Fórum >> Típusok >> 164-166

AKI2005-04-29 12:33:25 // 194
Úgyérted hogy lehetne dugót cserélni rajta és akkor 2400ccm lenne belőle? Mert sz.tem azis sokat dobna rajta...+ a chip tuning és elégedett lennék...egy darabig :DD
AKI2005-04-29 12:31:22 // 193
Nemá van Qv és nemcsak Q4 ? Én azthittem hogy a legbrutálabb 164 a q4...
TáDé2005-04-29 12:05:13 // 192
Én már a motorterében is ültem ... :)))
a2005-04-29 11:37:59 // 191
jajaja... erre gondoltam én is, csak nem voltam benne biztos. Sosem voltam még Q4 alatt...
TáDé2005-04-29 11:03:41 // 190
Senki nem nézi le a TS-t! A 164 az 164 ... ;) az egyik ismerősöm (164 tulaj) azt mondta, hogy olyan mintha a felesége lenne ... :)))
TáDé2005-04-29 11:01:39 // 189
Ha jól emléxem, akkor 2,4-2,5-ig van hivatalosan hozzá hüvely és dugó, a light 2,2-es hüvely és dugó bármikor beszerezhető ...
TáDé2005-04-29 10:59:40 // 188
A 164Q4(QV)-nek csak a 4 karosszéria elemei egyeznek meg a "simával", maga a váz is teljesen más már ... pl a küszöbök szélesebbek és magasabbak, a teljes hátulja más a futómű bekötési pontjai miatt ... és még lehetne sorolni jó sokáig ...
a2005-04-29 10:16:43 // 187
Szerintem nem. A 164Q4 alja szvsz tök más. Qrva sokat kellene rajta sportolni, hogy összejöjjön. Abból indulok ki, hogy nekem a Sprintemnek a futóműve dettó, mint a saját korabeli 33-é. Agyaltam, hogy 1,7ie 16v motort bele, plusz 33P4 futóművet alá, szervóval, és kész az ultimate büntetőautó(870 kg az autó. Ehhez egy 13x pacis motor...), kis fogyasztással. De esély nincs rá. Szét kellene darabolni teljesen a Sprintet hozzá. Így gondolom a 164Q4 sem ugyanolyan, mint a síma 164... De ha már hardcore 164-et keresnék, akkor inkább 164QV, mint Q4...
AKI2005-04-29 09:54:30 // 186
Áh bekell látnom nemlesz ebből semmi csak elfantáziálgattam de úgy komolyan...inkább megtartom ezt és szépen megcsináltatom hogy pöpi legyen,nyomok bele egy chipp tuingot és jóccakát!Később talán veszek egy komplett 164-est szigoruan csak fullosat 3.0 V6 24 szelepeset vagy egy 166 ot abbolis nagy blokkal!De évek kérdése és előbb egy nagymoci van tervbe úgyhogy addig elzötyögök ezzel! Amugy arra volnák kiváncsi hogy lehet e ebből a kocsiból 4 kerék meghajtásút csinálni!?
András bácsi2005-04-29 09:37:36 // 185
Egyetértek, hivatalosan átpapírozva nem éri meg az időt, a pénzt, az utánajárást.
a2005-04-29 09:17:57 // 184
Szerintem butaságot csinálsz... Csak szívni fogsz vele, rohadt sok pénzt beleölsz, és akkor is "kókány" marad. Eladni utána nem tudod majd, csak fillérekért... Arra meg kár számítani, hogy majd a 2,0 biztosítását fizeted és 3,0 van benne, mert ha műszakizni kell, úgyis kiderül. És akkor borul a bili, hogy miért nem papíroztad le. Ha meg lepapírozod, akkor meg tényleg miért nem veszel inkább helyette másikat. De a te dolgod, én innentől befogom :)
AKI2005-04-29 08:57:15 // 183
És ez igy van Bandikám az egyik legjobb konstrukciója...őszintén ez az blokk szinte elpusztithatatlan...mondjuk csinálhattak volna mondjuk 3.0 TS-t is az mégjobb lenne és ugyanilyen hosszuéletű csak bicósabb...
