Fórum >> Típusok >> 159

Basti2017-12-03 14:53:19 // 102522
Igazából a használt autó lutri! Ezt tudom ez lesz az 56. autóm 22 év alatt van benne rutinom nem parázok a használt autótól és tisztába vagyok vele ,hogy több száz ezret rá kell költeni mindegyikre ráadásul maximalista vagyok ezen téren.
Itt csupán egy dologra voltam kiváncsi hogy mint típust felejtsem el mert hatalmas betegágy vagy merjem megvenni.
meg ugye később mennyire eladható?
Vittorio1592017-12-03 14:08:38 // 102521


Tolatókamera világítás foglalattal eladó 10e pénzért.
Teljesen hibátlan, pár hónapot volt autóban csupán.
Akit érdekel hívjon, vagy írjon.
Roll19832017-12-03 13:54:28 // 102520
Majd próbakör után mondd meg, hogy milyen lett! Enyémbe csak jövő héten kerül bele.
Giuntini2017-12-03 13:32:28 // 102519
Tökéletesen igazad van Csabi! Miután megvettem az autót, megnézettem computerrel. Nem volt probléma. Kartergáz nem jött. Ki mondta volna meg előtte, hogy szándékos rongálás történt. Egy év után hová mehettem volna? A hengerfej össze volt pasztázva és mikor hengerfejes lett, ez a trutyi mindenhová bement, és ez volt az a ragacs ami belement a hengerekbe és mindenhová. Ami az én autómmal volt, az kimeríti a bűncselekmény fogalmát. Tisztelt cartárs mondta, sőt hangoztatta, hogy hengerfejet tíz perc alatt ki lehet nyírni. Nem lehet normális használattal, csak ha adsz neki!
Nem nyavalygás ez, ahogy egyesek mondták, csak Csabinak adok igazat! Lutri!!!! Nem tudsz ellene semmit! Mindenki ami tetszik vegye meg, és úgyis a későbbiekben derül ki minden!
Csabi2017-12-03 12:49:25 // 102518
Megnéztem a 2.0-n is mikor nyit a termosztát. Ugyanazt hozta mint a 2,4nél. 93fok körül nyit, és 88körüli hőmérséklet körül tartja...
Csabi2017-12-03 12:25:47 // 102517
Kipróbáltam most, eddig nem ismertem.Hát annyit tudtam meg 950 forintért,amit az Eper ingyen kidobott az alvázszámra. A kártörténetet meg nem is értem, elvileg az nem lehet nyilvános. Valakinek volt erről már info?
Csabi2017-12-03 12:20:37 // 102516
Ez egy jó közhely egyébként,csak sok mindent nem lehet vele kezdeni...Itt arra gondolok , hogy tudod felmérni az állapotot, külsőleg szemre, akár szervizben? Senki nem lát rá a turbó állapotára, a kuplungra, kettős tömegűre. Vagy Emil sajnálatos esetét sem mondja meg senki előre....a használtautó vásárlás egy nagy lutri. A vásárlás pillanatában azt lehet eldönteni, hogy esetleg rossze-e valami.Azon túlmenően pedig semmi mást szerintem. Pl egy JTS-nél sem mondod meg, hogy pl 5000k múlva dobja a hibakódot a láncnyúlásra, és locsolhatsz rá 3-4kilót, ha megtaláltad a szerelőt aki ért is hozzá...
Rolcho2017-12-03 11:25:15 // 102515
Amit nekem cserélni kellett vásárlás után, az a vezérműlánc, és erre érdemes is figyelni, mert van ahol csak részlegesen csinálják meg. Két lánc van, és az összes feszítővel, fogaskerékkel érdemes újat beszerelni. Ezt azonban már hallani is lehet, és hibaüzeneteket is tárol.
Önindító, de ez már nem hiszem, hogy típushiba, hiába nyomkodtam a gombot, se kép se hang nem indult.
Előtét ellenállás, ami akkor derült ki nálam, amikor csak a második fokozat kapcsolt a klímánál.
Szerintem mutasd meg szerelőnek, biztos ami biztos.
A JTS 2.2 szerintem jobb, mint sokan gondolnák.
Zselé2017-12-03 11:19:53 // 102514
Javaslom, kérd el az alvázszámot, ha komolyan érdekel, és szánj rá 1500-2500 Ft-ot a VIN info-n! Az alvázszám beírása után megmondja, mennyi infót tud adni a kocsiról mennyi pénzért: korábbi töréskárok, fényképek, óraállások, stb.

