Még mindig nem térek magamhoz. Vadiúj!!!....soha be nem épített!...első szériás!!!... hátsó lámpákat sikerült találnom...ráadásul olyan elképesztő véletlennek köszönhetően, hogy, hogy ááá....leírhatatlan.:)
Az összegről már nem is beszélve.:)
Tanulság: lehet, hogy a szomszédban van az a cucc, amiért akár sok száz km-t is utaznánk...:))




Mivel elég nagyot kapott a hátsó futómű is, kicseréltem az egészet, egyben.
Megkapta a restaurálás alatt álló darab hátsó futóművét, komplett. Hogy milyen futómű kerül a restaurált darab alá, az majd később kiderül, valószínűleg marad az eredeti tárcsafékes rendszer.
Egy újabb érdekes felfedezés: a sprint dobékes rendszereiből is volt több variáció. A képen valamiféle szimmeringes-csapágyas megoldású a dob tengelyéhez törénő csatlakozás, míg a másik verzióban nincs ilyen szimmering, csak a csapágy belül és kívül. A két verzió egymással totál nem kompatibilis, egyik sem megy fel a másik tengelyére.
Ha már rég elbontottam volna donor1 kaszniját, akkor fedett, meleg helyen is csinálhattam volna, így maradt az udvar, akna nélkül, szakadó esőben.:(
A végeredmény: nagyon jó! Stabil, pici elhúzás van balra egy kis összetartás miatt, ez a futómű beállítással remélem megszűnik.




Mivel feladtam az alvázvédő levakarását, így maradt időm kiszedni a donor alól a tárcsafékes hátsó futóművet.
Űbergázos állapotban van, de nagyon szép lesz.:)
(ehhez kelleni fog még egy szett alfetta nyereg, ha tud valaki, ne tartsa magában.:) )




0
526
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV