>> Szerviz2011-06-23
Nagyon gyorsan belefutott akkora táv, hogy máris megint jöhetett egy olajcsere. Picit tovább gurultunk a kelleténél, de még nem volt vészes, az aktuális kilométerállás 149000. Természetesen a szokásos Selénia WR diesel ment bele, friss levegő és olajszűrővel. Ezen kívül belenéztünk az agyába és mivel két izzítógyertya hibát jelzett ezért azok is ki lettek cserélve egy kalap alatt :-)
>> Esemény2011-06-07
És még egyszer sikerült belefutni...
Most 100 helyett 119, úgyhogy "csak" 30-as csekk ütötte a markomat :-D

>> Esemény2011-05-18
Nos, belefutottam... Van ez így :-D
50 helyett 80 = 45.000 HUF



>> Tuning és extra2011-04-24
Gondolom nem kell elmondanom, hogy miért is festettem le a féknyergeket... Lényegesen jobban néz ki, ennyi :-)



>> Tuning és extra2011-04-16
Megkezdődik hát a véget nem érő csinosítgatás...
Első a sötétítés, természetesen :-) Skyfol UV-s fólia körbe-karikába.



>> Tuning és extra2011-03-26
A gyári hifi hangja nem a legjobb, ez gondolom egyértelmű...
Így hát kénytelen voltam rögtön az elején bekábelezni a kicsikét és kiegészítésként egy JBL erőlködő és egy Crunch láda segítségét kértem :-)


>> Szerviz2011-03-24
Amint hozzám került, szerelőhöz vezetett az első út.
Szokásos dolgok: komplett vezérlés csere, vízpumpával mindenfélével.
Olajcsere (megkapta a szokásos Selénia WR-t) és természetesen összes szűrő is le lett cserélve. A vicces az volt, hogy 137.000 km van az autóban és a pollen szűrő még SOHA sem volt cserélve!!! Ilyen feketét még életemben nem láttam... Állatok! :-)