Az 59-emen vétel után csináltam meg, megért 2500 Ft-ot, hogy megtudjam, minden igaz róla, és le is mentettem későbbi eladáshoz!

Húgomnak 206cc-t vettünk, nem akartak engedni, de miután kiderült, hogy egy évesen 2x is megtörték egy picit, máris egy 50-essel beljebb voltunk.. :))
Morfiusz Cédula2017-12-03 10:44:23 // 102513
Ezt nepper árulja, ha még külföldről hozták is be, akkor elég biztos, hogy tekergetett az órája.
Egyébként jól néz ki.
Basti2017-12-03 10:32:36 // 102512
ez kevésbé érdekel én állapotra veszek autót nem kmórára!
Shadin2017-12-03 10:29:28 // 102511
Akkor cserélek termosztátot amikor jól esik! És most esik...
RomeoOne2017-12-03 10:18:32 // 102510
Hát szervizkönyvet bármikor csinálnak hozzá. Na mindegy, én azért nem nagyon hinnék benne. Amúgy JTS témához nem tudok hozzászólni, de biztos lehet vele élni, majd ír az, akinek ilyenje van.
Basti2017-12-03 10:15:43 // 102509
Szervizkönyves. Ettől eltekintve lehet bármi vagy valami! Ami biztos az a halál.😉
RomeoOne2017-12-03 10:00:26 // 102508
"130e valós km van benne"

Ebben biztos vagy? Minden kocsit 130-ra szoktak visszatekerni. Valahogy meglepően gyakori szám, minden kocsit addig hajtanak nyugat európában, mielőtt eladják :D
Roll19832017-12-03 09:45:20 // 102507
Korábbi Alfámhoz 26e Ft-ért csinálták meg.
Basti2017-12-03 08:24:04 // 102506
Erről van szó pontosan

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/brera/alfa_romeo_brera_2_2_jts_sky_window_138_000_-km-12022938
Basti2017-12-03 08:18:48 // 102505
Basti2017-12-03 08:17:33 // 102504
Sziasztok!
Erdeklődnék ,hogy Brera 2,2 jts-t meg szabad e venni 130e valós km van benne 2007 évj. Van olyan betegség amire külön oda kell figyelni ,láncot mikor illik cserélni benne?
előre is köszi!
Szergej2017-12-03 06:14:04 // 102503
Köszi nektek az infot.
Haddel2017-12-02 23:28:40 // 102502
Mennyiért szoktak generátort felújítani? Kb 55e ft-ért lehet kapni vadi újat.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-12-02 22:22:11 // 102501
Miért nem újíttatod fel ami benne volt?
Alfonis2017-12-02 22:21:39 // 102500

