Fórum >> Típusok >> 159

ATE TR2017-08-10 10:56:55 // 97859
Nem mondenhol van erre lehetőség. Nálunk még albérletet sem találsz. Annyira fullon van a város.


Én inkább a kíváncsi, ragadós kezű emberektől félteném a ponyvát. :-) Egyik leskelődik alá a másik meg leszedi ellopja, mert egy gyökér. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-10 10:05:47 // 97858
Kollégámnak is az van semmi baja acél vázas, egy 3x5m-es 140 rugó kell egy beton alap, meg ki kell szilózni a réseket
RomeoOne2017-08-10 10:04:59 // 97857
Ez lakótelep, ahol én lakom, bár nem BP. Semmi ilyesmi problémát nem tapasztaltam, amit te mondtál. Ez alatt nem is tudna senki bújócskázni, rá van szabva a kocsira, szépen követi a formáját, nincs annyi hely, hogy oda egy gyerek beférjen. Egyszer vettem észre, pont amikor hazaértem, hogy egy nő ott sündörög körülötte, fényképezgeti, meg melléhajolt, de csak annyira fogta meg, hogy az alján lévő márkajelzés-felvarrót befényképezze. Meg is kérdeztem tőle, hogy miben segíthetek. Azt mondta, hogy varrónő és szívesen csinálna ilyet ő is a kocsijára, csak nem tudja mi az anyag. Mondtam, hogy azt én sem, ez olyasmi lehet, mint a coca-cola recept. Ez a hozzáadott érték.
Macccy2017-08-10 09:51:36 // 97856
Hopp igazad van, a számolást úgy végeztem, hogy napi 100 Ft, de spanom mindig röhög rajtam, hogy képes vagyok ennyiből (max 200) eggészjól lemosni. Ez azért van így, mert most ki.aszott fecske szezon van és a sok kretén ide engedi fészkelni a panelház ablakaiba, erkélyekre a kis szárnyas rovarírtókat. (állatbarát vagyok, de tőlem elhúzhatnak a parkba vagy a szomszéd házra) Na szóval tele a légtér a kis tollpamacsokkal és fokozottan telibeszarják az Alfát, szerintem a fekete tükröződő tetőt ők tónak nézik és olyanok mint egyszeri c.gány a strandon, szeret a vízbe szarni. Ezért kábé 3, de sűrűbb esetekben 1-2 naponta lecsapatom, viszont mivel ennyi idő alatt más szennyeződés nem igazán éri, így elég is 100Ft / 70 mp szűrt víz.

Olaszosan papucsba természetesen B)


A másik ami eszembe jutott még viszont, az az amit itt írtak is, hogy kertváros még oké (hétvégi autónál meg ja), de ha a lakótelepen leponyvázod, akkor biztos alatta fog bújócskázni Ödönke és a kicsi Eszmerálda a 7-ből, biztos benéznek alá a Justin Bimmer csicskagyerekek, hátukon a legújabb JBL bluetooth hifivel (ugye hogy elszaporodtak?!) és ha az autót naponta használná is, akkor nem lesz benne 2 hét öröme. De mindenki nyiván az igényeknek megfelelően vesz, én pl. egy 3 ezer forintos OBI téli-nyári szélvédő ponyvát vettem rá, betakarja az első 3 ablakfelületet és a tükröket, azt ígéri nem lesz jégpáncél, nyáron árnyékot tart és a szőnyegfosbombázás ellen is véd a felület kb.15% -án. Mondjuk erősebb mágneseket már varrattam bele anyámmal, mert már a nyári termikes talajszél is felhajtja az oldalsó füleket.
Shadin2017-08-10 09:39:18 // 97855
Az átállítást követően kell a proxy rendezést futtatni. Van olyan konfiguráció is, hogy a kapcsoló és a tükrök cseréje mellett a vezérlőt is cserélni kell a bal első ajtóban.
Attis2017-08-10 09:36:15 // 97854
Igen, kb. erre voltam kíváncsi. Bocsi ha túl komplikáltam a kérdést.
Shadin2017-08-10 09:36:12 // 97853
Vezérlés módosító, annak mágnesszelepei rendben vannak, vezérlés a helyén.
Az alaphelyzetben (leállás után és indítózás közben) a tárcsa mechanikailag lock-olt. Ahogy jár a motor, fel kellene töltődnie olajjal hogy az elvezérlés működni tudjon és ez történik meg később mint kellene. Hozzáértők szerint egyértelműen olajszivattyú (Aki most csinálja, fiatszabó, il topolino) Vezérlést 3x ellenőriztem én korábban és a mostani szaki is 2x, azzal nem lehet gond, hacsak nincs a rögzítő szerszámban valamennyi hiba amit nem tolerál az autó :-( Amikor a vezérlést az első próbálkozásomnál rosszul sikerült összerakni, ue. volt a hibajelenség, csak dobott egy P0017-et ami igazolta a vez. hibát.
RomeoOne2017-08-10 09:19:50 // 97852
Nem biztos, hogy pontosan értem, hogy mi a kérdés. Ha arra gondolsz, hogy mennyire véd a mechanikai hatásoktól... Egy háromrétegű anyag puha belsővel azért tud tompítani. Ha a részeg gyerek nekidől a kocsinak, akkor az övcsatja vagy a gombjai nem fogják összekarcolni a fényezést. De azért nem egy ütközési zóna, ha baseball ütővel kezdik el verni, akkor azt nem védi ki.
Liquid2017-08-10 09:07:12 // 97851
Maximum egy hobbiautónál tudnám elképzelni a ponyvát, azt is csak akkor ha tényleg nincs más megoldás. Előbb vennék vagy bérelnék garázst.
Attis2017-08-10 08:58:22 // 97850
Én is gondolkozom a ponyván, mert bár kertes házban élek, nem tudok beállni. :( És minap mikor lemostam a vasat észrevettem, hogy valami gyökér már összebaszta oldalt. (Gondolom valami táska vagy hasonló lehetett). A másik meg az hogy a szomszédnak van két jó nagy fenyője és az ott tanyázó, rigók, verebek, galambok naná, hogy az előttem tévő villanyoszlopon végzik el dolgaikat... :( Mivel a 159-est én is csak hétvégenként használom (munkába járásra ott a 147-es), így én is keresek valami megfelelő megoldást, amivel legalább valamennyire megvédheted az időjárástól, madaraktól és a sok gyökértől, akinek nem elég széles a járda és cseszik más tulajdonára vigyázni, mert jobb a lelkének, ha összecseszhetni.

Na ennyi monológ után a kérdésem: nekem az az aggodalmam a ponyvával, hogy ha letakarom a kocsit, akkor könnyebben megkarcolhatják a gyökerek (ismerősömnek már csináltak ilyet). Mennyire véd ezennel egy jó fajta ponyva? (Tudom, a barmokat nem lehet kivédeni, de azért jó lenne. Múltkor is két részeg a szembe szomszédnál álló mercinek kezdte el tépni a kilincsét hátha nyitva van, először a miénkét akarták, de ott volt a kutya, engem meg a feleségem felkeltett, így az én kezemben meg a pajszer volt, ha bármi is történne...)
RomeoOne2017-08-10 08:44:00 // 97849
Milyen mobilgarázst tervezel? Én is gondolkoztam rajta, de azt mondták, annak csak addig szoktak örülni, amíg jön az első nagyobb szél és ráb.ssza a fémvázat a kocsira.
RomeoOne2017-08-10 08:38:08 // 97848
Hogy a te szavaiddal éljek, nekem ilyen szuperintelligens nano-szövet ponyvám van. Az árát kicsit alábecsülöd. Bár azt is szerintem, hogy meddig tart egy kocsit lecsapatni :) 1 perc alatt még az egyik oldalán sem érek végig, az csak arra elég, hogy a kosznak mást mintát adjon :D
Nálam 5 napig ponyva alatt van a kocsi és a hétvégén veszem csak elő. Mivel rá van szabva a kocsira a ponyva, nem jut be alá semmi, de a full puha belseje miatt nem is karcolja össze. Annyi, hogy mielőtt elteszi az ember, lemossa a kocsit. Egy hét múlva teljesen tisztán veszem elő :)
De ez full kültéri ponyva, tető alá lehet, hogy elég a túra ponyva is, ami kicsit olcsóbb.
Persze a legjobb megoldás a garázs, de ha erre nincs lehetőség, és az utcán áll a kocsi, egy jó kültéri ponyvánál nincs jobb :)
Nem fossák össze a madarak, nem hullik rá minden szar a fákról, nem lesz poros. Az elhaladó autók, ha felvernek valami követ, azt megfogja. Ugyanígy a jég ellen is véd valamennyire. Vagy ha melléparkolnak és rábasszák az ajtót, azt is kivédi. Stb.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-10 08:27:10 // 97847
15-20e környéke egy páraáteresztő, UV szűrős ponyva, most veszek a Spiderhez ne süsse szét a nap, aztán ősszel mobilgarázs de ott is ponyva alatt lesz
cjkacsa2017-08-10 05:51:40 // 97846
Hát igen igazad van biztos karcos lenne és ráadásul 70 et nem költök ponyvára. Akkor marad a mosás. Köszi!
multizseti2017-08-10 03:40:34 // 97845
Hali!
Gyújtásnál az öntesztet elvégzi mindkét fényszóró, nálad lehet valami van a lámpaállító motorral. Lehet diagnosztikázni, ha van MES meg lapos vagy egyszerűen kapcsold fel a lámpát és nyomd le a kocsi orrát, ha morog a lámpába a motor akkor nincs vele nagy gond, ha nem akkor nem állítódik automatikusan.
Macccy2017-08-10 00:12:58 // 97844
Ha engem kérdezel ne ponyvázd le, één legalábbis nem tenném. Az a gond, hogy a por bejut alá, a nedvesség bejut alá (ha lélegző szuperintelligens nano-szövet akkor nem) és még ha egy anya méhének puhaságával óvja is az autót, a kasznit szerintem akkor is meg fogja hajszálkarcolni. Ráadásul szerintem ezeknek az autóknak nagyon vékonyka a fényezése, hamar karcolódik.

Mennyi lehet egy szupercellás nanoponyva? 60 ezer forint? Az pontosan 600 darab százforintos, az 600 x 50-70 másodpercnyi nagynyomású tisztított víz, jó esetben viasz permettel. Ha csak két naponta csapod le róla a port, akkor is 4 éven át ragyogni fog az Alfa :)
Revitox2017-08-09 23:17:11 // 97843
Szia!
Meg van a kábel minten tuti csak itt van bibi.

Mert ugye a proxynál átállítottam h jelentkezik.

De elvileg ha jó a fordításom akkor még valami értéket kell állítani.
Talán ott ahova nem tudok bejutni?
cjkacsa2017-08-09 21:30:35 // 97842
Sziasztok!

159 kombira szeretnék valami elfogadható áru és minőségű takaró ponyvát. Tető alatt áll de két nap alatt tiszta por és délután telibe süti a nap. Nem használom napi szinten ezért gondoltam hogy letakarom. Ha valakinek van valami jó ötlete vagy tud valami jó kis ponyvát azt megköszönöm.
emGéza2017-08-09 21:27:58 // 97841
Az önindítón is megegyezik a fesz az akkuéval.
A start/stop gombot kizárnám mert kattan a relé, így marad az önindító vagy relé.
Hazáig csak kibírja, vagy 100 ezerig állja a biztosítás. Vagy betológáljuk.
emGéza2017-08-09 20:41:31 // 97840
Köszönöm! :-D
Akku 12.7 V
Testkábelt megnézem.
Amióta megbólygattam a reléket, nem volt hiba. Kop-kop-kop.
Csabi2017-08-09 20:28:04 // 97839
A vez.tengely állító motorok rendben? Az öreg TS jut eszembe, annak volt ilyen hangja amikor a vezmódosító a halálán volt...Nem tudom ez a hang mennyire hasonló nálad...de azért gondolom már többen mondták , hogy 8óra állás után olajszivattyú, ide vagy oda, nem szabadna , hogy kerregjen...az olajfilm ott van. Erről mit gondolsz, vagy a hozzáértők szerint ez lehetséges? Előbb gondolnék szelep-veztengely nem megfelelő kapcsolatra, szinkronra.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-09 19:51:46 // 97838
Basszus, nincs szerencséd ezzel az autóval :-(
Shadin2017-08-09 19:39:05 // 97837
Ha valaki unatkozna...

