Olajcsere a szokásos alkatrészekkel.
Km: 182285
Support 3K
Index relé is cserélve.
Gyári volt még benne, a kinyomócsapágynak már hangja volt, lamellákba bele volt már marva kicsit.
Valeo került bele.
Javítva volt még, illetve hibafeltárás:
-Légzsák kontakthiba
-Elakadásjelző. Nem jó az index relé amit múltkor raktak bele. Másikat kell bele szerezni.
Km: 181737
Az index nem működött, elakadásjelző szintén. Riasztó aktiválása/deaktiválás esetén villogott.
Cserélve az index relé.
Fűtés terelő lapát állító motor cserélve. 2K
Szelepfedél tömítés cserélve.
Kuplung pedál feszítő rugó cserélve. 1K
Support+szelepfedél tömítés: 16K
Km: 177326
Fűtés hol van, hol nincs.
A képen a bűnős. Neve: fűtés terelő lapát állító motor.
Átgurultam Várpalotára a Csörgő Autószervizbe.
Maximálisan elégedett voltam.
Amint megvan a cseredarab berakják.
Plusz: Szelepfedél tömítés is cserés.
Az "UV" elvégezte a dolgát.
De Vftsárpi is :D
2014-ben rendeltem Amerikából koptatót. Konkrétan ez egy gumiszerű-habszerű felragasztható csík.
A mai napig fent van,nem tudom hogy fog lejönni.
Mivel megjött az utódja!
Nyertem egy ilyet!
Pontosabban egy régebbit nem a Pro-t, de emailen keresztül megegyeztünk,hogy ráfizetek. (25$)
Majd tavasszal felkerül,most eléggé hideg van :(
A story ott kezdődött,hogy Vftsárpi-tól átvettem (20.000),alapozva volt de nem volt színre fújva. Ezért vittem szakemberhez. A fényező elzavart egy műanyagoshoz,hogy ezt így ő le nem fényezi. :)
Műanyagos megcsinálta (4000),most a fényezőn volt a sor.
Elemenként 18ezer.
Most várja a tavaszt, hogy felkerüljön.
Olajcsere ismét.
Km: 171745
XADO 20104 10W-60 SL/CF 4+1L 14850+4003FT
UFI 27.366.00 * levegőszűrő 2935FT
MANN-FILTER W712/16 * *SZ 2168FT
Support:3K
Középdob csere után dobálta a hibakódot. (P0141)
Nem tudni ki/mi okozta a hibát a 3 éves gyári lambda szondában (cserélve volt 2013 májusában), de cserélni kellett, mert a belseje zörgött....
10k-val kevesebb maradt a zsebemben.