ez volt benne.
Giuntini2017-12-02 22:17:56 // 102499
Köszi Dömpi, Erhard és a többiek!
antonov2017-12-02 22:07:15 // 102497
Felszereltség és motor fuggő. Eperben rákeresve az alvázszámodra azerintem kidobja, hogy melyik való rá, de elég sanszos hogy a 100 amperes, ha az volt rajta. : ) Ketféle szabadonfutó átmérő van, arra is figyelj.
Alfonis2017-12-02 21:50:40 // 102496
és 14 V volt benne de a kínálatok közt van 12 V is. Nem vágom mi van :D
Alfonis2017-12-02 21:49:43 // 102495
HELP ME PLEASE!
milyen generátor kell 1,9 8V hez? 14V 100A volt benne de elég sokat látok ami több A os. Mit ajánlotok?
Giuntini2017-12-02 21:38:41 // 102494
Szerintem ezt abba kéne hagyni! Mi az Alfát szeretjük, mindannyian, nem a másikat kritizáljuk. Nem te voltál egyedül aki megszívtad, mert én sokkal többet költöttem rá. Nem én nem hallgattalak meg téged, mert én felfogtam amit írsz, és helyt is adtam neki. Te nem olvastad el amit írtam, mert megmérték, megvizsgálták, nem egy és nem két ember, és azt mondták, ez nem hengerfej probléma. Annyiban hibáztam én, hogy nem támasztottam le hetekre egy szervizbe, de minek? Ha nem találnak hibát, akkor meg mi értelme van? Szóval én azt mondom, egyáltalán nem haragszom rád, így gondoltad, és ezt kell elfogadni! Szerintem ássuk el a csatabárdot! Bár nem én ástam ki...
Haddel2017-12-02 21:03:41 // 102493
Nálam is müködik a képfeltöltés
Haddel2017-12-02 21:01:31 // 102492
Én is szoktam rá tölteni ,mert sokszor nekem is össze vissza mér. Az a megfigyelésem ,hogy olajcsere periódus vége fele kezd ,hülyeségeket mérni. Tudom ,hogy hülyeség,de olyan ,mintha igy jelezné ,hogy elhasználódott az olaj. Meg lehet próbálni az olajszint jelző szenzort kicserélni. Hardy Cartárs megtette,kérdezd meg tőle a tapasztalatait.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-02 20:49:49 // 102491
vártam a végkifejletet :DDD Grat a km-hez még 1x ennyit... nálam működik a képmegosztás
Laca622017-12-02 20:32:06 // 102490
Akartam b@zmeg egy képet felrakni,ahogy Székesfehérvár - Zámoly között reggel rámköszöntött a 200000 km.De a balfasz rendszergazdák nem képesek egy normálisan működő oldalt működtetni...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-02 20:20:47 // 102489
Az, hogy húzzuk itt egymást csak a saját szórakoztatásunkra csináljuk, szóval ezzel mellé lőttél, jó páran telefonon is tartjuk egymással a kapcsolatot és ha baj van segítünk egymásnak...furcsa ez 2017-ben mi? :DDD
Zselé2017-12-02 20:17:51 // 102488
Nem kértem el a szervizkönyvet... :D
Zselé2017-12-02 20:14:43 // 102487
Megértem én is..... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-02 20:10:20 // 102486
hideg volt és hűvös, az Orkok álltak a várfal alatt, éles pengéjüknél csak a nyáluk fénylett jobban a deres időben, Gandalf azt ígérte jön, de b@szott jönni, mint a reggeli piros 7-es :DDD
Laca622017-12-02 20:05:30 // 102485
Ma reggel ....
SanyiJTD2017-12-02 20:02:12 // 102484
En segitettem, honapokon keresztul leirtam a tapasztalataimat, baszott ra csak irt es irt. Szoval az en lelkiismeretem tiszta. Tobben irtak mar, privatban is , hogy idegesiti oket a szenvedese, de nem hajlando megfogadni a tanacsokat. Talan ketszinu a nagy barati tarsasagot, "baratom" :) ? En itt befejeztem, nem megyek le a szintedre. Udv
Dömpi (il dottore)2017-12-02 20:00:57 // 102483
Ja, és igen. Emil kicsit aggodalmaskodó és néha túlpörög bizonyis dolgokon, DE MI ÍGY SZERETJÜK ÉS KÉSZ!
MERT A BARÁTUNK!
Dömpi (il dottore)2017-12-02 19:57:01 // 102482
Tudod, az alfa arról is szól, hogy a barátok kiállnak egymásért! És mi vagyunk itt kb 15-20-an, akik nem csak itt fórumozgatnak ismetetlenül egymással, hanem nagyon nagyon jó barátok!
Darázsfészekbe nyúltál barátom.
Smith2017-12-02 19:52:38 // 102481
Úgy látszik a babakocsi nem bírja a rathaus platzot.... megértem :D
Dömpi (il dottore)2017-12-02 19:51:43 // 102480
BAKKER!!!
Nem tudom mit mondjak!
Nálam tökéletesen ette a métereket!
Esküszöm, nem tekertem vissza az órát😁
SanyiJTD2017-12-02 19:50:47 // 102479
Tyuha, de kemeny itt valaki ;)

En nem bantottam meg senkit azt hozza tennem.
Te meg ne merj megegyszer ilyen hangnemet hasznalni se velem, se massal szemben.
Zselé2017-12-02 19:42:22 // 102478
Ma gondoltam rád... :)

Az Alfa babakocsi a bécsi Rathaus platz karácsonyi vásár kellős közepén dobta el a hátsó futóművét... :D

