mesa - főkép
>> EgyébAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2011-04-09

Elmentem madaras Teszkóba, mellém parkolt egy GT. Öröm, fotó. Elmentem sportáruházba, és sikeresen oda parkoltam egy 159-eshez. Öröm, fotó. Ez egy ilyen nap :)

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2011-04-07

Másnak lehet fel sem tűnik egy ilyen apró zizegés, de nekem ez egy olyan dolog az autómban, amitől sírógörcsöt tudnék kapni.
Cserélve lettek a hosszbordásszíj feszítők, amikből egyet a múltkori vezérlés cserénél idő hiányában nem tudtam beszerezni.
Egyelőre minden OK, csak még szokatlan, hogy jár a motor de nem hallom :)

>> AutóápolásAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2011-04-03

Ma gyönyörűen sütött a tavaszi Nap. El is kellett vinnem az ötvenhatost a Budai zöldbe, friss levegőt szívni. Ahogy haladtunk az erdei úton, megpillantottam a napellenzőt hogy megfogta a szmog. Ezért levettem őket és samponos vízben tisztára varázsoltam.
Jut eszembe, útközben egy piros GT-vel találkoztunk, benne egy pár, a rendszám német, vigyorogtak,integettek ők is! Úgy tűnik, más alfásnak is hasonlóan jár az esze :D

>> EseményAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2011-03-25

Lekerültek a téli csizmák, fel a 17-es papucsok. Egy ideig megint szokni kell a két kezes kormányozást :)

>> SzervizAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2011-01-13

Ma ismét Mai naptól két évig nyugalom, friss műszaki (+ zö'd kártya)
Hátsó kristály lámpákat visszacseréltem, de a xenonért húzták a szájukat. Két rossz bemutatása után elhitték, hogy kicseréltem halogénre
Így nem volt jatt. :D

 
>> EseményAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2010-12-31

Minden Alfistának gondtalan autózást kívánok 2011-re!

 
>> EseményAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2010-10-23

Szombaton szikrázott a Nap, tüntetést, barikádot nem szerveztek, így legjobbnak tűnt lecserélni a nyári kerekeket. Be is jött, amire számítottam, azóta hűvös, szemerkélő idő van, így utólag pompás döntésnek tűnik az a feláldozott negyven perc! Most egy darabig újra a gyári tojástartós tárcsákat látom

>> SzervizAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2010-06-08

Hétvégén sem esett eső, így a ház mögött tudtam kicsit foglalatoskodni a kocsi vezérlőelektronikájával, illetve a Selespeed ECU-jával. Kialakítottam a "bázist" egy fellépő és egy kis sámli segítségével és neki leselkedtem. A következő érdekes dolog derült ki: annyi kilométer van az autóban, amennyit mutat! :) Illetve, valamivel kevesebbet mond a Bosch ládikó, ezt nem nagyon értem, hiszen azt gondolná az ember, hogy az LCD kijelző is onnan kapja az adatot.. (valami 50-60 Km eltérés van a kijelző többet mutat). Néztem még szép grafikonokat, amik gyönyörűen lekövették a gázfröccsöket, változásokat. Hibakódot most sem olvastam ki, pedig jó pár tesztet lefuttattam. A kuplungom helyes értéken van, pont középen a 28-28,5 mm közti tartományban. Kalibrációt azonban nem mertem lefuttatni, mert azt olvastam az 2 perc, és az én 360 Mhz-es IBM notim bizonytalan időközönként oldja a kapcsolatot. Pedig az lenne ám az igazi főnyeremény, az újrakalibrálás! ;-) Így sem panaszkodom, azt a kétezer Forintot megérte, legalább nyugodtabban alszom, hogy tudom, mincs visszapörgetve az óra, és a szervízkönyv szerint alakult az autó előélete

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2010-06-02

Tentacle cartárs segítségével rendeltünk egy OBD-II USB (VAG-COM KKL) kábelt Kínából, ami az izlandi vulkán miatt kicsit késve, de megérkezett
OBD-II kábelre lecsapok!
Alfadiag programmal sikerült rácsatlakoznom a Selespeed robotváltó elektronikájára, és próbaképp bekapcsoltam notiról a nagynyomású elektromos pumpát, sikerrel. ezután a motorvezérlőhöz is tudtam, csatlakozni, ami BOSCH ME3.1. Hibakódot nem olvasott, ki, azt mondta, minden OK. Viszont a hűtőventillátort próbából bekapcsoltam alacsony fordulatszámon - nagyon érdekes, még sosem halottam leállított motor mellett :D
Otthon folytatom a 'beszélgetést' az autómmal! :)

>> EseményAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2010-05-30

A reggel a felkelés után lefekvéssel folytatódott, az autó alá feküdtem, és vissza szereltem a motortér takaró műanyag lemezt, majd az egész kocsit lemostam, az előző esti vezérléscsere után nyomokból kifolyólag. Így kicsit késve indultunk, az egyébként is idén későbbre időzített találkozóra. Délre értünk Komáromba, és egyetlen percet sem kellett várni a beléptetéskor, ami igen meglepett, de nagyon örültünk is neki. Azért a reggeli konvojozás hiányzott... A nap így gyorsan eltelt, a Nap viszont folyton ott figyelt felettünk, és alapos bőrpírt okozott, szerencsére az erőd újabb, felfedezett szárnyai menedéket biztosítottak. Számomra a vonósnégyes a nap csúcspontja, nagyon jó választás, és pont oda illett! Kézcsókom a hölgyeknek! A Juliska tényleg jól néz ki, de 16"-os kerékkel be sem mutatnám, csak 17 és 18" áll jól neki :) Neroban pedig pompázatos!
Most is nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük a szervezőknek! Már most várjuk a következőt!
Video: Alfa Brera/Spider vs FIAT 500 drag race :)