Tegnap felkerültek ismét a téli kerekek. Erre ma hét ágra süt a Nap! :)
Mindegy, egy nehéz munkán túl vagyok. Ez is valami ...
Ma megvolt "A nap". Teszteltük a nagyon új, legkisebb Alfa Romeot.
Szenzációs!!!
Csak ennyit mondhatok. Pozitív csalódás ez a kis kocsi! Húz rendesen, dolgozik a kanyarokban, együtt él a sofőrrel. Negatívumot nem írok, pedig lenne mit, de most még az élmény hatása alatt szeretném tovább nyújtani a JÓt ... :-)
Eltelt több mint egy év, ideje volt lecserélni a (Selénia) olajat. Egy milliméternyi vonással sem volt lentebb az olajszintem - igaz csak 4 000 km-t tettem meg az autóval.
Most kapott (nálam) jól bevált Q8 F1 10W50-es olajat Champion extra méretes olajszűrővel (képen a normál szűrő van)
Elfelejtettem a megfelelő időben feltölteni : március közepén megtörtént a szokásos, elkerülhetetlen termosztát csere. Lehet hogy kicsit későn, Prágát úgy jártuk meg vele, hogy alig mozdult a vízhőmérő mutatója a hírhedt cseh ugratós autópályán ... FACET lett bele, ettől nem félek úgy mint a Behrtől :). Egyszerűbb is mechanikailag. Megáll 90°C-nál mint a cövek, és hamar eléri az üzemi hőfokot is Tutti. Fél óra munkám ment rá,az após garázsában. Megérte.
Két zivatar között volt egy negyedórám :), így leszaladtam és kicseréltem a kocsiban a pollenszűrőt (cabin air filter). Sokkal egyszerűbb volt, mint amire számítottam!
A szűrő alaposan el volt már dugulva, nyárfa virágtól kezdve méhecskéig mindenfélét találtam.
Az időjárás nagyon szélsőséges volt! Ahol sütött a Nap és a szél sem fújt, meg lehetett veszni a melegtől, de ahol árnyék volt, és a levegő is mozgott, ott zimankós télinek tűnt. Ennek ellenére jól éreztük magunkat, a társaság mindig jó! Grandó és Kriszta, Andriska és családja, Fighter és felesége, Alfa156hupikék és családja -akikkel másodszor fordult elő Amorés rendezvényen, hogy egymás mellé rendelt parkoláskor a Sors :) -, ImO, RB,- a Selespeedesek, Erika, valamint Niki volt kisebb-rövidebb ideig a társaságunk. (Valakit biztosan kihagytam, de majd átolvasom újra ablogot és kiegészítem ;) ) Idén nem volt Integrale, csak Maserati szakasz. Volt aegy szép AR 2600 oldtimer, olasz rendszámos, kék bőr belsővel, szívsesen hazavittem volna! Ettünk méretes sült kolbászt, vettünk vásárfiát (matricákat), aztán 3 óra körül hazaindultunk, kedvesemmel.
Jó poén volt a jégből faragott MiTo ! :))
Köszönjük a szervezést! Jövőre ugyanitt!
Ezen is túl vagyunk! :-)
Szerintem ez volt eddig a legjobb! De ez csak természetes, hiszen jó ismerősökkel találkoztunk ismét! ;-)
Azt az egy dolgot nem értettem, hogy miért van az, hogy 3/4 óráig kellett araszolni a Dessewffy utcában, annak ellenére, hogy idén már nem volt jegy értékesítés / pénzváltás ...
Volt sok Alfás zászló, és egy külön kis lengyel szekció, akik az Alfaholicy.pl nevű közösséget képviselték. Láttam még holland, szlovák és román rendszámot is.
Érdekes volt az a lengyel 156-os, aminek az orrát 159-esítették
(folyt. köv.)
Sikerült meggyőznöm magam -azért annyira nem kellett-, hogy bekerüljön a kocsimba egy xenon szett. És lőn világosság! :)
Nem volt drága, és állítólag a kínaiak közül ez a legjobb cucc. Erről találtam is anyagot egy OFF Civic ON autós oldalon ...
Latsun makes some of the better kits out of all Chinese manufacturers. We have tested 8 different factories from China and chose one with the highest quality product. I believe these are the best quality kits you can get under $200 anywhere!
Ilyen a doboza, mint ez a fotón, csak nincs rajta ez a csúnya figyelmeztető matrica -hiába no, a tengerentúliaknak kell :)-, a trafó full króm és a feliratok lézer gravírozva vannak. Kár hogy elrejtettem a sárvédőben... :D
Eljött az idő, hogy a kopott első Alfa emblémát lecseréljem egy újra. Ebben nagy segítség volt Pápai János, akitől sikerült vásárolnom egy eredeti emblémát, valamivel olcsóbban, mint a hivatalos.
Olvastam már itt megoldásként, hogy kifúrták a régit és úgy megrántva távolították el, de nekem ez a megoldás nem volt szimpatikus. Így szétszedtem elemeire a scudettot, hogy úgy távolítsam el a régi emblémát. A gyári öntapadós ragasztó annyira tartotta, hogy fúrtam 3 lukat a scudetto műanyagjába az embléma mögött, majd kalapács meg egy nyolcas csavar segítségével leütöttem a helyéről. Utána megtakarítottam a ragacstól az elejét, és helyére tettem az újat. Végül összepattintottam az egészet. Kb. negyed óra alatt megszépült a kocsi eleje...