Tagok >> nanasitoomi >> Giulietta QV 1750 TBi >> Blog
- Típus:Giulietta QV 1750 TBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Bianco Ghiaccio Pastello
Egy kicsit felújítottam a bőrülést, az előző tulaj úgy tűnik nem igazán ápolta. Az előtte-utána kép jól ábrázolja a változást.




Sok jót olvastam az AutoLusso által preferált Fuchs Titanium Sontifluid FE SAE 75W váltóműolajjal kapcsolatosan, ezért lecseréltük az előző tutela olajat erre, 2 literrel. Nyílván nem volt szükség rá, de kényelmi opcióként rávetemedtem, plusz tudom, hogy a C635-ös váltó is kényes dolog. A változás érezhetően jobb, simább váltási élményt biztosított.


Bekerült a novitec sport shifter (nem volt egy hálás munka), illetve a BMC sportszűrő.
Lassan érik a 10.000-12.000 kilóméterenkénti olajcsere.



egy alapos szervizelésen esett át a surranó. Annak ellenére, hogy Olaszországból lett importálva, nagyon megkímélt belsővel rendelkezik, illetve a műszaki állapota a szerviz elmondása szerint is hibátlan.
Amik cserélve lettek:
Gyertyák (38.000 -NGK)
Légszűrő (MAHLE - 9 ezer)
Pollenszűrő ( 12 ezer)
4 kerék csapágy (45 ezer)
Motor és- váltóolaj (30 ezer)
4-4 db ATE kerámia fékbetét és hűtött féktárcsa (ez az a tétel ami eléggé megdobta a költségeket, összesen 280 ezer forintba került)
Még a vezérlés hátravan.
Továbbá a váltóbowden meglett zsírozva, mivel elég akadozva/darabosan váltott, most már csúszik mint a vaj.
Ez a komplett szervizelés 406.000 Ft-ba került, és kapott mellé egy bosch szervizkönyvet. Minden más alkatrész a szerviz szerint kifogástalanul működik. Az ár ezért lett ennyi, mert a szerviz szabad kezet kapott és azokat cserélték amiket ők szükségesnek találtak, a legjobb minőségben.