- Típus:146 Ti
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:piros
Olajcsere, légszűrő, pollenszűrő csere. Folytószelep tisztítás.
A hátsó és a középső dob lyukas. Nem érdemes foltozgatni, mert IMASAF-ból kapok újat 31 500 Ft-ért, és azt mondják, nem rossz minőség.
Az autó néha rángat. Nagyon bosszantó, olyan mintha nem kapna benzint, de semmi hibát nem találunk.
Kiderült, hogy a benzin volt a gond, ki kellett tisztítani a tankban lévő szűrőt, és vettem egy új benzinszűrőt is.
Hűtővíz és fagyálló csere, beállítva -35 fokig.
A lapátok gumijai elhasználódtak. Mivel egyben van a kar és a gumi is, gondoltam csak a gumit kicserélem, de nem igazán lett jó, csíkosan törölt. Ezért kapott új Champion lapátokat.
A hátsó fékbetét is le lett cserélve.
Ez lemaradt. Kicseréltük a gyertyákat. NGK került bele.
Előre kapott brembo tárcsát és jurid betéteket.
- Benzinszűrő és pollenszűrő
- Vezérműszíj, vezető és feszítő görgő
- Balance szíj és feszítő (Dayco 130 SLDD150H)
- hosszbordás szíj + görgő (7PK1950)
Az autót 89975 km-el vettem Németországban. Miután hazahoztam, az első dolgom a szervíz elvégzése volt. 91606 km-nél olaj, olajszűrő és légszűrőt cseréltem.