blog...
pettinke2017-08-09 19:26:37 // 97836
Testkábel, akkumulátor rendben?
GT Ɨ|ѯ2017-08-09 14:10:16 // 97835
Üdv az Uraknak, maradt 1 pár vadiúj fékcső / első / ára alatt eladó
nagy brembo-hoz rövid, normál fékeshez ok.

emGéza2017-08-09 13:36:22 // 97834
Az van, hogy nem múlt el az indítási próbléma.
Nyomom a startgombot és csak kattog. Szerncsére csak ritkán rossz.
(1,5 hete kezdte... 1000 km , kb 50 indítás és 5x volt hiba)
Most átcserélgettem a reléket...lehet az önindító adja meg magát ?
Valaki találkozott már ilyen hibával ?
Macccy2017-08-08 23:28:04 // 97833
A hátránya annak, ha az ember steril irodában dolgozik és azt feltételezi, hogy egy ilyen csavar két ujjal eltekerhető, hogy amikor precízen felmértem a magasságot a falra, rájövök, hogy nincs hozzá villáskulcs, hogyaffaa.... DE az már biztos, hogy magasra, vagyis eléggé vízszintesen világítanak és szerintem van még egy bibi: a jobb oldali fényszórót nem billenti le-fel a motor, amikor gyújtásra rakom. Volt e már ilyen és mi lészen?
A Blog -ba belekerestem, de a sok utólagos xenon történet között sajnos elvesztem.
Revitox2017-08-08 22:28:11 // 97832
Nagyon köszönöm a sok segítséget.
Piritu - 1.000.0002017-08-08 22:11:33 // 97831
Itt meg tudod nézni,hogy mihez mi kell. A pirosakat nem viszi a free.
Revitox2017-08-08 22:05:49 // 97830
Flaaancoooos..... :) Azt hittem ez jó ide is. Ebben gondolkodtam mert van egy opel vivarom is és az már kissé kehet. :D Viszont ezzel sok mindent meg tudtam annál csinálni..
Milyen kábel a befutó, mert akkor holnap olyat veszek. Persze amit nem kell átbarkácsolni.
Az én műveletemhez elég a demo, vagy vegyem meg azt az 50EUsat?
Piritu - 1.000.0002017-08-08 22:00:34 // 97829
Sima kábel kell hozzá, nem ilyen flancos :-)
A Proxy rendezés egy külön menüpont a MES-ben. Elindítva a buszrendszerre csatlakoztatott készülékeket fűzi fel a rendszerre. Kiosztja az címeket.
Revitox2017-08-08 21:42:56 // 97828
Igen olvasgattam de sajna a delpi-vel nem tűnik kompatibilisnek nem látja a program. Már gondolkodtam h megveszem azt az 50€ verziót hátha. Vagy veszek egy kábelt.
Viszont a proxyról nem nagyon találtam semmi kézenfoghatókat.
Már lecseréltem a tükröket de a behajtás nem müxik. Minden más igen.
AdamV62017-08-08 21:17:56 // 97827
Sziasztok!

Keressetek bizalommal,ha érdekel valakit!

Üdv.

