KM: 199492
Időnként valami éktelenül kerepelt a motortérben a szíj oldalon, bal oldalon pedig nyiszogott valami a futóműben.
Csöri kicserélte a főtengely szíjtárcsát, lötyögött. Fémdarabkákat is gyártott :)
Futóműben bezsírozott valamit, legközelebbre, tavaszra ezek lesznek:
kék színű DPF-re menő cső
első alsó hátsó szilentek
Illetve az újonnan beletett Eibach Pro rugókkal nagyon ül az eleje. Ezt még ki kell gondolnom, elkézlehető, hogy kap új első gyári rugókat. Nem akartam, hogy lejjebb legyen mint a gyári Ti, de ez lejjebb van... nagyon. :(
KM: 142495
Hiba továbbra sincs, de eljött az olajcsere ideje. Ezen kívül még kicseréltettem az alig 1 éves első féktárcsát és betéteket. A vásárláskor kapott új első cuccot, ami egy valamilyen rozsakupac tárcsa volt, és valamilyen betét. Ez már 1 év után visított és rázott, fasza kis cucc lehetett. Most kapott Brembo festett tárcsákat és Ferodo betéteket.
Nívópálca tömítés csere is volt, amihez sajnos le kellett bontani a DPF-et is.
Főtengely szíjtárcsa csere is volt, gyárit kapott.