Ezt a bejegyzést kb egy hónapos csúszással írom, karácsony előtt nem volt időm rá :)
Az egyik korrábbi posztban említett váltógomb pár hetes várakozás után szerencsésen megérkezett a nagy vízen túlról. Szerencsére semmi vám-os téma nem lépett fel.
A kicsomagolásról mellékelek pár képet, olyat is ahol össze lehet hasonlítani az eredeti váltógombbal. Nem tűnik jelentősnek a méretkülönbség, de nagyon más a kettő karaktere. Az eredeti gomb nagy, szerintem kissé túlméretezett, ráadásul nagyon könnyű, és magasan van. A momo elvileg tömör fém (az alagutat leszámítva), bőr borítással, úgyhogy nagyon karakteres súlya van, pont megfelelő.
Az eredeti gombot sikerült leszedni a váltórúdról, kiderült hogy a fa gomb még egy műanyag toldáson feküdt, ezzel még magasabban elhelyezve. Ezek után az új gombot felhelyezni nagyon egyszerű volt, 3 szorító csavar tartja a helyén.
Ha már új a gomb, a bőr váltószoknyát is felújítottam kissé. Miután lekezeltem fekete bőrápolóval, rájöttem hogy nagyon jól nézne ki, és nekem sokkal jobban tetszene a váltó, hogyha a váltógomb nem rögtön a szoknyában végződne, hanem kilátszana a váltórúd egy része. úgyhogy a szoknyát visszahajtottam a megfelelő hosszúságra, és fekete cérnával két sorban bevarrtam. (lásd képek). Így sportosabb.
Ezek után helyeztem vissza, és raktam fel a gombot hosszas állítgatás után hogy a legkényelmesebb pozícióban legyen. Kb. 1 hónapos használat után a véleményem, hogy nagyon megérte a gomb cseréje, és mindenkinek ajánlom. Az új gombbal azóta sokkal határozottabban, pontosabban, megfelelő úton tudom kezelni a váltót, mérföldekkel jobb mint előtte :) Maga a gomb pedig egy nagyon kifinomult darab, pontosan a kézbe simul akkor is ha marokra fogom, és akkor is ha csak ráteszem a kezem felülről. A gomb valamelyest alacsonyabbra került most mint eddig volt, pont jó helyen van. Ha valaki szereti az alacsonyan lévő váltókat, egy ilyen gomb birtokában csak kicsit le kellene vágni a váltórúd tetejéből, és meg is van oldva, de nekem pont kényelmes a rúd gyári hossza, úgyhogy csak felraktam a gombot.
1.6 180000 190 200000 20k alfásítás alufelni állítás ápolás belgium belső breaker brüsszel csavar csere cső diagnosztikai ecu embléma felirat felni felnikupak felújítás fényezés fényszóró festés fiatecuscan firenze föld fűtés futómű gta gumicső intake itália izzó kapcsoló kábel kerekek klíma klímatisztítás km könnyűfém kormánymű külső kuplung légszűrő légtömeg lengőkar levanto levegőszűrő lmm lökhárító mod momo mosás műanyagápolás műanyagjavítás műszerfal night nyári odb olajcsere olajszűrő olaszország osram öt plus polírozás rezonátor rezonátorcső rizsszem rúd selénia stabilizátor szerviz szervóolaj szilent születésnap téligumi tisztítás toszkána új utazás váltó váltógomb váltóolaj váltószoknya vezérlés vezérműszíj világítás vonóhorog
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 TS // 2010-12-12