Ádám

1.9 Diesel
Automata
137 ezer km
Vezetett szervízkönyv
Sérülésmentes

Piritu - 1.000.0002017-08-08 20:59:03 // 97826
ezért kell a multiecuscan :-)
Nekünk találták ki és működik. Ráadásul nem drága, a tesztverzió meg letölthető az oldaláról.
Revitox2017-08-08 18:16:05 // 97825
Igen ezt legtöbb helyen olvastam.
Nekem delphi ds150e van de az istenért nem tudom megcsinálni h a program lássa.
Piritu - 1.000.0002017-08-08 18:11:58 // 97824
Mint mindent az Alfaknal: multiecuscan
Revitox2017-08-08 17:57:14 // 97823
Azt milyen progival tudom megoldani? Van rá vmi tipped?
RomeoOne2017-08-08 17:46:29 // 97822
Proxy rendezés?
Revitox2017-08-08 17:29:28 // 97821
Helló!
Kérdés. Hogy tudom feltanítani a kocsit az elektromos tükrök behajtására?
U1602 hibát dobál a gép
Macccy2017-08-08 15:46:42 // 97820
Én is így gondoltam, olvastam, világos a téma. EGR legkésőbb jövőhéten ki szeretném iktatni, akkor ez már tulajdonképpen Manky Business. Beszélek vele, köszi az infókat!
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-08 13:51:19 // 97819
Az egr kikapcsolása is táblák módosítását jelenti a programban. Ez azért kell, hogy ha lefalazod, ne dobjon hibát az ECU. Illetve ha nem falazod le, akkor se nyitogasson sehova.
Azt kell tudni, hogy az EGR lassítja az üzemanyag begyulladását. Amikor kipufigógáz van visszavezetve, lassabban gyullad be az üzemanyag és tovább tart az égés. A csúcsnyomás ugyanekkor csökken.
Az ECU programozásakor ezt figyelembe veszik, vagyis olyan állapotokban, amikor az EGR nyit (vagy nyitnia kellene) kicsit korábban kezdi meg a befecskendezést az injektor.

Na most ha lefalazzuk az EGR-t, nem jut vissza az égést lassító kipufogógáz. Az öngyulladás hamarabb bekövetkezik, vagyis túl korai lesz a befecskendezés. Ez keményebb motorhangot simán eredményezhet. Plusz azt is eredményezheti, hogy a fogyasztás bizonyos üzemállapotokban romlik (holott elvileg javulnia kellene).

Ahogy megfigyeltem, autópályás üzemben 2200 fölötti fordulaton lényegesen javul a fogyasztás, 2000 körül és alatt, nem tempomat, hanem normál országúti vezetés üzemben pedig romlik. Ez pontosan emiatt van. Részterhelésen, kisebb gyorsításokkor az EGR normál esetben nyit, vagyis falazott egr-nél korai lesz a befecskendezés. Ezt nem kis meló kikorrigálni egyébként. Legalábbis nekem sok idő.
A 146-nál anno megcsináltam, az pörgős, benzines karakterű kis dög lett a végére álom fogyasztással :-)
Shadin2017-08-08 12:49:21 // 97818
Nem tudom :-(
Sony NEX fényképezőről magától pergett le, kis dörzsölés gyorsította :-)
sty2017-08-08 12:47:08 // 97817
Thx. Nincs tipped hogy a maradékot mivel szedjem le ?
Shadin2017-08-08 12:40:58 // 97816
Valami alkohollal ami nem esz meg mást, de nem tudom milyennel...
De az is lehet, hogy jelentősen elhalványul a folt a fóliával.
Ha ebbe az irányba mész, többet vegyél egynél. :-D
Csak magamból kiindulva.
sty2017-08-08 12:37:05 // 97814
De gondolom előtte valamivel le kellene szedni a maradékot?
Shadin2017-08-08 12:32:46 // 97812
Mobiltelefonon apróbb hibákat el tud tüntetni egy jó kis "ragacsos" hátoldalú fólia...
sty2017-08-08 12:24:56 // 97811
Nem tudom a 3.tulaj vagyok,gondolom akkor ezzel igy nem lehet mit kezdeni?
Shadin2017-08-08 12:19:59 // 97810
Mintha lemosták volna róla a (tükröződésgátló?) bevonatot.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak