezen tekert az önindĂtĂł Ă©s arra gondoltam hogy csak a generĂĄtor fogja vissza a hajtĂĄst mivel ĂŒzemmeleg motornĂĄl a generĂĄtornak volt egy fura hangja. Leszedtem kicserĂ©ltem, de igazĂĄbĂłl a generĂĄtor nem kezdett megszorulni viszont a hang megszƱnt az "Ășj" generĂĄtor utĂĄn. TöltĂ©se tökĂ©letes, cserĂ©je könnyƱ volt a többi autĂłhoz kĂ©pest âșïž KĂ©sĆbbiekben majd önindĂtĂł csere lesz.
ElsĆ lökös Ă©s oldalsĂł kĂŒszöbök nagyon megtetszettek, a hĂĄtsĂł lökös meg remĂ©lem nem fog tĂșlzĂĄs lenni rajta. + pĂĄr egyĂ©b alkatrĂ©sz, elektromos csomagtartĂł nyitĂł 2x, fl közĂ©p elem szuper ĂĄllapotĂĄban, nĂ©met kĂ©zikönyv, fl kĂĄrpit elemek, stb. Köszi itt is az eladĂłnak ha esetleg olvasnĂĄ đ








TakarĂtĂĄs, belsĆ - kĂŒlsĆ festĂ©s + kĂvĂŒl lakk. Felnikupakok kicserĂ©lve










Nissan x-trail fĂ©nyszĂłrĂłmosĂł ĂĄtalakĂtva. HozzĂĄ toldva, kapcsozva, összeolvasztva aztĂĄn csiszolĂĄs, egy pici mƱanyag kitt, Ășjabb csiszolĂĄs, mƱanyag alapozĂł, szĂłrĂłgitt majd a szĂn. FĂșvĂłka becsatlakozĂł csövet ki kellett egyenesĂteni. LökhĂĄrĂtĂł formĂĄlyĂĄhoz alakĂtva az illesztĂ©se. 2 db RögzĂtĆ csavarba toldva lesz felszerelĂ©s elĆtt. EredetibĆl mĂ©g egy pĂĄr kaphatĂł volt 1 Ă©vvel ezelĆtt, csak szĂĄmomra sokĂ©rt ezĂ©rt a kĂ©t mƱanyag darabĂ©rt (kB. 30-32ezer). Ez 1/5 rĂ©szĂ©bĆl meglett (maga a fĂ©nyszĂłrĂłmosĂł) Ă©s nekem van olyan jĂł mint az eredeti, fĆleg hogy magam csinĂĄltam :)) KĂ©szĂtĂ©shez szĂŒksĂ©ges anyagok közĂŒl minden volt itthon.











Vettem hozzĂĄ zender kĂŒszöb spoilereket. Ezt a fajtĂĄt ragasztani kell, nem patentos. Alul kĂ©t db csavar rögzĂtĂ©si fĂŒle van az eredetivel egyezĆ helyen. NĂĄlam az egyik oldali kĂŒszöbön ezek hiĂĄnyoznak, majd pĂłtolva lesznek. MeglepĆdtem mikor csomagoltam ki, mivel kaptam mellĂ© egy foltozĂł mƱanyag kĂŒszöböt harmadiknak amirĆl nem tudtam Ă©s elsĆre annyit lĂĄttam csak hogy felemĂĄs a kĂŒszöb, de aztĂĄn csak egybe volt csomagolva a kĂ©t zender kĂŒszöb :))
Rendelek is mellĂ© Ășj lĂłhere szimbĂłlumokat Ă©s mivel nem kell patentnak a hely a karosszĂ©ria kĂŒszöbĂ©n Ăgy azok le lesznek dugĂłzva. 8 mm-es kell Ă©s összesen 14 db.
KĂŒszöb 10625,- + szimbĂłlum 2 db Ă©s patent 20 db 2984,-




Ăj ĂŒzemanyag szƱrĆ.
Ăj NGK gyertyĂĄk. MegszĂŒnt a motor rĂĄszkodĂĄsa. AlapjĂĄraton billegett jobbra-balra, de a motor tartĂł bakokat majd ellenĆrĂzni kell mĂ©g.
Friss olaj, olajszƱrĆ Ă©s levegĆszƱrĆ. OlajszƱrĆ alĂĄ kerĂŒlt egy pogĂĄcsa, benne a az olajhĆfokmĂ©rĆvel Ă©s olajnyomĂĄsmĂ©rĆvel.
RĂ©gi olajba elĆször tettem szelepemelĆ tisztĂtĂł adalĂ©kot, jĂĄrattam vele majd Ășgy engedtem le a rĂ©gi olajat.
Kertecs cartĂĄrs adott nekem egy lĂ©gzsĂĄk nĂ©lkĂŒli kormĂĄnyt Ă©s kĂ©t szĂĄmomra hiĂĄnyzĂł ajtĂłkĂĄrpit csavartakarĂł fedĆ kupakot, Ăgy az ajtĂł rĂ©sze hiĂĄnytalan lesz :) itt is köszönöm neki.
Megvan a kormĂĄnyhoz a jobboldali elem is, ez mĂĄr korĂĄbban megvolt + beszerzett fekete betĂ©tes mƱszerfal elemek, amik az 1.8 Ă©s 2.0 TS-ekben voltak. Igaz ez mĂĄr facelift kategĂłria ami ehhez nem jĂł, csak összeraktam Ćket :))