AKI2005-04-29 08:52:49 // 182
Nah azért vitatkoznék az öregurassal...jól megy az nemkell leszólni! Amugy nagyon úgyfest télleg hogy motorcsere ugrik de én nemakarom lecserélni ezt a gépet úgy hozzámnőtt! Srácok nemkell magyaráznom hogy ez szerelem...!De télleg...ez olyan lenne a motorcsere mint egy szivmütét egy emberen nem kell egy egész embert cserélni csak a szivet(meg az érrerndszert :(( )
AKI2005-04-29 08:44:19 // 181
uáááááááá!!!!! Dezsiiiiiiiiiir a járgány!!! Amugy lehet majd később veszek egy komplett iszonyat überbrutál fullos járgányt(term. 3.0 V6 24szelep)De a képen látható masina nagyon csábító...!
Saughassy2005-04-28 15:15:34 // 180
Egyet kell értenem, pedig nekem V6 van a 75ben. Igenis kellemes meglepi volt Smith ugynok 164TS e, sokkal rosszabbat vartam, kifejezetten élveztem azon a par kilométeren.
a2005-04-28 14:38:42 // 179
Háááát igeeeen :) Csak most a kicsikémnek a lambdaszondája meghalt úgy néz ki... A városi 15-15,5 lityós fogyim átment 18 lityóba, és az alapjárat is "libeg" kicsit...
András bácsi2005-04-28 13:59:29 // 178
Ja, és a láncos TS szerintem az egyik legjobb motorkonstrukciója az Alfának.
András bácsi2005-04-28 13:58:31 // 177
Hát igen, ez a zárójeles mondat a probléma. De ez a szuszogós motor azért eléggé tud kárpótolni. :-)))
a2005-04-28 13:48:07 // 176
Nem nézzük le, félreértés ne essék! Nagyon jó kis motor az, és szépen is viszi a "bálnát". Csakhát egy V6 sokkal jobban viszi. (És sokkal többet is eszik...)
..:: F R C ::..2005-04-28 13:43:11 // 175
Ne nézzétek már ennyire le a TS motort mert minnyá sírok...az is megy, igaz én is szívesebben gurulnék egy V6 alatt... EZ VAN EZT KELL SZERETNI!!!
a2005-04-28 13:00:06 // 174
Nekem mondod? :) Szerinted nekem miért lett V6TB? :)))
András bácsi2005-04-28 12:44:13 // 173
Megint csak ott tartunk, hogy az autó átépítése nem éri meg. Bár mondjuk a 3.0V6 szaggatja az aszfaltot, a TS meg inkább csak öreguras ekkora kasznihoz.
a2005-04-28 12:42:08 // 172
Lemaradtál :))))
a2005-04-28 12:41:44 // 171
Az biztos, hogy a kábelezés nem egy leányálom... Én is utálom. Az is igaz, hogy a gólyalábakat cserélni sem egy nagy dolog. A fékek már kicsit viccesebb játék, és én azért átnézném a lengőkarokat is... Csak azt akartam mondani, hogy arra is gondolni kell, hogy azt is meg kell venni hozzá... 3,0V6 gólyalábak darabja bontva 12k körül megy állapottól függően...
András bácsi2005-04-28 12:40:28 // 170
Mondjuk innen: 30/9596391
a2005-04-28 12:39:38 // 169
Ezt mondom én is... R4Turbo... Rolan-Trencsik Kft, Tata::30/9596391
András bácsi2005-04-28 12:39:07 // 168
Ezért volt a :-) utána. Ezeket szerintem nem gond cserélni, legalábbis az ilyen munkát én szívesebben csinálom, mint a kábelezést és a villanyász tökölést.
