Mutasd

>> Egyéb2008-02-28

Gondoltam, megosztok Veletek egy "tanulságos" történetet...

Aki elvitte, fáradtságot, energiát, és pénzt nem kímélve újra összerakta. Meg is örvendeztetett néhány képpel javítás közben, és a végeredményről is.

Itt jegyezném meg halkan...csúnya dolgok derültek ki róla.
Miután karamboloztam (légzsák ki sem nyílt, döglött volt a szenzora, egy később itt említendő esetből kifolyólag)..holott arra lenne hivatott, hogy valamennyire megvédje az életem, kiderült, hogy már egyszer átélt egy hasonló erejű, vagy még nagyobb sérülést a kocsi. Persze elhallgatták előlem...(kisebb sérüléseket bevallottak mondván, ennyi idős autótól ne várjam, hogy tökéletes, sérülésmentes legyen) Trehány, monyák munkával (szar hegesztések, gittelések) összehányták. Maga volt a gyakorló életveszély.
A nagyon veszélyes és kritikus, a kerékjárati dobban a lemezeket sem húzatták össze, három-négy helyen 10-20 mm-es lyukak, pedig ez a torony-doblemez-fülke összekötési pontja (bal első kerék rugózása, húzása gázadáskor, nyomása fékezéskor), gyakorlatilag folyamatos és dinamikus, váltakozó irányú terhelésnek kell tekinteni. Ennek semmi jelét nem észleltem, szerencsére nem is jött elő...Jó, hogy nem szakadt ki a kerék...
Hab a tortán, hogy pont annál a biztosítónál volt az, aki okozta a balesetem, ahol már egyszer 2003-ban totálkárt fizettek. Annak az összegnek a 10%-át rögtön levették rólam...

A motorban kiolvasáskor 255ezer kilóméter volt, szemben az általam ismert 120ezerrel...ezzel nincs vége. Az évjárat a forgalmihoz képest +2év! Ja, és a gyár teljesen más motorszámmal adta ki. Mindez a Fiat adatbázisából, tehát gyári adatok. Ekkora lehetett a baj, hogy a motort is ki kellett dobni?

Az eladó pedig név nélkül, mert nem vádolok bizonyíték nélkül senkit...egy általatok is ismert Alfa márkakereskedés.
Mit tehet az ember mindez ellen a vásárlás után egy évvel? Gyakorlatilag semmit!
Ez Magyarország...