Tagok >> Halesz >> GT Q2 170 Le >> Blog
- Típus:GT Q2 170 Le
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:bianco
Másodszor cseréltetem a jobb első kerékcsapágyat. Először 28.554-nél kellett kicserélni, (akkor még garanciában).
Két első fékbetét is bekerült, elkoptak a régiek (67.223 km-t bírtak!)
Egy ideje fütyül a turbóm, átnézettem, de egyelőre minden tekintetben jó értékeket produkál, jó a nyomás, nem eszi az olajat... azt javasolták, várjam meg, míg tönkremegy... :)
Köszönet az Autóház Budaörsnek, és Horváth Lacinak!
A két hátsó nyári Michelin teljesen elkopott, konkrétan a kopásjelzőig. Jobbnak láttam felrakni a téli gumikat, amik ugyan szintén kicsit sokat futottak már, de legalább tapadnak :)
Végső statisztika a Michelinekről: 32.275 km került a gumikba három szezon alatt. Nem értem, miért kopott el ez a két hátsó gumi ennyire... Teljesen egyenletesen koptak, szóval biztos nem a futóművel volt a gond. Sokat vártam ezektől a gumiktól, és végül is három szezont bírtak is, bár a 32 ezer kilométert nem érzem soknak...
A nyári felnik elmentek fényezőhöz, hármat görgőzni kell, és mindegyik kap egy telifényt a következő szezonra.
A téli Good Year gumikban 32.884 kilométer van hat szezon után, de hamarosan jönnek az új Michelinek. :)
Kétszer majdnem 2000 km. Augusztusban Horvátországban jártunk, Dubrovnikba mentünk Bosznián keresztül. A csaknem 2000 km-es túrán 6,7 literes átlagfogyasztást produkált az autóm.
Az elmúlt pár napban pedig Berlint jártuk meg oda-vissza, 1800 km alatt 6,7 liter volt az átlagfogyasztása a GT-nek. Az odafele szakaszon 6,6, amit visszafelé sok 160-170-es száguldozással rontottam le 6,7 literre. Emiatt nagyon szeretem a GT-t, igazi utazóautó, nagyon normális fogyasztással.
Az egekbe világított a xenonlámpám. Először a bal első keréknél lévő érzékelőt igazították meg, aztán pár nappal később a hátsó futóműnél lévő érzékelő csatlakozójánál találták meg a hibát. A csatlakozót kellett megtisztítani és átnézni a kábeleket.
A jobb első lengőkar úgy nyöszögött, hogy kívülről is ciki volt már hallgatni. Szóval cseréltettem, csakúgy, mint a bal első helyzetjelző izzót. Ismét az Autóház Budaörsnél jártam.
All in one. A kuplungom megint kezdett keményedni, egyre jobban zavart, így elébe mentem a gondoknak. Az Elaforgtól kaptam egy kihagyhatatlan ajánlatot, csakúgy, mint az olajcsere-szettre.
A nyolcadik olajcserére 15.540 km után került sor. Most végre tudtam tartani az általam kitűzött 15 ezres periódust :)
A szerelést az Autóház Budaörsnél végezték el.
A GT a vizsgán természetesen simán átment, de megállapították, hogy a bal első lengőkarom halódik, így ki is cseréltettem azt is. Köszi a törődést Horváth Lacinak!
Lassan 6 éves lesz az autóm, így gondoltam, itt az ideje egy teljes szépségápolásnak. Kapott egy teljes polírozást, waxolást, bőrápolást, és motortértakarítást. Most úgy néz ki megint, mintha most jött volna ki a szalonból. Leszámítva persze pár kőfelverődést, és felületi sérülést, amit az elmúlt évek során szereztem :)
Köszönet a Tóváros Kézi Autómosónak!
A Selénia Rallyn teljes pompában ragyogott.
Hatodik, utolsó szezonjukat fejezték be a téli gumijaim, így gondoltam nyerek velük még pár kilométert a végén. Ezért csak most, májusban kerültek fel a nyári kerekek.
Ennek ellenére a téliekkel sem gurultam túl sokat ezen a télen(+tavasszal), összesen 7.347 kilométert. Így hat szezon után, 32.884 kilométerrel búcsúzom a Good Year gumiktól.
Búcsústatisztika a Good Year Performance 2 téligumiktól:
2009-2010 tél: 4.440 km
2010-2011 tél: 5.300 km
2011-2012 tél: 4.316 km
2012-2013 tél: 5.104 km
2013-2014 tél: 6.377 km
2014-2015 tél: 7.347 km
Látszik, hogy télen nem autózom valami sokat... A kerekek elmentek nyári álmot aludni a BudaGumi gumihoteljébe, majd ősszel gondolkozom azon, milyen gumit vásároljak rájuk.
A nyári gurulók harmadik szezonja következik. A Michelin Pilot Sportokban eddig 19.562 km van. (Leszámítva a tavaly nyáron defekt miatt cserélt jobb elsőt, abban csak 15.550 km) A nyári felnik átestek egy kis peremjavításon is, így most újra régi fényükben tündökölnek.
Százezer kilométer. 3 hónap múlva már 6 éves lesz a GT. De még mindig nem érzem "öregnek", jó beleülni, nem érzem a korát. Szóval marad még egy ideig :) Persze már kezdenek bejelentkezni az aktuális vevőjelöltek, ami jó érzés :)
Százezer kilométer alatt elfogyasztott 3 millió forintnyi üzemanyagot, és 725 ezer forintnyi szervizdíjat :)
Ha nem számítom a törlesztőrészletet, egy kilométernyi autózás 37 forintba került :)
Egyébként nagyon szép napon lett meg a 100.000. kilométer: hazafelé Bogdán Tamás Alfájának átadásáról.
Ez nem jött volna össze Horváth László és az AHB nélkül!