Skiry2005-04-28 12:21:32 // 167
ja és most nézem, hogy a 164esek topicba a 164. hozzászólás is az enyim lehetett :]]
Skiry2005-04-28 12:20:42 // 166
a hasznaltauto.hu-n hirdetettet mar felhivtam és azzal az a baj, hogy az egy soros négyhengeres turbo nem 6 hengeres turbo :( Trincsik Roland telefonszamat honnan tudom meg?
a2005-04-28 12:17:38 // 165
A www.hasznaltauto.hu-n hirdetnek egy törött R4turbo-t... én csak azt tudom. Vagy hívd fel a Trencsik Rolandot tatán, lehet ő is tud valamit. Azért a V6TB és a V6Turbo motor nem olyan ritka, lehet találni bontottban.
Skiry2005-04-28 12:06:45 // 164
64esek és Alfások !! Segítsetek rajtam!! Van egy 64esem (lasd az oldalamon), vezérműszíj átugrott, és már vagy 2 honapja áll az auto és még előre láthatólag fog is állni az auto még egy 3 honapot ha esetleg nemtudtok segiteni. Ugy nez ki hogy majusvegen kellene kimennem olaszországba egy masik motorért és akkor lenne 3 motorom amibol a szerelo csinalna nekem 1et. Mert ami most van benne annak kb 800kilo lenne a generalja. Ha bárki tud, V6 Turbo motort az kerresen meg, irjon, hivjon, kuldjon galambpostát vagy bármi :D nem akarok varni addig amig olaszországba megyek masik motorért, meg nemis tudom hogy mit hozok be, mert nem latok bele és szét szedni nem lehet :( Az auto mar nagyon menne, hat még én. HA VALAKI TUD 64ES MOTORT SZOJLON PLEASE !!! :] Előre is köszönöm.
a2005-04-28 11:27:18 // 163
Azért nem csak az a különbség ám... A 3,0 V6-nak és a TD-nek nagyobbak a rugói is, erősebb a teló is elöl, a komplett gólyaláb erősebb. A 3,0 V6-nak nagyobbak és erősebbek a fékei is. És akkor jön ténylegesen az a vezetékezés, meg ilyenek... Szóval gyak fél futómű, fékek és elektromos részek. Ezeket illene cserélni.
András bácsi2005-04-28 10:05:45 // 162
Ha igen, valószínű át kéne kábelezni a problémásabb helyeket, ami szerintem jó sz*r meló. A többi már részletkérdés. :-))
a2005-04-28 09:43:11 // 161
Én azért ezen:


Erősen elgondolkodnék, ha 3,0-t akarnék venni...

95-ös, állítólag 80k km van benne, a szokásosokon kívül ABS, ASR, 2 légzsák

1,08-ra tartják, de szvsz 900-ért már örömmel odaadnák...
a2005-04-28 09:38:14 // 160
Látod! :) Megoldjuk mi helyetted, te csak fizess, áés minden meg lesz oldva ;DDD
a2005-04-28 09:37:30 // 159
Te tudod... De a TS és a V6 nem csak a motorban különbözik egymástól... Fogsz szívni, ha csak símán motort cserélsz, nem is keveset...
AKI2005-04-27 19:35:03 // 158
Srácok ezt az eszme futtatást...bravisimo-bravissimo...:D Nekem mégcsak gondolkodni se kell csak végigmegyek a ti gondolatmeneteteken :D
AKI2005-04-27 19:30:20 // 157
Nemakarok auto cserélni!Ragaszkodom ehez!Amúgy meg nem KeLL cserélni csak szeretnék egy nagyobbat bele...Amugy meg nyilván nemcsak úgy blokkot h ogy csak aga a blokk ház hanem mindenesül kéne de lehet igazatok van komplett kocsit hozok be egyszer aztán azt bontogatom széjjjel...
bb182005-04-27 18:39:58 // 156
már irtam máshova is. de hátha. ha be akarok hozni autot bontásra vagy játszóautónak akkor azt hogy tehtem meg ? csak megyek megveszem és hozom?
a2005-04-27 17:10:27 // 155
Ebben igazad van.
