Sajnos az autómon jelentkezett az a probléma, hogy a Selespeed visszajelző ikonja kigyulladt a műszerfalon,és csak I. II illetve N és R fokozatokat engedte a vezérlőegység -biztonsági megfontolásból- kapcsolni.
Hamar kiderült, hogy mint megannyiszor, most is az elektronika felelős. Még jó, hogy apósom autóelektromos szaki, így nem kellett az 'olcsó' munkadíjairól híres szakszervízbe vinnem, ahol ki tudja mit állapítottak volna meg, hanem kiderítette, hogy az egyik relé haldoklik, ami a nagynyomású szivattyú motorjának működtetéséért felel. Emellett az elektromos AC reléje sem volt az igazi (én ezekben a Bitronokban már nem bízok), ezért vettem bele mindkettőből. kedvezméynesen 2500 forintból megúsztam a cserét.
Az illusztráción még az eredeti olasz relék láthatók. A jobb alsó piros az AC-é, a felette levő a Selespeed szivattyúé.
1.9 115000 120000 122200 125000 145 147 15 155 155sw 156 159 164 16v 17 17" 18" 2.0 2015 3m 8v ablaktörlő ac airbag ajándék ajtó ajtóemelő ajtóhatároló ajtókilincs akkumlátor alfa alfa-honda alfacity alfás aljzat alsóörs alufelni amore antenna ate audio automax autófólia autófóliázás autóklíma autós autóüveg autózás árdrágítás átlagfogyasztás bajmóc balaton balatonfüred beépítés beltér besorolás bilstein blade bodogkő bojnice bontás bosch bovden brembo buda budaörs budapest búék buli burkolat carbon carnauba cars cápabőr centenárium centírozás centríozás champion chrome concept csere cső csomag cupra defekt depeche díszléc dísztárcsa driver ecu egr eibach életmentő előd első eltávolítás élvezet embléma eneos erőd
>> Tuning és extraAlfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-05-16