Mutasd

>> Szerviz2013-02-06

Ma ki lett herélve a katalizátor ,mivel valami lifegett benne időnként és eltorlasztotta a kipufogógáz útját.
Mint kiderült nem is volt benne porcelán,hanem egy drótháló,ami lebegett benne.
Szükségessé vált a gyertyák cseréje is.

>> Szerviz2013-02-06

Orvosolva lett a karácsonyi malőr.
Két másik használt gumi került fel,mivel javíthatatlan lett régi.

>> Egyéb2013-01-14

Ma nem úgy ébredtem,hogy este 10 órakor defektet fogok szerelni egy jéggel borított parkolóban de hát mégis így lett. Indultam volna haza melóból és egy fordulónál épp csk hozzáértem egy padkához és ez elég volt ahhoz,hogy felhasadjon a gumi. Valószínűleg valami kiálló éles kő vágta fel. Viszont nem volt egyszerű a szerelés,mert nem bírtam felszerelni a mankó kereket,mert a tüske miatt rövid volt a csavar. A tüske meg nem jöt ki,mert belerohadt a csavar. Így hát maradt a telefonos segítség. Másnap meg karácsonyfadíszítés helyett mentem vissza a nyári kerékkel.

>> Szerviz2013-01-14

Már rég volt kipufogósnál,így most erre is sor került. A katalizátor utáni dob cserére szorult,mivel már egy ideje eregette a füstöt ott ahol nem kellett volna.

>> Egyéb2012-10-11

Egyy üveg bort kibontunk ma este,azon alkalomból,hogy Alfánk teljesítette az első 5 éves tervet,amely idő alatt 66699 km-t tett meg társaságunkban :)))

>> Szerviz2012-06-29

No,ma kicseréltük a benzinszűrőt abban a reményben,hogy megszűnik az időnként jelentkező rángatás. No,majd meglátjuk.

>> Egyéb2012-06-29

Szép nyári nap lévén biciklire pattantam és tekertem egy jót a Visegrádi hegységben míg nem javíthatatlan defektet kaptam az erdő közepén,ahol térerő sem volt. Így hát üres gumival folytattam az utam,de aztán csak lett térerő,úgy hogy segítségül hívtam az Alfát. Végül Pilismarótra legurultam azért és eközben,ahogy közelített felém ,valahol Esztergom és Szamárhegy között átlépte a hatvanötezredik kilómétert. Majd odaért hozzám. Bringa be a csomagtartóba,én be a kormány mögé. Ekkor még nem tudtam,hogy a héten még kétszer kell jönnie menteni de ez egy másik történet.

>> Esemény2012-06-02

Tavaly nem voltunk,így hát nagy örömmel mentünk el a komáromi találkozóra. Szerencsére nem kellett sokat sorba állni. Ismét jól el voltunk. Többszáz fotót készítettem,úgyhogy volt látnivaló :)

>> Szerviz2012-04-25

5 napot vártam,öt teljes napig,hogy újra az Alfába üljek. Röpke kis időre számítottam de hát a sors másképp rendezte. Szóval cserére került a bal-jobb lengőkar,gömbfejek, féltengelyszimmeringek,kormányösszekötő,bal első fékcső,fékolaj,váltóolaj,stabilizátor szilent,motorolaj a szűrőkkel,kipufogó tömítés és gumigyűrű,kipufogó meghegesztése,valamint a kerékagy cseréje egy bontottra. Volt még bontott lamdaszondacsere és fagyálló csere és futómű állítás. Ki lett pucolva a légtömegmérő,a pillangószelep és az alapjárati motor. A végösszeg pedig a munkadíjra 48000 ft,az anyagköltség pediglen 93000 ft-ra rúgott. Meg volt még a bontott kerékagy és lamdaszonda ára 5000 ft. Az annyi mint 146 k.

>> Szerviz2012-04-23

Nos,még nincs vége a hibasorozatnak : kiderült,hogy valamikor törve volt az autó,ezért a kerékagyat tartó nyúlvány elgörbült,ezért a kormányösszekötő rudazat feszült,azért is használódott el oly hamar,úgyhogy mehettem a Marklarlandbe a kerékagyért. Ecsémtől kölcsönkértem a 155-öst,így legaláb kipróbáltam,hát jó volt vezetni,fleg a +25 ló miatt.