Mutasd

>> Egyéb2015-10-13

Október 1-én meg lett a műszaki vizsga. A színt át kellett íratni narancsról barnára. Az elmúlt hét év állásának következményei lassanként kezdenek elmúlni. Még egy kicsit használom, aztán újra gyújtás-porlasztó állítás.

>> Egyéb2015-02-19

Ma beindult.

 
>> Egyéb2010-01-03

11 km.

0 ft ráköltés. :))

>> Egyéb2008-12-23

Na bepakoltam a motort a helyére, és este hatra be is röffent. Szó szerint. :))))

Még egy kicsit finomítani kell rajta, de az azóta megtett 1,2 km alapján is elmondhatom, hogy ég és föld a különbség. :)))))))))))

Cserélve:
-olaj
-gyújtógyertyák
-szűrők
-ékszíj
-ac pumpa
-vízpumpa
-nyugvó és hajtókar csapágyak
-3 kipufogó és 1 szívó szelep
-szelepszár szimering

>> Egyéb2008-11-09

Felkerült a kartel, a vízpumpa, az AC pumpa, a gyújtáselosztó, valamint egyenlőre az új csavarok megérkezésééig csak ráakasztottam a hengerfejet.

>> Egyéb2008-11-09

Ma befűztem a dugattyúkat a blokkba. Finoman forgatható kézzel is, a csapágy csészék lehúzása után. :)))

>> Egyéb2008-11-05

A nyugvócsapágyak fészkének dörzsárazásával megoldotta a mester a főtengely szorulását. :))))

Most finoman kézzel is forgatható. :))))

>> Egyéb2008-10-22

A hajtókar csapágyfészkek méretre fúrása megtörtént.

>> Egyéb2008-10-19

Elvittem megméretni a blokkot, és a hajtókarokat.
A blokk csapágyfuratai függőleges irányban 0,05-0,03 mm-t összementek. A szaki szavaival szólva "megtökösödtek". Az alublokk hátránya. :)))
A hajtókarok közül kettővel ugyanez volt a helyzet. Most legalább tudom mitől szorultak a csapágyak. Sajnos vonalban nem tudtak fúrni, így valaki mást kell keresnem.
Áthidaló (és olcsóbb) megoldásként még ajánlották, hogy a csapágycsészék közé hézagoló lemezeket tegyek. A régi időkben így javították ezeket a blokkokat. :)))))))

Majd meglátom. :)))

>> Egyéb2008-10-10

A dugattyúkat leszereltem a hajtókarról.

A tervek szerint hétvégén viszem gépműhelybe kiméretni, hogy mi lehet a gond.