Gyárilag nagyon mélyen ültek a gyári 17-es kerekek, régóta terveztem, hogy korrigáljam a mérnökök hibáját. Így került alá másodkézből minőségi alu-mg ötvözet (nem esztergált, dög nehéz acél) NOVITEC (by Eibach) 15 mm-es pogácsa, húsz hosszabb csavarral, melyekhez a 17-es kulcs már nem jó, ezek feje 19-es. Szerencsére a viperás nyomatékos kerékkulccsal egy fordítással mindkettő használható :)
Az autó most néz ki úgy, ahogy ki kellett volna guruljon a gyárból! Az úttartása pedig sokkal, de sokkal jobb lett. ;)
Az utolsó kép akart lenni az előtte-utána változat, de már utólag látom, ebből a szögből pont szinte semmi nem látszik :D Azért az első tengelyen még így az, hogy mennyire bután álltak a kerekek, a hátsónál a gumi hátsó részén a fénytörést érdemes hasonlítani. Pont jó. Előre szerintem a 20-as jobb lenne. Majd legközelebb, de akkor már 18"-os kerekekkel...
1.9 115000 120000 122200 125000 145 147 15 155 155sw 156 159 164 16v 17 17" 18" 2.0 2015 3m 8v ablaktörlő ac airbag ajándék ajtó ajtóemelő ajtóhatároló ajtókilincs akkumlátor alfa alfa-honda alfacity alfás aljzat alsóörs alufelni amore antenna ate audio automax autófólia autófóliázás autóklíma autós autóüveg autózás árdrágítás átlagfogyasztás bajmóc balaton balatonfüred beépítés beltér besorolás bilstein blade bodogkő bojnice bontás bosch bovden brembo buda budaörs budapest búék buli burkolat carbon carnauba cars cápabőr centenárium centírozás centríozás champion chrome concept csere cső csomag cupra defekt depeche díszléc dísztárcsa driver ecu egr eibach életmentő előd első eltávolítás élvezet embléma eneos erőd
>> Tuning és extraAlfa GT 1.9 JTDm 16v // 2019-10-20