András bácsi2005-04-27 16:31:39 // 154
Persze, ebből a szemszögből igazad van. De, ha már azt tételezzük fel, hogy egy ideig megtartja a gépet, akkor szerintem nem rossz gondolat egy komplett jó állapotút venni alkatrésznek.
a2005-04-27 16:22:19 // 153
Csak kiragadtam egy példát...
a2005-04-27 16:21:53 // 152
Igen, csak itt egy dolgot ne tévessz szem elől: a kolléga nem akar rendszeresen autókat behozni bontani, hanem csak 1-et akar venni, amiből átalakítgatja az ő már most meglévő autóját! Így elég nehéz ismeretséget kiépíteni, bejáratott helyet szerezni :) Szóval a költségek jelentősen nőnek... Ha azt nézed, hogy az ő 164-e ér X Ft-ot. A behurcolás, átalakítás, stb... minimum +300k huf. Nagyon jó állapotú 3,0 V6 24v-ket és V6TB-ket lehet venni 900-1100 között, 94-95-96 évjáratban. Ha a 900-ból levonom a 300-at, akkor az azt jelenti, hogy ha a kolléga 600 fölött adja el a jelenlegi autóját, már nem érte volna meg a bumlizás egy kintivel.
András bácsi2005-04-27 14:44:11 // 151
A hirdetésben szereplő 164-esből meg szinte alig van használható alkatrész. Motor, váltó csak megbontás után megállapítható állapotú, szerintem nem először törött darab, kerekén nem mozdítható.
András bácsi2005-04-27 14:41:57 // 150
Elvileg van igazság ebben is. A kérdés, hogy kinek mire van szüksége. Az viszont biztos, hogy itthon olcsón valószínű, egy lelakott száthajtott darabot találsz, kint jóval szebb állapotú gépeket is bontóba adnak. Mérlegelés kérdése kinek mi éri meg. Ha van konkrét helyed, esetleg ismerőseid, akkor szerintem a kiutazás hosszabb távon kifizetődik.
a2005-04-27 14:34:56 // 149
Az biztos, hogy kint olcsóbb. Sokkal. De! Mire kiutazol... Mire ott eszel, iszol, laksz valahol... Mire hazatrélerezed... Mire kifizetsz minden marhaságot... Plusz hozzáadod a saját időd értékét... Nem sokkal jösz ki olcsóbban, mintha itt veszel egy törött 164-et. Hiányos, bontott 164 3,0 v6 24v 150-ért
a2005-04-27 14:26:39 // 148
Szerintem komplett tükröket kell cserélni + bevezetékezni + kapcsolót belebuherálni az utastérbe.
AKI2005-04-27 14:20:17 // 147
Akkor megnyugodtam!Azthittem hogy mindegyikben van csak valami balesetnél fogva az enyémben nincs... Kár hogy nincs,kiváncsi volnék vajon egy olyan mechanikát mennyiért lehet rakni bele?
András bácsi2005-04-27 14:08:40 // 146
Jobban jársz, ha kint keresel egy komplett gépet, behozod és szétbontod magadnak. Az egész cucc annyiból megvan, mint egy motor mo-i bontóból.
a2005-04-27 13:57:01 // 145
Egy Alfetta 2.0 motor 50-80 között ér. Egy 155 1,8 TS 8v motor 150-200 között. Egy 156 1,8 TS 16v 250-300 között. Szerintem magában blokkot nem fogsz kapni. Meg mit csinálsz vele? Ha már blokkot kell cserélni, akkor már mentek a dugók, hajtókarok, stb... is a blokkal együtt, azokat is cserélni kellene. De neked 2.0 TS 8v van nem? Ha mocit akarsz cserélni, akkor meg úgyis komplett motor kell. De akkor már inkább cserélj komplett autót!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak