Miután tegnap az oldalsó ablakok villanyos emelésének mechanikus parajelensége a végletekig szétbrácsázta az idegrendszerem finom húrjait, gondoltam relax jelleggel belekezdek egy másik szokásos betegség gyógyításába...így kerültem kontaktusba a hátsó ablaktörlő motor és annak mechanikájával, melyet cca 2,5 óra alatt sikerült megoldani a teljes felújítási folyamat véghezvitelével.
Itt legyen megemlítve, melyet ezidáig nem is sejtettem: a 145 és a 146 hátsó ablaktörlő mechanika nem ugyanaz...pontosabban a szabadba (é: ablakon túlra) menő tengely rövidebb és vastagabb a 146-oson...
A beavatkozást tehát siker koronázta, ami igen megnyugtató...:)




Tegnap érkezett a házhoz, Melcsi-éktől vettük át.
Minden porcikáját ismerem a 145/146-nak, egyik kedvenc típusom, de as 1998-ban 1 hónapot birtokolt 146 1,6ts-emen kívül még nem sikerült ebből olyan példányt találnom, amit megtartanék...persze a 156-osok mellett annyira nem is kerestem, de mivel most valószínűleg mindkét 156-os megy a háztól, és együtt cserélődnek egy újabb verdára, így kellett egy kis fogyasztású, olcsón fenntartható autó, ami egyértelmű, hogy nem lehetett más, csakis a 145...
Szépészeti, és motorjavítási beavatkozásokra egyaránt szükség lesz, ezeken 1 hamarosan át is esik a kicsike, blogolva...

0
522
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV