Fórum >> Típusok >> 164-166

a2005-05-25 09:40:04 // 431
Akkor három eset lehetséges: 1. a gyártó egy zseni, mert megoldotta a lehetetlent (ne fújja ki a dob a gyapotot magából) 2. nem ment annyit még vele/nem vette észre még, hogy szarrá ment 3. mások az elvárásaink egy dobbal kapcsolatban, hogy azt lehessen mondani, hogy meg vagyok vele elégedve... Azért kicsit horronak tűnik nekem, hogy VASBÓL csinálják a dobot, és hogy ne rohadjon át olyan könnyen/ne tűnjön fel, hogy már át van rohadva (ezzel kihúzva a vállalt garancia végéig) ALUMÍNIUM réteggel vonják be... Én olyan messze elkerülném őket, amennyire csak lehet, az tuti...
a2005-05-25 09:35:30 // 430
Diesel 164 alá a Sebring gyárt dobot, mind a három diesel motorvariánshoz, ami létezett. :)
TáDé2005-05-24 23:22:48 // 429
Csak éppen a 164 alá nem gyárt és dízel alá sem. ;)
tom1642005-05-24 19:54:18 // 428
Az üveggyapottal töltött dobok tényleg szarok? Itt Fehérváron gyártanak sportdobokat üveggyapottal töltve, de alumíniummal bevont vasból. Hogy mivel hegesztik, gözöm sincs, de egy cimbi csináltatott a gépére tavaly és meg van vele elégedve. Ja, és hátsó sportdob, választható krómozott véggel 30 rongy! Nem a reklám helye, de a címük :kipufogodoktor.hu
tom1642005-05-24 17:20:24 // 427
Ezért jók az ilyen klubok, ismeretlen ismerősök tudnak egymásnak segíteni!
a2005-05-24 13:43:14 // 426
tutto italiano
AKI2005-05-24 13:42:43 // 425
bocs az előzőér márlátom hogy nem...
beeep1462005-05-24 13:39:14 // 424
Itt olvashatsz a Superspint kipufokról: itt!!
AKI2005-05-24 13:36:43 // 423
nemvágom! A supersprint az mijen márka?magyar?
..:: F R C ::..2005-05-24 13:06:10 // 422
Hurrá Tom kolegának köszönhetően meglett a gomba!!!!!! :-) Örök hála!!!!!
a2005-05-24 12:17:40 // 420
A Remus 90 körül van, a Sebring 80 körül, a Supersprint 65-70 körül, ha jól tévedek.
a2005-05-24 12:15:44 // 419
Majd rájössz a saját bőrödön... A magyar kisipar 99,9%-ban a hulladék kategóriába tartozik szerintem. 2 fajta dobot lehet venni: - üveggyapottal tömött - cellás áramoltatású Az első az olcsó, viszont az már 100 km után elkezdi kifújni magából a hangcsillapításra beletömött gyapotot, kb fél év alatt teljesen ki is ürül. Akkor vagy viszed töltetni, vagy te magad töltöd. Már legalábbis ha a kisiparos volt olyan lelkiismeretes, hogy ismerve a saját termékének hulladékságát, legalább szétszedhetővé csinálta a dobot. Ha nem szétszedhető, akkor a 20k-s dobot fél év után dobhatod a kukába. A másik a cellás áramoltatású, amibe nem gyapotot tömnek, hanem a gáz útjába olyan lemezeket (cellákat) raknak, amik megfogják a gázt, így csillapítva a hangját. No azok csak akkor mennek szét, ha megtelnek olajjal (amit a motor kinyom magából a kipuffon át), vagy ha kirohadnak (esetleg lekoppantod és beszakad). Ezek legalább javíthatóak, és kb 6-8 év alatt mennek tönkre. Az első csoportba tartozik a 20-30k-s dob, a másodikba a Remus, Sebring, Supersprint, stb... Nem a Remus a drága!
AKI2005-05-24 11:59:11 // 418
:DDDDDDDD 90rongy?! Jó tudom hogy remus meg minden dehát 90-ér... annyit azért mégsse kéne... Nemtudom azokat sz.tem megdobta a hóember...
a2005-05-24 11:53:45 // 417

Ez a Remus 164 2,0 TS-re gyártott típusspecifikus dobja.
Én mondjuk csak ezt venném meg, semmi mást... Igaz, ez kb 90 rongy. De ez legalább nem hulladék...

Amúgy nem ez a drága, hanem az olcsó magyar kisipari... Mire ez szétmegy, a kisipariból 5-öt is megveszel...

Nekem a Sprinten van egy Remus. Először 3 évig volt egy 145 QV-n. Utána még 3 évig egy 156-on, és már 1 éve van a Sprinten. És még mindíg nem üvölt, nem lukas, nem rohad, és még olajjal sincs tele. Szóval még 2-3 évet tuti elmegy.
a2005-05-24 11:39:19 // 416
Én vennék egy típusspecifikus Supersprint dobot. Talán az a legolcsóbb, mindenesetre a Remusnál és a Sebringnél olcsóbb. És akkor az szép, annak jó hangja van, az pikk-pakk felmegy rá, és nem áll ferdén sem, mert direkt oda gyártják le. (Ja és persze nem kell sz@rakodni az állandó tömögetésével...)
AKI2005-05-24 11:36:16 // 415
nehéz dió!amugy már van egy Kipufogók! topic is :D Azon felbuzdulva csináltam hogy a 164-esek topic is sikeres :D
TáDé2005-05-24 10:47:18 // 414
Utána nézek.
TáDé2005-05-24 10:45:50 // 413
Ha azt akarod, hogy ne fedén legyen akkor nagyon sokat kell reszelni, ami nagyon sok szívást jelent ... vagy külön veszed a dobot és a véget utólag hegeszted rá ....
..:: F R C ::..2005-05-24 10:32:01 // 412
szeretném, hogy kétoldalt legyen kipuf, de eddig még nem találtam rá megoldást, mivel jobb oldalt útban van a benzin tartály! :-(
..:: F R C ::..2005-05-24 10:29:44 // 411
szerintem nem okoz gondot a dob csere mivel a 164 nél elég tágas a dobnak a heje, csak arra kell ügyelni, hogy a cső ne érjen bele a hátső hídba, mivel azon keresztül megy hátra a rendszer... Én is kinéztem már magamnak ezt a dobot...
AKI2005-05-24 09:39:23 // 410
Mit gondoltok jólenne egy ilyen dob az automra? Az lenne a legjobb ha be tudnám rakatni egyenesen de állitólag alfa "betegség" hogy ha végdonbot akarsz cserélni akkor azt megakadályozza a doblemez ami baromi közel van a kipu-hoz így lehet hogy csak ferdén lehetne berakni...aztmeg nemakarnám ha nemmuszály...bár mostmár azsem izgazna,csak azért szebblenne egyenesen
..:: F R C ::..2005-05-24 09:25:25 // 409
végülis nekem csak a gombsor kell, mivel egyszer szétszedtem és letörtek a kis pöckök amik bekapcsolva tartják a gombotat....
TáDé2005-05-23 19:45:14 // 408
A komplett tető világítás kellene vagy csak a műanyag burkolata?
tom1642005-05-23 19:30:48 // 407
Vutra! Én megtaláltam az enyémen a 3. gombát! ('92 2.0 TS) A 4. injektor melletti vízcső alatt a motor tűzfali oldalán. Én is kerestem már, de csak miután feltetted a képét, azután találtam meg. Mi vele a gond?
ghosty92005-05-23 16:09:57 // 406
Szolok most, 2 fore, ha nem gond. :-) De reszletekkel varnek meg.
a2005-05-23 14:51:44 // 405
Lehet az ÖMV, mert úgyis tankolni megyek/megyünk először. Megállunk a mozi környékén, váltunk pénzt, és irány tankolni. Legalábbis részemről ez a terv...
..:: F R C ::..2005-05-23 14:46:06 // 404
De azt is megbeszélhetjük, hogy találkozunk Palicson, oda mindenképp megéri kinézni annak aki még nem járt szabadkán!!!

a2005-05-23 14:38:49 // 403
Nagyjából ismerem a várost. Laknak ott rokonaim is, habár már elég régen nem találkoztam velük...
..:: F R C ::..2005-05-23 14:37:32 // 402
Csak 1 db OMV van szabadkán, Röszkétöl jövet ahogy lejössz az autópájáról Palicsnál csak az utat kell követni az oda vezet.... Igen a Belgrád felé vezető úton!
a2005-05-23 14:29:30 // 401
huhh... 10 az korán van még... Nem tudom hány ÖMV van, a beogradi kivezető mellettire gondolsz?
..:: F R C ::..2005-05-23 14:24:37 // 400
A találkozó legyen mondjuk Szabadkán az ÖMV-n 10 órakkor!!!!!
a2005-05-23 13:11:57 // 399
No úgy néz ki, hogy szombaton lesz a szabadkai menet... Aki jönne, szóljon most, vagy hallgasson mindörökre :)
a2005-05-23 11:35:09 // 398
Ugyammá :) Ez nem kifogás :) Őszintén szólva sajnálhatjátok is :) Képeink
..:: F R C ::..2005-05-23 10:45:14 // 397
:-( Sajnálom, de Domaszéken voltunk egyik haver 1/4év százados szülinapi kerti partiján! :-)
a2005-05-23 10:38:23 // 396
Hát hol, te renittens :) Selenia Rallye az év kiemelkedő Alfás eseménye! :) Sajnálhatjátok, hogy nem jöttetek el. Tuti jó volt!
AKI2005-05-21 12:42:40 // 395
ki lesz hol? :D
a2005-05-20 16:05:58 // 394
Uraim! A holnapi viszontlátásra! (már aki ott lesz...)
TáDé2005-05-20 13:56:09 // 393
helyesbítve bal ....
TáDé2005-05-20 13:50:43 // 392
Ööö ... a dízelnek is ugyanilyen visszajelzői vannak ... csak a műszerfal jobb alsó műszere más ... :)))
..:: F R C ::..2005-05-20 13:16:51 // 391
Elvileg 3 db olaj jelző gomba van, ebből 2 megvan 1. ami azt a kis olaj pálcikát mutatja a müszerfalon (olajszint jelző) 2. az olajnyomás kontroll lámpa jelzője (ha 0,3bar alá esik a nyomás) 3. olajnyomás mutató EZ NINCS MEG (0-8bar közötti nyomást mutatja a műszerfalon)
TáDé2005-05-20 12:55:09 // 390
Meg kell annak lenni, szerintem nem jó helyen keresed ... ;)
a2005-05-20 12:50:42 // 389
No majd a jövő 7en megnézzük :)
..:: F R C ::..2005-05-20 12:43:59 // 388
Néztük a gombát elől hátul alul felül jöbbról és ballróli is de sehol sem találom, már kezdek kételkedni a létezésében!
a2005-05-20 12:09:04 // 387
A múlt héten Ervinék megnézték a lambdámat... (szálszakadt volt) Került bele egy új lambda (1 vezetékes gyárilag... sosem láttam még ilyet, érdekes), és be lett állítva a co is... Olyan fogyasztásom van, hogy lassan már a 2,0 TS is megirígyelhetné :) Amennyit megtettem a tankban lévő benzinnel azóta, a korábbi állapothoz képest kb 20 lityóval több benzin van még benne... (mondjuk eleve azért is lett gyanús, mert már városban normál körülmények között 19-20 lityót evett, most meg kb 14-et...)
András bácsi2005-05-20 12:06:38 // 386
Elvileg az ePer ugyanezt tudja, csak más formátumban.
TáDé2005-05-20 12:05:09 // 385
:DDD Én megnéztem de ott sincs. ;)
a2005-05-20 12:01:09 // 384
Öööö... hagy ne álljak most neki ;)
TáDé2005-05-20 12:00:32 // 383
Az elektromos dolgoknál kellene keresgélni ... ;)
a2005-05-20 11:59:17 // 382
Keresgélni kell...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak