Fórum >> Típusok >> 159

Chris1592017-11-29 06:34:17 // 102309
Termosztát lehet cserés lesz nekem is, csöri is mondta, az autó már 10 éves legtöbbje iylenkor megadja már magát.
Vízhőfokom nincs odaszegezve a 90-re alatta van olyan 80 -85fok körül még melegebb időben is.
Amúgy melyiket szoktátok venni 2.4 esetében, unix felajánlja FAE; GATES; VALEO; WAHLER; EPS-FACET típusokat.
Zolibácsi2017-11-29 06:19:37 // 102308
Ez most a hideg időben értendő :)
Zolibácsi2017-11-29 00:19:13 // 102307
10 km re járok dolgozni, reggeli dugóban ülve 40 percet sem melegszik a vizem 70 fok fölé, mondjuk ha kicsit lehet menni és 2500 felett van a fordulat akkor szépen melegszik 90 fokig.
rodolfo752017-11-28 23:04:13 // 102306
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata mobiltelefon kihangosítás-összepárosítás terén nem navis 59 esetében? Bluetooth-szal vagy máshogyan? Egyáltalán lehetséges vagy kell valami eszköz, amivel ezt meglehet oldani?

Köszi,
R75
Giuntini2017-11-28 22:55:29 // 102305
Észrevettem valamit már múltkor, csak elfelejtettem megkérdezni, hátha valakinek van tippje. Múltkor, ahogy mostam a kocsit, és szembeállok vele, a jobb oldalon a méhsejt rács mögött láttam lógni egy csatit, és nem tudom, hogy honnan jöhetett ki. A hűtő és a klímahűtő oldalán van. elképzelhető, hogy csak most vettem észre, lehet hogy mikor a klímások még nyár elején mosták a hűtő elejét, a vízsugár kitépte...
Giuntini2017-11-28 22:23:08 // 102304
Azért az érthetetlen, hogy nem látja, hogy megy fel a vízhőfok. Az enyémnek valóban nem volt előjele, vagy nem tudtam róla. Az utólag derült ki, hogy le volt már véve a hengerfeje, és pasztázva volt. Nem szakszerűen volt összerakva. Viszont az én hibám volt, hogy ne,m cseréltem termosztátot. Nem ment fel 90 fokra a víz, csak a városban. Hosszú távú utazáskor még nyáron is 90 fok alatt volt. Mikor hengerfejes lett az enyém, úgy ment fel a vízfok mint a nyíl, akkor már késő volt. Próbáltunk magyarázatot találni, de nem derült ki a valódi ok. Az is lehet, hogy a termosztát hirtelen megragadt, és emelkedőn mentem felfelé, még félre sem tudtam állni. A termosztát nem játék.

A kollégádnak meg az lehetett a baj, hogy állandóan forralta a vizet, és gőz borította be a szélvédő előtti látómezőt, hiszen ott van a túlfolyó. Érthetetlen, hogy sohasem nézett középre a műszerre.
tirex2017-11-28 22:00:19 // 102303
Na akkor mostmár leirom, a kollégámnak kb 2 hónapja főtt meg a 2.4 motorja és nem volt előjele, legalábbis szerinte. Azt vette észre hogy szokatlanul párásodiik a szélvédő de nem nagyon foglalkozott vele, viszont a vízhőfokkal sem és az volt a nagyobb baj. Ha ránéz az órára látta volna hogy főzi a bablevest ki tudja mióta. Azért ha valamelyik műszer olyan hibát jelez illik megállni. Kb 400-ba fájt neki.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-28 21:28:10 // 102302
A németeknél úgy tudom jó híre van a 2.4 - nek, sőt hajómotornak is használták. Nem rossz az :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-28 21:26:56 // 102301
Kibirja, már ha nem kamu a gyártó grafikonja. Ezért van keresztben is merevítve. 1 métert is ki kell neki. :-) Az ácsolaton nem múlik, simán sétálgattam rajta :-) A lejtés persze csak a víznek lejtés, a hó az ottmarad, de tőlem maradhat, így szép és kész :-)
Chris1592017-11-28 20:00:00 // 102300
Így van igazad van Gyuri, nem kell motorháztetőt nyitogatni MES-ezni, lefogadom az előző autóitoknál nem csináltatok ekkora parázást hajtottátok betartottátok a szervizelést és mégsem volt gondotok velük.
2.4-et már lassan tényleg nem mer venni senki aki visszaolvassa az utolsó 500 hozzászólást, pedig nem mondanám rossz konstrukciónak. Igaz az, hogy az állapotot nagymértékben befolyásolták az előző tulajok, ami miatt lehet hogy pár cartársnak több gondja adódik.
Tocsa2017-11-28 19:48:34 // 102299
Olyan felniket szeretnék ami a tiéden van!!!! :)
Valaki keríthetne nekem értelmes áron. :P
Tocsa2017-11-28 19:44:29 // 102298
Csak nehogy essen rá fél méter hó vazze! :DDDD
Tocsa2017-11-28 19:41:25 // 102297
Szóval szar a termosztát! :D Ennyi ! ;-D
Roll19832017-11-28 19:34:12 // 102296
Csináltam én is videót a vízhőfokról. :) A videó 7 km városi út megtétele után készült, fűtés nem ment, majd csak videó készültekor lesz bekapcsolva, kint 3-4 fok van.

TBi termosztát
Vittorio1592017-11-28 18:56:17 // 102295
Ha valaki meg akarná lepni magát TI kormánnyal, itt a megfelelo alkalom!

Hívjon akit érdelek.
Giuntini2017-11-28 18:50:35 // 102294
Sajnos én is nagyon megégettem magam, és nem szeretnék mégegyszer olyan helyzetbe kerülni. Abban igazad van, hogy én is túlzásba vittem az aggódást, de ha ennyire változik a szint az nem normális. Tragikomédia? Én is Gyurit nyugtattam, mikor megvette a 2,4-et. Végre már ő sem aggódik, és élvezi az autóját. Mindenesetre lehet hogy én is most túlaggódom magam, de most már végére járok.
Mindenesetre nem fogok erről irogatni, és em fogom állandóan ellenőrizgetni. Szatyi, aki csinálta a motort, ő is ezt tanácsolta. Élvezni akarom ismét az autót, ahogy én is mindenkinek tanácsoltam. És azt kívánom mindenkinek, amit Pityukoma mondott nekem; "Remélem most már csak bőrápolóra költesz..."
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-28 18:02:40 // 102293
Nem figyelsz.. ez már vagy 8e km-e így van :-) Nem nézek rá MES-el sem (bazz.. a szerviz nullázás, még mindig nem csináltam meg). Beülök, megyek, használom, élvezem :-)
tirex2017-11-28 17:18:25 // 102292
Gyerekek ez a 2.4 hűtővizkukkolós kupakleszedős tartálynézegetős sztori már tragikomédia! :))) Sírok már a röhögéstől, tiszta stand up komedy!!!
wermi2017-11-28 17:12:24 // 102291
Teljesen igazatok van. :) :D
tirex2017-11-28 17:06:54 // 102290
Nincs baja, jó??!!! Na végre! Vastaps! :)))
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-28 16:41:51 // 102289
Tőlem meg kapott egy ilyet a jármű.



A csodás mesteremberek nem értek rá, plusz a rajzom láttán olyan számokkal dobálóztak, hogy az ész megáll. És át akarták alakítani a tervemet, nem értették, hogy én ILYET szeretnék. Nem nagyobb lejtésűt, nem sűrűbb és végigfutó kétoldali alátámasztást, és nem vékonyabb gerendát. Szóval megnéztem a polikarbonát adatlapokat, számoltam, saccoltam, aztán megcsináltam magam. Mondjuk ha tudom mekkora meló, akkor nem biztos hogy ilyen vidáman nekivágok. :-) De kész!
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-28 16:35:04 // 102288
Le ne vetesd a hengerfejet... amíg nincs baja, ne bántsd, alapszabály :-) Már jól beparázott mindenki a 2.4-től. :-D Pedig tök jó, tényleg. Mikor vettem, és be voltam parázva, ment itt a nyugtatás, hogy ne nézzem, használjam, élvezzem. Na én ezt teszem, javaslom a vízszint parásoknak is :-) Fekete sprayvel telibe a kiegyenlítőt, 2k ragasztóval felragasztani a kupakot és nem foglalkozni vele. Nincs baja, jó :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-28 15:44:09 // 102287
ez gyerekkori betegség ragadványa.... mindenki emléxik mikor a szülök mondják, kisfiam Ne tekerd le, de a kíváncsiság nagyobb, 10-ből 10 gyerek letekeri...hiába mondják, azaz mondjuk, Ne tekerd le, Ne nézegesd ... :DDD
Giuntini2017-11-28 15:04:48 // 102286
Cssk egy kis felvidításként érdemes átnézni a Giulia topicba... Nem semmi!!!
Giuntini2017-11-28 14:54:12 // 102285
Na ez az amire én sem tudom a választ! DDD
wermi2017-11-28 14:27:40 // 102284
En csak a fagyallot szerettem volna megmerni, azert vettem le :)
wermi2017-11-28 14:22:07 // 102283
Semmi hengerfejre utalo hibat nem produkal. Jol indul. Szepen jar. Nem fustol ha nyomod se. Muszer ora szerint nem melegszik 90 fole, nem dolgozik a kiegyenlitobe, nem eszi se a vizet se az olajat. Igazabol ennyi, ha lesz valami ugyis kiderul
csak fura ez a dolog nekem.
yani🍀2017-11-28 14:19:21 // 102282
Ha jól értem amit Emil és Te is mondotok, hosszútávon nem fogy el a rendszerből a hűtővíz. Ha ez így van és olaj sincs benne, akkor nem lehet hengerfejes. .
Csak két dolgot mondjatok meg nekem! Miért kell állandóan levenni a tartály fedelét és miért kell ilyen szinten stresszelni magatokat?
Giuntini2017-11-28 13:58:00 // 102281
A hengerfej gépmunka ha jól emlékszem 90 ezer volt a Szakál Metálnál. De mire végére érnél kb 400 ezer. Nem hiszem, ha normálisan működik, hogy a hengerfejnek baja lenne! Ha nem eszi az olajat, nincs kipuff gáz a kiegyenlítőben, akkor ezer más dolog is lehet. Nekem nyáron kdzdődött el egy cső szivárgással. Kínlódás volt annak a csőnek a beszerzése is. A szerelők is azt mondják, hogy ezdrnyi dolog lehet. Ha hengerfejes lenne melegedne, és megenné a vizet. Túl sok a rémtörténet a 2,4-el kapcsolatban.
Nálam az volt a baj, hogy ennek le volt véve a hengerfeje és nem volt lesíkolva csak pasztázva. Egy évig bírta. Mivel külföldi autó, nem tudtam vele sehová menni. Szatyi nekem teljesen gyári helyreállítást végzett gyári tömítésekkel. Nekem egyébként 5 helyen volt elrepedve a hf. Úgy ment fel a víz, hogy még leállítani sem tudtam.
wermi2017-11-28 13:38:03 // 102280
Sajnos tudom enyém is 2.4 , 185 ezer van benne elvileg, fosok mint állat mert nem szeretnék motor felújítást. Nekem azt csinálja hogy melegen jó a vízszint de ha lehül es kinyitom a tartály kupakjat pöffen egyet es akkor feljön a víz... aztán mikor újra elindítom zárt hűtővel egy idő után mikor melegszik szépen helyre áll a fagyálló szintje.
De ahogy te is írtad párszor amiket olvastam nekem is ezen kívül normálisan működik az autó. Igaz nem hajtottam sokat kb (1 ezrest raktam bele mióta meg van) mivel kell szíjakat és vezérlést cserélnem azon gondolkodom, levetessem e a hengerfejet. Hétvégén megkérdezem a szerelő ismerősöm hogy ő mit gondol erről.
Hengerfej javítás mennyibe fájt?
Csak hogy elsírjam magam :)
Giuntini2017-11-28 13:32:33 // 102279
Én is nagyon elfogadnék egy Stelviót. Nem szerettem a SUV-okat, de ez egédz más. Természetesen a 159 mellé:)) Mostanában ahogy öregszem, időnként érzen a derekamat. Néha időnként a derekam már érzi a kiszállást és beszállást. Inkább a kiszállást. De csakis a 280 lovas kellene belőle.

Az Alfánál is észrevették, hogy sportautót már nem lehet eladni kézi váltóval. Leállítják a kézi váltós QV gyártását. Viszont fel kéne ismerniük az igényt az SW-re és a V6 dízelre!
RomeoOne2017-11-28 11:28:38 // 102278
Blekk kedd baszki, sírok
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-28 11:18:48 // 102277
dehogy nem kéne más... Stelvio pl :DDD amúgy meg jah kurva jó az automata nem is kéne más :DDD
Csabi2017-11-28 11:12:21 // 102276
na ugye, egyből nem gyanús :D:D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-28 11:11:22 // 102275
oksa akkor legyen 150 vagy 170e csak neked csak, ma blekkedd :DDD
Csabi2017-11-28 11:08:56 // 102274
csak minden gyanús ami olcsó :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-28 11:06:03 // 102273
1 év mint mindenre... Csabi ne szopass, ha nincs csere darab akkor az új, különben mit újítanak fel Dácsiájét? :DDD
Giuntini2017-11-28 11:03:55 // 102272
Ez így igaz, de a vezérlővel ugyanott vagy mint a kettős tömegűvel és kuplunggal. Az igaz, hogy sűrűbben kell benne olajat cserélni mint a kézi váltósban, de ha odafigyelsz akkor minden híresztelés ellenére az automata jól bírja. A rovarban is az van, és neked sem kellene más. DDD
Csabi2017-11-28 11:02:33 // 102271
gari? Amúgy úgy értettem, hogy ti sem tudjátok mi van a dobozban, ember meg nem mondja, hogy az a landkerék felújított, vagy gyári új . Vagy igen? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-28 10:59:40 // 102270
Valeo és új... mondom nem árulunk felújítottat :DDD
Csabi2017-11-28 10:58:29 // 102269
Az jó ár...de felmerül a kérdés, hogy milyen gyártmány, mennyi gari...és lehet hogy felújított, csak új dobozban van ?:)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-28 10:58:09 // 102268
az nincs ellenben vezérlő 260e, citrom másik 2 kiló ... az apróságokról nem is beszélve :DDD
Liquid2017-11-28 10:57:04 // 102267
ott meg a sárgaszínű déligyümölcs van helyette luxuskivitelben :)
Giuntini2017-11-28 10:52:54 // 102266
Ezért jó az automata! Ott nincs lendkerék:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-28 10:51:39 // 102265
Egyébként meg nem tudom mit izgulsz a Tieden c635-ös váltó lakik kemény 119e a vacsi új lendkerék :DDD
Csabi2017-11-28 10:48:40 // 102264
Ezért csináltatnám szakszervizben, amit mondasz...Így ők vállalják a szerelésért és az általuk adott alkatrészre a garit...és nem szaroznak, ha gond van.
Giuntini2017-11-28 10:42:48 // 102263
Na egy tettestárs! Tudod, hogy hány 2,4-re mondták rá hogy hengerfejes, és közben nem az volt? Valami a 2,4-nél van, a vízkörrel. Egyszerűen érthetetlen. A tiédben mennyi méter van? Nálam 205 ezernél lett felújítva csontra a motor, csak a blokk maradt meg, a hengerfej meg lett javítva. Minden új benne. Még nincs 50 ezer méter a motorban.

Shadinnal azt beszéltük, és megér egy próbát megnézni a vízcsövek tágulását. Ha el vannak öregedve, és sok vizet tudnak felvenni, meleg motornál amikor a nyomás is nagy, akkor képesek lehetnek eltüntetni a vizet a kiegyenlítő tartályból.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-28 10:42:34 // 102262
Ha be tudod húzni a feljavítót vagy a szerelőt akkor igen :DDD van rá 1% esélyed :DDDDD
Csabi2017-11-28 10:32:14 // 102261
jah, de ha garis akkor a második ingyen van, és legalább a haspáncél csavarjai sem rohadnak be :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-28 10:26:00 // 102260
A tapasztalt nálunk nem ezt mutatta, régebben forgalmaztunk felújított lendkereket 10-ből 10-et vissza hoztak pár hónapon belül igaz ezt egy cég újította fel inkább be is fejeztük, páran kísérleteztek maszeknál felújítással de ők is pórul jártak... a gyári felújított megy vissza a gyárba, ha kell siklócsapágy van polcon, ha kell új csúszka vagy fedlap van polcon... Józsi bácsinál rugó biztos van, mert mi más menne tönkre egyszerű szerkezet a lendkerék...vagy még sem... biztos vannak akiknek megoldja a problémáját csak a rugó csere, én nem szívesen vetetném le a váltót egy éven belül 2x 60e/db-ért
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak