Blog >> 166
Eljött a műszaki ideje, nem volt egy könnyű menet, de újra 2020-ig gurulhat a gép.
Ennek is eljött az ideje, 3 hónapja kerülgettem az alkatrészeket, most végre volt rá időm, cserére került a 4 rugó ( Lesjöfors került bele, elöl 369 mm, hátul 434 mm), a két első lengéscsillapító (TRW volt akciósan párban), valamint az első toronyszilentek, a hátsó lengéscsillapítót még tavaly cseréltem, úgyhogy az maradt bent.
igaz hogy magasabb lett a kocsi, de sokkal stabilabb és komfortosabb, nem üt fel mindenhol.
egyszóval ráfért már
Februárban lett cserélve, eddig bírta, a pedál beesett...gari még van rajta ugyhogy csere egy másik újra!kicsit bosszant mert négy napig hanyagolnom kellett az autót, de a lényeg hogy újra tudok váltani!!!!
eljött az ideje az újabb olajcserének, muszáj volt megejteni, most talán újabb 10.000 km jön gondtalanul. meg ha már tél, felraktam a 4 új téligumit is.
Tavasszal elmulasztottam a pollenszűrő cseréjét, most bepótoltam. Elértük a 250e km-t. Volt még egy kis égőtuning is.
Megtörtént az olajcsere(selenia) minden szűrővel!
A külső féltengelyek is cserélve lettek mindkét oldalon.
Km: 282200
Elhagyta az erő a vasat. Nem ment, csak vánszorgott. Diagnosztika: P1102, légtömegmérő. Próbálkoztam a tisztításával, de eredménytelen volt. Kapott ugyan olyat mint a gyári, ami benne volt: BOSCH 0 281 002 598 Most megtáltosodott a "kicsike".
248e km
Utoljára márciusban ápoltam le ugyhogy nagyon ideje volt már....ismét az autoglym-es cuccokkat használtam!Még mindig gyönyörű ez a Momo vaj bőr,imádom!Két napig most pihizik az autó hogy a bőrnek legyen ideje beszívni az ápolót!Következő ápolás ősszel!