Mutasd

>> Szerviz2016-01-04

Már egy ideje nedves volt az alsó motorburkolat. Felső balansztengely szimmering cseréjét még megoldottam a váltó levétele nélkül. Mostanra elhatároztam, hogy az alsót is cserélni kéne. Beruháztam egy főtengely szimmeringre is, mert egy munkanap alatt meg szerettük volna oldani, ne kelljen alkatrészre várni. Végül az nem kellett, teljesen száraz volt.
A váltó is könnyezett, így az is szét lett borítva, elmosva, újra tömítőzve, friss Tutela ZC75 Synth.
A kuplung egész jól néz ki 60000km után.
A Selespeed egység is kapott egy kis extra törődést, ki lett takarítva (az általam eddig nem ismert szűrője) elég koszos volt, be kellett áztatnom. Most a szivattyú kevesebb ideig dolgozik.
Az egész Cola cartársnak köszönhetően valósult meg.