Számlázom a trélert hazáig!! :DD

RomeoOne2017-12-02 19:34:18 // 102477
Nem kell itt stresszelni Dömpi, Emil szereti a közösségben megtárgyalni a vívódásait, Sanyinak meg kicsit nyersebb a stílusa, mint az átlag, de nem rosszindulatú itt senki, legfeljebb máshogy fejezi ki magát :)
Zselé2017-12-02 19:31:30 // 102476
Üssük el a dolog élét még a komolyra fordulás előtt egy igen idegesítő problémával, amit orvosolnom kell, és segítségeteket szeretném benne kérni:

Tudomásom van róla, hogy a szelepfedél tömítésem sz@r (januárba, a vezérléssel együtt cserés), és a napokban már azt is megláttam, hogy pár csepp olaj színezte meg a kocsi alatti esővíz tócsát... Nem vagyok egy nagy motorháztető nyitogató, de azért 2-3000 km-enként megnézem mi a helyzet, természetesen most is néztem egy olajszintet: rendben van hideg motornál, sík terepen a nívópálca szerint.

Tudom én, hogy jön belőle valamennyi kifele, lehet hogy eszik is belőle, de az indítás előtti olajszint visszajelző kb. a következőképp működik az elmúlt 2x10.000 km alatt: 6-7000 km olajfutásig max-on, aztán 7-9000 km-nél 1-2 osztást lemegy, aztán 10 ezer km körül 3 osztás, majd utána 11 ezer km-től ez drasztikusabbá válik és 2 osztás, vagy sípolás, hogy "chek the szint" :) Még egyszer mondom, megnéztem, van benne rendesen a nívó jelzés tetejéig.

1. kérdésem: januárba megyek szervízbe (még kb. 2000 km), gondoltam, veszek egy liter típusazonos motult és rátöltök.. de szabad-e? nem töltöm túl? mennyit lehet, hogy kussoljon a visszajelző de bajt se okozzak?

2. kérdés: van olyan, hogy meghibásodik ez a visszajelző műszer? Milyen szenzort lehet ilyenkor cserélni, vagy mi lehet az oka?
Dömpi (il dottore)2017-12-02 19:08:37 // 102475
Ha mégvegydzer bántod Emilt lecsaplak mint a taxiórát!
Majd ha annyi talit együtt töltesz a CSAPATTAL mint Emil akkor lehet ilyen stílust megengedni magadnak...de akkor meg már azért nem fogsz, mert megtanulod TISZTELNI a másik érzéseit!
UFF
blackbird002017-12-02 18:13:23 // 102474
Örülök, hogy a vízpumpát cserélitek, de először inkább ellenőrizni kéne. Szvsz nem rossz.
"Ilyen hidegben a hűtőjáratok ha el is tömítődtek nem okozhatnak akkora problémát."

Látod, ebben nagyot tévedsz. Pont a részleges eltömődés miatt vannak ezek a hibák. Ilyenkor kis hőterhelés mellett még nincs gond, elégséges a hűtés. Városi araszolásnál egyébként is kevés a vízpumpa hatékonysága, menetszél sincs, ezért ha nem megy a venti, a hőfok egy egészséges motornál is felmegy. Nálad a kelleténél lassúbb keringéshez még hozzá jött a regen, ami plussz hőt termel egy koncentrált helyre. Ez kegyelemdöfés volt, mert szvsz az adott ponton megforrt a vized, amitől gőzbuborék keletkezett, ettől kezdett rohamosan emelkedni a hőmérséklet. Amikor lehűlt, a buborék elindult kifele, ezért volt, hogy először alacsony volt a hőfok, majd hirtelen felugrott. Ez a jelenség egy légmentes, jól működő hűtőkörben nem fordulhat elő, mert fizikai képtelenség az ilyen gyors hőmérsékletváltozás. Csak levegő (gőz) jelenlétében lehet.
Persze kicserélheted a vízpumpát, de én akkor a hűtőt is cserélném, mert a vizet mindkét esetben le kell engedni. Így elég egyszer dolgozni.

Persze ez csak elmélet.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-02 18:06:18 // 102473
Sajnos a szakál sem áll mindig a helyzet magaslatán...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak