Tagok >> Taxi33™ >> 156 1.6 Ts >> Blog
- Típus:156 1.6 Ts
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Ezüst M
A jó időt ismét kihasználva elgurultunk műszaki vizsgára.
Minden O.K. Csupán a kipufogóval volt egy kis aggodalmuk, hogy dupla kivezetésre lett átalakítva. De azért a vizsga sikerült.A futómű is egyben van nem lóg semmi. Remélem a hideg elmúlásával eltűnik a futómű nyüszögése is.Már csak az okmányiroda van hátra, mert betelt a forgalmi! :o( Valamint akkor átírják a környezetvédelmi besorolást is mert 2 éve piros plakettet kaptam. Most pedig már kéket.
Mivel jó ideje állandóan lemerült az akkum, és az akku cseréje sem oldotta meg a problémát.( a töltésjelző lámpa nem világított járó motornál) Szerelőm nem egyszerű munkával ki szerelte, elvitte felújítani. Kapott új feszültségszabályzót , diódahidat. Valamint beszereléskor egy új szíjat mert a régi itt ott repedezett volt.
Végre lecserélődött a kormányom. Sikerült szerezni egy jó állapotú bőrkormányt, ma felkerült.Cirka fél óra alatt végeztem is vele.
Miután utána olvastam a topikok-ban és a blogokban. Ma féktisztítóval neki estem a pillangószelep tisztításának. Volt mit lemosni bőven. Nagyon szutykos volt.
Ma végre bekerült helyére a karbon mintás közép konzol. Valamint a fa váltógomb helyére felkerült egy fekete gyári váltógomb. (Ugyan nem bőr, de legalább fekete. Még a 146-osról maradt.) Már csak a kormány csere van hátra, és el is tűnik a beltérből a fa.
Tettem egy kísérletet a fa mintázatú középkonzol átfestésére. De mivel ezüstben sem lett az igazi, beszereztem egy karbont. Az lesz az igazi!!
Ma gondoltam én is teszek egy próbát és kitisztítom az LMM-et. Hátha érzek valami különbséget. Szerintem jobb lett. Legalább is azóta nem jelentkezett az a megtorpanás gázadáskor jelentkezett néha.
Ma végre a jó időt kihasználva!! Elvittem vizsgáztatni az autót. Bár már novemberben lejárt azóta nem is használtam. Az akkumulátort persze töltögetni kellet ennyi állás után. A vizsga minden előzetes javítás nélkül sikerült!! Mindössze egy olajfolyást és a kipufogó felületi korrózióját említették meg. Valamint mivel vizsga előtt le kell, hogy fényképezzék az alvázszámot, le kellett szerelni a toronymerevítőt mert takarta a számokat. De fotózás után vissza is szerelték.
Ma elindultam Zsámbékra az Alfa Kontakt-hoz, hogy kiderítsük a légzsák hibák okát, de Zsámbékon egy kereszteződés előtt az autó leállt, és nem indult újra! :o( Először gyanakodtam a benzinre mert ugyan negyedig jelezte a műszer de hátha ennyit csal gondoltam.) Miután vettem benzines kannát és benzint (szerencsére ott volt a kút az út túloldalán) betöltés után sem indult. Azután a sokadik próbálkozás után csak beindult! Közben a szervizből is megérkezett a segítség. A Hiba nem a benzin hiány volt! Hanem Alapjárati motor, Alapjárati jeladó, valamint lambdaszonda. Valamint ha már úgy is ottmaradt az autó kicserélik az első szélvédőt is mert az is repedt volt már és így a vizsgán már gond lett volna.
Műszerfal világítás izzócsere után égve maradtak a légzsák visszajelző lámpáim!