Tagok >> Edyboy >> 155 1.7TS 8V >> Blog
- Típus:155 1.7TS 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:verde mirto metal
Másnap reggel már jól voltam,mivel már kellett hazaindulni.Ráadásul esett is.
Még egy közös kávézást beiktattunk Kaposváron,majd szét váltunk.
Meg volt hát az első hosszabb út.542 km-t tettünk meg.A fogyi kicsit sokra sikerült de hát eléggé nyomtam nekije:8,8 lityi benya köllött ehhez a melóhoz.
Azt reméltem,hogy az esti összejövetelen már részt tudok venni de nem sikerült.
Illetve megjelentem de hamarost távoztam is.Jó volt nézni a vidám arcokat de nem voltam képes ott maradni.Másnap mesélték el,hogy ismét jól sikerült a rendezvény.
Idén is volt főzőverseny,amit most a rossz gyomrom miatt nem tudtam értékelni.
Whiteskull gulyása pedig finom volt,bár nem nyert díjat,viszont az utolsó cseppig elfogyott.
Hangulatosra sikerült a találkozó,volt gyorsulás,szlalom,autónézegetés.Én inlább csak nézelődtem,meg beszélgettem kicsinyt.Sajnos a reggeli rosszullét nem tompult,úgyhogy kimaradtam a programokból,jól lefeküdtem a kocsiban.
Harmdszor készülődtem Kaposra,ezzel az autóval az első hosszabb út lesz.Azzal kezdődött a napom,hogy hajnalban felkeltem és fél óránként mentem hányni.Ölég szar állapotban kellett elindulnom de egy kicsit feléledtem,amikor az autópályára kerülve végre megküldhettem nekije.Nagyon nem hajszoltam,olyan stabil 140-160-as tempóval haladtunk.Szépen feküdte az utat és egyáltalán kulturáltan suhantunk.A 67-es útra érve alig kellett csökkenteni a tempót kicsinyke volt a forgalom.Fél 10-re oda is értünk a reptérre
Ari és Yoyo barátom ma éppen ráért és mivel nem volt jobb dolguk, kezelésbe vették a ződet.
Először a kézifék jobbítása zajlott,még nem lett tökéletes de sokat javult.Ezek után az ajtók következtek.A két első ajtóból hiányzott a stift,ezért minden ajtónyitásnál csúnyán kattogott.Hatos csavart raktak bele.A bal első ajtónak továbbá problémája volt,hogy rondán zörgött ajtó csukásnál.
Ajtószétszedésnél kiderült,hogy hiányzik egy gumi biszbasz,ami csillapítja a rezgést.Na ez is ki lett cserélve.Motortérben is történt művelet.Cserére került a komplett légszűrő a légtömegmérővel és az alapjárati motor gumicsöve.Utastérben kedvező változás,hogy most már világít az óra.
Rossz hír is van.Fény derült rá,hogy a két hátsó féktárcsát és fékbetétet,valamint a jobb hátsó csapágyat cserélnem kell.Valamint a kipufogót is.Remélem nem bővül a lista egy ideig.
Voltam ma a villanyszerelőnél.Kiderült a hibák oka,amit sejtettünk is:A csomi fedélbe menő kábelköteg okozta a bajt.Egyik-másik szakadt volt,régebben már gányolták,mert 5 féle szig szalaggal volt javítva.Most viszont ki lett cserélve a hibás köteg.Minden műkodik most már. Ujjé!
Ma van a névnapom és Lackó barátunk szülinapja a harmincadik.Szerencsére sikerült józan sofőrt keríteni.Fény derült egy újabb hibára:Rükibe ha teszem a sebességet,nos akkor kinyílik a csomitartó.Kezd érdekessé válni a helyzet.A buli viszont jól sikerült.
Na mindjárt az első nap elő gyöttek az elektronyos bajok.
Egyik tolató lámpa és az egyik hátsó ködös nem óhajtott világítani.
Mint kiderült nem kapott áramot.Valamint nem nyílt a csomi tető a kesztyűtartóból.
Este újabb hiba:Nem kapcsolódik le a belső világítás.Ki kellett húzni a csatit.
182608 kilóméter állt az órán,amikor elindultunk haza az M0-ás-on át és élveztem az Alfa erejét és hazaérve egyből Yoyo és Ari szakemberek segítségével hevenyészett szervízt eszközöltünk.
Fapados verziót kissé feljavították:az eredeti kilóméterórát,amely nem tartalmazott olaj paramétereket,gyorsan kicserélték a korábbi Alfa órájára,s persze a jeladók is átklerültek.
A mocitető teleszkópja szintén cserére került.
Meg a csomitető borítása és a szemöldökök.