Blog
átvettem az új autót, a 166 pedig pihen egy kicsit, mielőtt eladom - a bal hátsó részét ugyanis egy kedves cserbenhagyó buszsofőr 10-én megtörte (viszont megvan a rendszáma!) várunk a rendőrökre, hogy előkerítsék a jóembert, és kijavíthassuk a bódét. Tovább »
van klíma, kaptam bele gázt - valószínűleg azért szökik lassan, mert a belső hőcserélő felé menő egyik cső megadta magát. egyelőre abban maradtunk, hogy nagyobb szívás lenne lebontva mindent kicserélni, mint 1-2 évente újratölteni a klímát... Tovább »
a tavaly decemberben felújított turbóból kívülről(!) elkezdett szivárogni a hűtővíz, a középrész házából. garanciában megoldották a Dunakeszin az AH-nál a dolgot, nagyon rendesek voltak. közben felkerült egy másik első lökős, mert az előzőt leamortizáltam egy virágágyás szegélykövével. kedves Tovább »
cseréltük egy gumis konstrukcióra, mert 2x is eleresztette az olajat. most király! Tovább »
Ahogy mondani szokás, a kocsi nem folyatja az olajat, csak kijelöli a vadászterületét... Ez azonban nekem nem szokott tetszeni, úgyhogy átültem a Ritmoba, a 166 pedig csápra került: - kuplung tárcsa / szerkezet / kinyomó / lendkerék csere - kuplung munkahenger / csövek csere - szelepdekni tömíté Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2.0 V6 TB Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Grigio Chiaro
- Jellemzők:
így elsőre is igen kellemes, pedig még nem foglalkoztunk vele :-)
mesterien felújított, friss motor és turbó, ez a legjobb belépő.
kasztni itt-ott kicsit szépséghibás, dehát istenem, 14. évét tapossa az autó.
2013.04.24: úgy nézem, sikerült minden kopó és fáradt dolgot kicserélni :-) - Extrák:
Progression felszereltség
xenon
tempomat
világosszürke momo bőr bél
17"-es Nuvola felgen
Brutus hátsó dob
Loudlink
Parrot BT kihangosító
chinese tolatóradar - Egyéb:
ePer szerint minden stimmel, 1999. májusi gyártás
akartam egy mindennapi szaladgálós autót ... ez lett belőle.
(régi rsz.: GZP-475, magyar forgalomba helyezés)
Úgy látom, jó gazdija lesz, Sanyahp vitte el.