Közeledik a tavasz. Nem ártana egy teljes külső/belső gondoskodás...
Sajnos a generátorom egyik napról a másikra, minden visszajelzés nélkül megadta magát. Szerencsére épp "szervizidő" volt, úgyhogy a szokásos olajcsere mellé beiktattuk a generátor cseréjét is.
Nem tudom, ki hogy van vele, de eddig még mindig úgy vittem műszakira az autót, mintha csak a közértbe mentem volna vele. Teljesen hibátlan, bármikor kész a hatósági vizsgálatra. Mikor mondtam hogy majd vizsga után viszem 190-es szervizre (ami csak olaj/olajszűrő/légszűrő/pollenszűrő csere lesz) tiszta bolondnak néztek. Azt mondták az az általános, hogy előbb szerviz, és utána műszaki vizsga. Ezt mondjuk nem is értem... :)
Tanpéldája annak, hogyan lehet elkölteni 280 ezret egy tökéletesen működő autóra! :)
Bár csak vezérlés cserének indult, hozzájött egy kuplungfőhenger és egy hűtő csere is, és ha már le lett véve az első lökhárító, beraktuk a fiókban régóta porosodó eredeti Carello GTA lámpákat is...
Ezzel megvan az első pecsét a vadiúj szervizkönyvemben! :)
Alkatrészek az Elaforgtól, munkálatok Német Misitől, mint mindig!
Felkerültek a téligumik. Utolsó szezonjuk...
15 évnyi gondos karbantartás után betelt a szervizkönyvem!
De nem aggódom, mert megérkezett az utánpótlás a következő 15 évre!!!
Két héttel a szerviz után mégiscsak kiégett az egyik helyzetjelzőm... Már vártam! :)
Ez is pipa. Olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő. Ritka alkalom volt, hogy egyetlen helyzetjelző izzó se volt kiégve... :) Alkatrészek Elaforgtól, munkálatok Német Misitől, mint mindig!
"Hála" a 10e kilométerenkénti karbantartásoknak, ma betelt a szervizkönyvem... HELP! :)
Idén többet mentünk a megszokottnál...
A 160-as szervízt kitolom 165-re, az utána következő pedig a 180-as nagyszerviz lesz.