Tagok >> flyerz >> 147 1.6 T. Spark Distinctive >> Blog
- Típus:147 1.6 T. Spark Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Piros
Esedékes volt a muszaki vizsga, es ha mar szerelohoz mentunk akkor lecsereltettem a hatso dobot mert koranak megfeleloen szetrohadt a gyári. Nem volt meg lukas, de szep sem.
Ennek kapcsán megneztuk miert kotyog 1-2mm-t a bal elso kerek es a kormanymu lett az ok, ugyhogy ha mar ott van, csere.
Szoval
Muszaki 30
Új Hatso dob 25
Új Kormanymű 120
Futomu allitas 10
Munkadij + aprosagok
A munkát az italy car vegezte. Most voltam eloszor naluk, de elegedetten tavoztam.
Km 95200
Nem kis kuzdelmek aran kicsereltem a helyzetjelzot. Masodik nekifutas volt egyszer mar feladtam. Valszeg legkozelebb 5 perc lesz mert mar tudom es foleg erzem mit kell csinalni ugyanis teljesen hozzaferhetetlen a hely. Kis segitseg masoknak, a kepen van az a kis fekete pocok-kar. Na azt nem kell se csurni, se csavarni, se osszenyomni, siman ki kell huzni.
A telefonrol feltoltott kep sajnos el van forgatva, egyet kell rajta balra forditani es akkor olyan lesz mintha a motorterbol nezned. Ha lesz idom es eszembejut, kavitom majd geprol. Csak a thnail van elforgatva, ha megnyitod akkor jo a kep.

Kicsit megint megkestem, 88500km-nel csereltem olajat, olajszurot, legszurot.
Pollenszrot nem csereltem ki, mert a legszuro is olyan tiszta volt, hogy csak azert csereltuk ki mert mar ugyis ott voltunk es nem draga tetel. Nyaron kicserelem a polleneszrot is.
Vettem meg egy 5 literes seleniat tartalekba is, abbol fogom atonteni a literes flakonba ami a csomagtartoban van utantoltogetesre.
Kb 1,2 liter a 10ezrenkenti olajfogyas
Akkumulator csere 88000 km-nel. Mar kezdett gothosen indulni, most poccre megy.
56A-es varta
Kiégett a helyzetjelző, és már rég ki akartam próbálni valami jobb fajta tompított fényszórót, úgyhogy vettem Osram Night Breaker Unlimited-et. A látási viszonyok határozottan javultak, szerintem megérte az árát. Majd kiderül meddig bírja, az 500Ft-os tungsramok másfél év alatt nem égtek ki.
77700kmnél cseréltünk olajat, olajszűrőt, légszűrőt
a pollenszűrő még egy kis időre vár meg egy csavarhúzóra, amivel ki tudom szedni a pollenszűrőt.
Axiál csere utáni futóműállítás itt http://www.metaautoszerviz.hu/
74000km
Az előző axiál 5000km és fél év alatt megadta magát.. Most raktunk be egy újat