Mutasd

>> Egyéb2007-10-25

Másnap reggel már jól voltam,mivel már kellett hazaindulni.Ráadásul esett is.
Még egy közös kávézást beiktattunk Kaposváron,majd szét váltunk.
Meg volt hát az első hosszabb út.542 km-t tettünk meg.A fogyi kicsit sokra sikerült de hát eléggé nyomtam nekije:8,8 lityi benya köllött ehhez a melóhoz.

>> Egyéb2007-10-25

Azt reméltem,hogy az esti összejövetelen már részt tudok venni de nem sikerült.
Illetve megjelentem de hamarost távoztam is.Jó volt nézni a vidám arcokat de nem voltam képes ott maradni.Másnap mesélték el,hogy ismét jól sikerült a rendezvény.

>> Egyéb2007-10-25

Idén is volt főzőverseny,amit most a rossz gyomrom miatt nem tudtam értékelni.
Whiteskull gulyása pedig finom volt,bár nem nyert díjat,viszont az utolsó cseppig elfogyott.

>> Egyéb2007-10-25

Hangulatosra sikerült a találkozó,volt gyorsulás,szlalom,autónézegetés.Én inlább csak nézelődtem,meg beszélgettem kicsinyt.Sajnos a reggeli rosszullét nem tompult,úgyhogy kimaradtam a programokból,jól lefeküdtem a kocsiban.

>> Egyéb2007-10-21

Harmdszor készülődtem Kaposra,ezzel az autóval az első hosszabb út lesz.Azzal kezdődött a napom,hogy hajnalban felkeltem és fél óránként mentem hányni.Ölég szar állapotban kellett elindulnom de egy kicsit feléledtem,amikor az autópályára kerülve végre megküldhettem nekije.Nagyon nem hajszoltam,olyan stabil 140-160-as tempóval haladtunk.Szépen feküdte az utat és egyáltalán kulturáltan suhantunk.A 67-es útra érve alig kellett csökkenteni a tempót kicsinyke volt a forgalom.Fél 10-re oda is értünk a reptérre

>> Szerviz2007-10-19

Ari és Yoyo barátom ma éppen ráért és mivel nem volt jobb dolguk, kezelésbe vették a ződet.
Először a kézifék jobbítása zajlott,még nem lett tökéletes de sokat javult.Ezek után az ajtók következtek.A két első ajtóból hiányzott a stift,ezért minden ajtónyitásnál csúnyán kattogott.Hatos csavart raktak bele.A bal első ajtónak továbbá problémája volt,hogy rondán zörgött ajtó csukásnál.
Ajtószétszedésnél kiderült,hogy hiányzik egy gumi biszbasz,ami csillapítja a rezgést.Na ez is ki lett cserélve.Motortérben is történt művelet.Cserére került a komplett légszűrő a légtömegmérővel és az alapjárati motor gumicsöve.Utastérben kedvező változás,hogy most már világít az óra.
Rossz hír is van.Fény derült rá,hogy a két hátsó féktárcsát és fékbetétet,valamint a jobb hátsó csapágyat cserélnem kell.Valamint a kipufogót is.Remélem nem bővül a lista egy ideig.

>> Szerviz2007-10-16

Voltam ma a villanyszerelőnél.Kiderült a hibák oka,amit sejtettünk is:A csomi fedélbe menő kábelköteg okozta a bajt.Egyik-másik szakadt volt,régebben már gányolták,mert 5 féle szig szalaggal volt javítva.Most viszont ki lett cserélve a hibás köteg.Minden műkodik most már. Ujjé!

>> Szerviz2007-10-16

Ma van a névnapom és Lackó barátunk szülinapja a harmincadik.Szerencsére sikerült józan sofőrt keríteni.Fény derült egy újabb hibára:Rükibe ha teszem a sebességet,nos akkor kinyílik a csomitartó.Kezd érdekessé válni a helyzet.A buli viszont jól sikerült.

 
>> Szerviz2007-10-16

Na mindjárt az első nap elő gyöttek az elektronyos bajok.
Egyik tolató lámpa és az egyik hátsó ködös nem óhajtott világítani.
Mint kiderült nem kapott áramot.Valamint nem nyílt a csomi tető a kesztyűtartóból.
Este újabb hiba:Nem kapcsolódik le a belső világítás.Ki kellett húzni a csatit.

>> Szerviz2007-10-11

182608 kilóméter állt az órán,amikor elindultunk haza az M0-ás-on át és élveztem az Alfa erejét és hazaérve egyből Yoyo és Ari szakemberek segítségével hevenyészett szervízt eszközöltünk.
Fapados verziót kissé feljavították:az eredeti kilóméterórát,amely nem tartalmazott olaj paramétereket,gyorsan kicserélték a korábbi Alfa órájára,s persze a jeladók is átklerültek.
A mocitető teleszkópja szintén cserére került.
Meg a csomitető borítása és a szemöldökök.