Mutasd

>> Tuning és extra2007-05-15

Az utód egy 156-os Selespeed lett. Régi vágyam teljesült, nem sok autógyárnak van ilyen klassz kis robotizált váltója !
(a 164 a téli kerékkel)

 
>> Tuning és extra2007-05-15

folyt.:
Tommi, Krisz33 és a többiek. A géptetőket fel kellett nyitni, nehogy a motorok melege megolvassza a műjeget.
Egy idő után a tömeget beengedték és az autók között korizhattak :) Micsoda élmény! :D

 
>> Tuning és extra2007-05-15

Az utolsó közös rendezvényünk a 164-essel.
Az autóinkkal rá lehetett menni az erzsébeti műjégpályára. Nem mindennapi látványosság volt :) Köszönjük a szervezőknek!
Itt egy kis zenés videoösszeállítást is találtok (ha lehet weblinket elhelyezni):

http://www.youtube.com/watch?v=omc7RxW2NG0

>> Tuning és extra2007-05-15

Rita szervezett egy klasz kis tárnoki talákozót 2006-ban.
Nem voltunk sokan, de itt találkoztam Krisz33 kis családjával, meg ystuccal előszőr. Hazafelé a Krapaj csárdánál megálltunk, a többiek megvacsiztak, én meg siettem haz a fociVB döntőt nézni :)

 
>> Tuning és extra2007-05-15

Sopron 2006 II.
Itt talákoztam először élőben wikicicával. Köztünk az akkor még egyetlen fiam, Zalán

 
>> Tuning és extra2007-05-15

2006 nyarán pedig a Soproni Nemzetközi Alfa Romeo Találkozó. Itt készültek szép fotók, még az Alfissimo-ba is bekerült kettő a 164-esemről ! :)))))

>> Tuning és extra2007-05-15

Esztergom következett...

 
>> Tuning és extra2007-05-15

Kapott új pacskerokat, sietni kellett, mert februárban került hozzám a kicsike, sérülésmentes llapotban (~130-170 mikron mindenütt), és az év eleji esztergomi találkozóra már az új kerekekkel szerettem volna elmenni. Sikerült, 225/45 R17-es yokohama a539 gumikkal, valamint FIA homolog belga kf felnivel, aminek az ET-je 24.

 
>> Tuning és extra2007-05-15

Az én autómban dupla légzsák volt és nem kék plüss belső, gombnyomásra behajtató - fűthető tükrökkel. A digitklíma kijelzője is jól szuperált - pedig az ritka!

>> Tuning és extra2007-05-15

Műszeregyüttes, 2006 elejéről, amikor is vettem az autót