A fent említett kábelköteget sikerült egy svájci 156-osból kibontani tökéletes állapotban :)
Cserélve lett a középdob mert a végét járta.
Cuccos: 16.200ft
Support: 12k
Km: 170294
Elvégezve.
Support: 6K
Km:169561
Cserélve a jobb felső lengőkar és a kiegyenlítőtartály. Később még a hátsó stabilizátor rúd szilentezése jön.
Lengőkar (Lemförder) 17k
kiegyenlitőtartály: 6k
szilentek hátra: 6,8K
support:8,5K
Km állása: 168188km
Cserélni kellett.
Kapott egy Varta Black Dynamic 570144 E9 70Ah akkumulátort.
Kicseréltem pont elfért.
Szerettem volna már régóta egy kis gyári extrát a járgányra.
Hardy cartárs segítségével meg is valósult. Nagy köszönet érte :)
Klíma feltöltés, fele hiányzott.
Körülnéztem a bónusz brigádon és náluk akciósan elvégezve.
Tescoban vettem egy klíma bombát egy ezresért. Job done!
Kis tudásanyag mentés:
Ha inditásnál automatikusan bekapcsol a klíma...
Kikapcsolásának, bekapcsolásának menete:
- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást
Beültünk a Tesco pakolójában a kocsiba és indulok. Hibakód: Abs&VDC.
Mondom, nem hiszem el, fél napja hoztam el a szervizből (vezérléscsere), ennyire vissza akar menni?!
És most jön a tényfeltáró bejegyzés.
Régóta szarakodott a csomitartó világítás. Kábelköteg el volt szakadva mint kiderült. Se féklámpa se tolatólámpa.
Szigetelőszalaggal ideiglenesen megcsináltam de csere lesz belőle. Ja még biztosítékokat kell cserélnem.
Update: Egy bizti volt kiégve, a tolatólámpához tartozó. Kicseréltem és semmi hibakód,semmi rendellenesség.
Még nem ment le a 60ezer km a vásárlásnál megejtett vezérlés cserétől, de már olyan csúnya hangja volt a hosszbordás vezetőknek, hogy nem tűrt halasztást.
Nomeg nem akartam 2× fizetni munkadíjat.
Cuccos: 56800ft
support: 25K
Km: 165363