144.125km
Cseréltettem a Champion készletet NGK-ra.Lement a 40ezer km.Szaki azt mondta hogy még vígan ment volna vele.... de inkább kicseréltettem...
Olajfolyásról volt szó nemrégiben...hát a szelepfedéltömítésnél enyhe olajfolyás volt....kilazultak a rőgzítőcsavarok(????)....meghúzta szaki....Hiba kijavítva:)
Kilett cserélve a jobb első lengőkar(10.500),meg a bal féltengelygumiharang(1.500)...Hála a jó magyar utaknak....
Bízva, hogy több hó nem lesz feldobatam a kerekeket:)))))
Hááát nagyon tetszik....akarom mondani ááááááááááááááá nagyon dögös lett tőle:))))
2008.02.15 Megejtettem egy olajcserét 140ezer km-nél.
És tudatosultam azzal a ténnyel,hogy majd kipuffot kell cserélni:(((
Ja és valamelyik tömítés enged...olajos volt a blokk alja...nem örülök...
Mivel elakadásjelzőm csak bal oldalt villogott és a középkonzolban is elment a villany,meglátogattam egy helyi szakit.
Megcsinálta még a hátsóablak fűtést is.Relé csere és már alles ok...kivéve a elakadásjelzőt mert 14k+áfáért hozták volna....Bontó.....
Na végre megvettem....Budapestre kellett érte menni, egy Bravon volt.
7,5×16 ET35
2007.02.02
2008.01.23 sikeres műszaki.Nálam a második:)
Cserélve volt a jobb gömbcsukló.Ennyi.
Ma berakta a szaki. 5pénz plusz 1 ezres volt az 1pár helyzetjelző mert a sárga nagyon gázos volt:)
Vettem Xenon-t.... Kisebb adminisztrációs hiba miatt került ennyibe....na meg hogy nem voltam otthon:)
Ma vagy holnap benne lesz...