Mutasd

>> Egyéb2008-07-02

Eljott a nap amikor elkelt a kisautom. Egyutt toltott 4,5 ev valamint 57 ezer km utan elvaltak utjaink. Remelem az uj gazdaja is annyira fogja szeretni mint en szerettem :)

 
>> Szerviz2008-05-16

Elég kemény a pedál, de még nincs megkopva a tárcsa. A biztonság és a kényelem kedvéért cserélünk mindent. Valeo ment bele.

 
>> Szerviz2008-05-16

Olaj (Most Selenia 20k)
Olajszűrő+légszűrő+pollenszűrő.

 
>> Szerviz2008-05-16

Lehet, hogy nem is a hosszbordásszíj vezetője volt a szar, hanem a generátor csapágy. A felújítás sok lett volna (40e), mert nagyon szétment mindene, ezért vettem egy bontottat.

 
>> Szerviz2008-05-16

Gondolom a TS tulajok tudják miről van szó. Az autónak egyre durvább dízeles hangja volt. Vettem egy felújító készletet régen (nincs dokumentálva sajna), de az nem bírta sokáig. Úgy döntöttem cserélem.

+ Benzinszűrő csere és a hosszbordásszíj vezetője ismét... Nem értem miért de az előző gyári volt és mégis beszart.

 
>> Szerviz2008-05-16

Néha olyan, mintha beesne a pedál. A munkahenger ereszti az olajat. Felújítani 1000 Ft, az új meg 4500. Tehát csere.

 
>> Szerviz2008-05-16

Egy ideje megfigyeltem, hogy hullámzik a kocsi segge. A gátlók szarok, az egyik olajos is. Csere.

 
>> Szerviz2008-05-16

A hosszbordásszíj vezető görgője elég csúnya hangot adott, pedig csak 30e km van benne. Lecseréltük...
A motorháztető kitámasztó pálcának van egy kis műanyag biszbasz amibe rögzíteni lehet. azt is lecseréltük, mert eltört. 556 Ft a gyári :)

 
>> Egyéb2008-05-16

A nedves úton megcsúsztam, és egy útmenti táblának nekiment a kocsi segge. Behorpadt a hátsó sárvédő és a balos küszöbspoilerem elrepedt.
Javítás: 36e

Rá 1 hétre:

Sajna a jeges úton belecsúsztam egy autóba. Mivel nagyon lassan mentünk nem lett komoly baj, csak minden egy picit horpadt meg. A lökhárító füle letört, és a hűtőm felső csatlakozója is eltört, a géptető behorbadt, és a lámpák is betörtek.
Hűtő: 18e
Géptető+rács+lökhárító: 40e
Két lámpa: 30e


A károk fényezése: 68e
Az ablaktörlőmet lecseréltem cserélhető lapátosra: 2e

 
>> Szerviz2008-05-16

Kopog az első futóművem, a lengőkar szilentek és az egyik gömbfej megadta magát. Mivel ezek egyben vannak, ezért komplett lengőkar csere, mindkét oldalon.

Ja elöl meg fékbetétet cseréltünk.