Mutasd

>> Egyéb2021-04-30

2022. 04. 30.-ig ideiglenesen kivonatva, de leginkább addig amíg nem készül el . Március 1.-től már 1 évre is ki lehet a félév helyett.

 
>> Tuning és extra2021-04-10

Mai nap közel 600km a Tádéval. Először átvettem Kazestól a vonóhorgot, amit itt is köszönök neki :)) utána elmentünk Szolnok mellé a felnikért amit foglalóztam, majd visszafelé megneztük a Dunakanyart.

 
>> Szerviz2021-04-09

Csomagtartóról a feliratok lekerültek, később az eredeti helyén kapnak helyet.
Bal hátsó lámpa kicserélve (csomagtartó része) és a rögzítő menetes szárak bele ragasztva a lámpába. A jobb belső lámpánál szintúgy. Vissza szereléskor kaptak tömítő ragasztót az eredeti tömítésekre ami kiszerelés esetén leszedhető róla.
Új alfás rendszám keret elől hátul.
Olaj betöltő sapka tömítései is felkerültek a szigetelő szalag helyett.

 
>> Szerviz2021-03-31

Fent lévő télik jó állapotban vannak első meglátásra, de ez majd kiderül, addig is felkerült egy szett felni amin már elfogyott a gumi, így állhat vele. Találtam hozzá alufelnihez való hosszabb csavarokat így nem kell venni hozzá. Jól mutat szerintem :)

 
>> Szerviz2021-03-02

Kilométer óránál gyanús volt hogy gyújtáskor nem világít sem a légzsák sem a porlasztási mindenes hibalámpa. Volt egy másik boxer óra csoportom, ott működött a lámpa csak a légzsák hibán maradt. Próbálkoztam hogy azt az órát hagyom akkor bent amivel teszteltem, de annak az órájában 32.000 km-el kevesebb van. Kicseréltem a kijelző részt a panelon, de sajnos nem ott van az agya, az csak egy kijelző. Így maradt az a verzió hogy a régit helyre hozni. Nem volt az sem nagy mutatvány, két égőt kellet átforrasztani. Erre a célra van itthon egy donor óracsoport. Az porlasztó hibalámpa nem működött, a légzsák izzóját pedig levették hogy ne mutasson semmit. Ami még hiányzott az a 8 db csavar ami az órát össze fogja a műanyag csatlakozásokon túl, ez pótolva. A légzsák hiba úgy oldódott meg hogy kicseréltem a légzsák vezérlőt egy teljesen ugyan olyanra mint amilyen benne volt. Típus szám alapján is ugyan az és szintúgy boxerból volt. Szerencsére ez nem volt hibán. Törölni is lehetne, de én még nem tudtam a laptopot össze hangolni egyik autóval sem, így egyszerűbb volt most.

Másik a tank betöltőnél éreztem üzemanyag szagot, a képen látható bilincs helyett két gyorskötöző rögzítette. Talán itt "illatozott" .

Szélvédő fújó műanyag burkolaton ki volt törve egy darab, volt is másik csak nem teljesen egyforma a kettő. A középső résznél egy picit különbözik amitől nem lehet a helyére pattintani. Ki vágtam és így már a helyére ment.

2 db gyári gumi szőnyeg előre, hátra meg valami univerzális jutott.

... És végül felni próba, bár a földre nem tudtam leengedni mert az acél felni csavarok rövidek ide.

 
>> Autóápolás2021-02-09

Újabb kompresszió mérés meleg motor és gyertyák nélkül már csak kíváncsiságból is :) Eredmény majdnem ugyan az mint múltkor, csak most jobb mivel az az egy henger ami legutóbb picit gyengébb eredményt ért el, az most tudta azt amit a többi. Meleg motornál kiderült hogy valószínűleg a generátor picit szorul, az cserés lesz, de van másik ha az nem szorul persze :) különben felújítás..

Eleje szétszerelve. Lámpatartón egy menetes szár megadta magát, az szervó hűtőspirál tartó csavarjai is inkább törtek bármennyi játszás és tisztítás után is. Minden rossz csavar kicserélve, új anyák és menetes szár hegesztéssel rögzítve.

Motortér megbontás és nyúlványok kezelése. Sajnos az előző tulajnál nem maszkoltak semmit sem ki a motortérben. Lámpa feletti vízfelfogó műanyagok is cserélve, bár a régit csak takarítani kellene.

A hiányzó alkatrészek is megérkeztek. Első biztonsági öv pár (nálam a bal első nem működik), új gyári váltó szoknya, kalaptartó (ez nem volt benne) és csomagtér bal oldali lámpája is cserés lesz.

Talán így meglett minden hozzá.

 
>> Szerviz2021-01-31

Kapott pár liter MaxxMotion 100plus üzemanyagot, de még így is világít a visszajelző lámpa, de legalább a mutató már feljebb van :))
Tanksapkánál a túlfolyó / elvezető cső tele volt homokkal, ez kitakarítva. Ugyanitt a fedőlap gumi ütközöje hiányzott, pótolva.
A kulcshoz tartozó zárak megolajozva.
Egy kis téli szélvédő mosó és próba.. Előre jön de az egyik csatlakozásnál ereszt. Hátra nem megy, valahol megszakad a folyamat, csak dolgozik a motor. Majd ki kell keresnem.
Motorháztető zárszerkezet cserélve hogy az ne legyen piros.
Motorháztető zsanéroknál szivacs pótlás.
Utoljára pedig egy belső porszívózás, de evvel még foglalkozni kell, kárpit tisztítót is igényel.

 
>> Szerviz2021-01-31

Kilométer óra keret el volt törve és csavar is hiányzott belőle. Pedálok szerencsére szépek, nincsenek félre kopva. Belső kilincsek alatti műanyagok is szépek, csak a jobboldalin látszik egy hajszál repedés ami majd javítva lesz. Műszerfal és közép box letakarítva. 2 db gyári kulcs kapott emblémákat.

 
>> Szerviz2021-01-31

Katalizátor már nem volt alatta és a maradék két dob is rossz volt. TS kipufogó rendszer lett hozzá alakítva, annyi hogy most +1 dob van mint gyárilag. Katalizátor + 3 dob.
Az olaj betöltő kupak is cserélve, már fa volt bent az eredeti helyett. Motortér takarítás és kompresszió mérés. Eredmény amit mutatott : 3 hengernél 9bar, 1 hengernél 8bar. Ez valós nem valós fene sem tudja, az biztos hogy a hengerenkénti kopás különbséget mutatja. Egyébként zöld értékben vannak, de utólag találtam egy cikket ahol írjak hogy az összes gyertya kiszedésével kell mérni és üzemmeleg motornál. Na most én nem melegítettem és a maradék 3 hengerben gyertya volt pipa nélkül. Kicsit talán vissza fogta, de legalább nem 6baros eredményt kaptam :)

 
>> Esemény2021-01-28

2011-es műszakin készült képek.