Tagok >> Edyboy >> 155 1.7TS 8V >> Blog
- Típus:155 1.7TS 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:verde mirto metal
Ma nagy meglepetés ért Buda felé mentemben,Piliscsaba előtt,amikor is eccer csak teherautó előzése közben éreztem,hogy nem húz rendesen az autó.Pont jöttek szemből is.Azért befejeztem az előzést.Egy km múlva viszont elkezdett halódni.A sebesség csak esett,míg meg nem álltam.
Szomorúan konstatáltam,hogy kifogyott a benzinem.Gyors telefon,10 perc múlva ott volt a segítség és újabb 10 perc múlva 5 lityi benya foglalt helyet a tankban.Folytattuk hát utunkat.
Jól átbaszott a mutató:Még nem volt egészen 0-nál.Igaz már két napja ott állt és közben autóztunk.
Mindenesetre tanulságos eset volt,ja és így is odaértünk,mert időre mentünk.
Amúgy a benzinkút két és fél kilóméterre volt,természetesen betértünk anyagért.
Nem bírtam már tovább,ma lemostam az autót,bár közel sem lett tökéletes de legalább kinéz valahogy,nincs rajta vastagon a sár.Már hetek óta le akartam mosni de mindig takony idő volt.
A mosóba meg nem lehet bejutni,így magad uram,ha szolgád nincs.
Utána kerültünk egyet a faluban.
Ezen a hétvégén belekukkantottam a mocitető alá.Azt tapasztaltam,hogy erősen megfogyatkozott az olajszint.Konkrétan a minimum szint alatt volt majd' egy centivel.Eddig tartotta magát.Utoljára még középen volt de hát az már elmúlt.Így hát gyorsan elrohantam egy lityi Seléniáért.Az egészet beleöntöttem.Amint befejeztem,megnéztem a hűtővízszintet.Na,abba se volt víz.Deszt. víz + fagyálló került bele kb 3/4 liternyi.Mostantól figyelni kell,hová tűnik a nedv.
Ja és még belelestem a szélvédőmosó tartályba is ha már ilyen kukucskálós nap vanTermészetesen az is üres volt.Két és fél liter téli folyadék fért bele.A maradék a következő télre van tartogatva.
Ma megejtettük az idei első Alfás kirándulást.Meg sem álltunk egészen Dömösig.
Illetve Esztergomban megálltunk,hogy felvegyünk egy embert,majd a Rám-szakadékot vettük célba.
Kicsit már olvadozott a hó de a szakadékban még mindent jég borított.Nagy élvezettel csúszkáltunk fel-alá,meg-meg kapaszkodva.Visszafelé a Lukács-árokon át vitt az utunk,ami nem kevésbé volt szép,csak ott nem jég,hanem hóborította táj vett körül.Kipirulva a friss levegőtől érkeztünk haza.
Ezen a szürke,esős,semmihez sincs kedvem hétköznapon,amikor dagonyát kerülgetve ábrándoztam a tavaszról és meló után beültem az Alába,szóval ezen a gusztustalanul nyálkás,hideg napon elértem az 5000. kilómétert a ződ autóval.89 nap kellett hozzá.
Azt hiszem,most már elmondhatom,hogy jó vásár volt,kevés dolgot kellett csinálni rajta és remekül fekszi az utat,olajat nem eszi és egyébként is.
Már jó lenne a tízezrediknél járni,mert akkor már tavasz lenne :-)
Ma álldogállt a ződecske az újpesti Meki parkolójában,ahonnan pont láccik az a szép víztorony, amikor eccer csak elkezdett villogni az elakadásjelző.Nem sikerült megszüntetni,pedig kiszedtük a relét is meg a biztosítékot is,plusz püföltük is.Nem volt más választás,mint villogva elindulni.
Elég szar volt így közlekedni Dunakesziig.Ott derült ki,hogy hol is van a gond.Lezártam a zárat távirányítóval és megszűnt a villogás.Ezek szerint a riasztó villogott,csak nem adott hangot.
Na innen micsoda jó érzés volt hazamenni villogás nélkül.Azért még megtréfált hazafelé:menet közben lezárt a központi zár.Még mindig jobb,mintha kizárt volna.
Ma sor került a duda cserére,mert az egyik be volt halva,a másik meg igen vérszegény volt.
Mostantól érces hangja van.A jobb szemének a világa is vissza lett adva.Vaksin közlekedtem az ünnepek alatt.
Ezen a zimankós sötét reggelen Miskolcra indultunk reggel 5 órakor.Mivel nem volt kedvem átaraszolni Pesten,így Párkánynak vettük az irányt.Két nappal Schengen előtt lezárt sorompó fogadott Szalkán,így negyed órát várni kellett a bebocsátásra.Csúnya,ködfoltos idő volt és a váci elkerülőn hosszú sor és egy csomó kátyú fogadott.Nem keveset káromkodtam emiatt.Mindenhol 90-es tábla volt,a gödröket a sötétben elég nehéz volt észrevenni.Nagy öröm volt már végre kijutni az M3-ra,ahol kényelmes 140-150-es tempót vettünk fel,amit egy csomószor vissza kellett venni a kamionok miatt,akik állandóan előzgették a haverjukat 3 km/órás sebességkülönbséggel,így percekig tartott az előzés művelete.Azért hamar odaértünk Miskolcra,kb 1 és negyed óra autópályázás volt.Visszafelé Pesten át mentünk,így lett a vége 555 km.Fogyasztás 8,6 lityi.Este még egyszer voltam Pesten de az már nem volt élvezetes,30 perc alatt értem át az Árpád hídon.Összesen 652 km-t tekertem le ma.Ennyit még sose vezettem egy nap alatt.
Kihunyt a jobb szeme a gépnek,úgyhogy új izzót kapott de mivel valami kotyogott benne,ezért szét lett kapva atomjaira a világítótest és pucolás után újra összerakva.Viszont még be kell állítani a fényszórót,mert bénán világít.
Kicserélésre kerültek az ablaktörlő lapátok is.A régi nem rá való volt,túllógott.