Fórum >> Típusok >> Giulietta

Jimmi T.2012-04-27 20:33:49 // 5331

felkészülés a hosszú hétvégére
Kazes☻2012-04-13 21:26:39 // 5330
A végén csak kikötsz egy Julisban ...! :)
Gerion2012-04-13 19:50:32 // 5329
Amikor anno vettem a Giut, néztük az akkor szintén új Opel Astrat, pontos számokra már nem emlékszem, de valamivel drágábban adták volna ugyanezt a felszerelést és teljesítményt.
Minden nézőpont kérdése, nekem a 3 ajtó miatt éppen a MiTo lenne teljesen használhatatlan, mint ahogy Brerat sem vennék. Ettől persze azok még bőven lehetnek jó kocsik, csak hát kinek a pap, kinek a.... :) :)

A (romló minőségű) műanyagok és általában a minőségromlás térhódítása is sajnos adott mindenhol, harc a költségek lefaragásáért... Mondjuk a Giulietta sebváltó gombjának a megoldása eléggé vérlázító még ehhez képest is, de talán azóta már javítottak a konstrukción.
Egy barátom olyan cégnél logisztikai vezető, akik autóipari beszállítók is. Mindig meséli, hogy a régi munkakapcsolat ellenére folyamatos nyomás van rajtuk a megrendelő nagy részegységgyártó cégek felől, és rendszeresen lebegtetik nekik, ha nem tudnak árat csökkenteni, akkor keresnek helyettük más, pl Kínában. Miután apró dolgokat szállítanak, így akár szó szerint filléres különbségeken megy a huzavona.
Amúgy szintén ő mesélte, hogy pl. náluk is a tervező software-ekben az anyagok méretezésénél van élettartamot kalkuláló funkció...
'''''2012-04-13 18:46:32 // 5328
Ha megnézed ezt a listát,látod,hogy semmivel nem drágább a Giu a Mitónál,főleg hasonló lóerővel.Én pont ezért nem vettem Mitót,meg a gyerek miatt.Méretben meg sokkal nagyobb.

Persze izlések és pofonok......
.......................2012-04-13 13:34:09 // 5327
Konkrétan ,nem a tejesitménnyel van baj,jól megy,jól fogyaszt,nagyon szép,
egy igazi Alfa Romeo
csak azok az olcsó müanyagok ne lennének,
lehet csak a tesztautó amit próbáltam az volt olyan so-so

Szóval a Mito után nem adnék +2..2,5 milliót ,mint ahogyan a mito került,

röviden:
Szupi kocsia Giu,csak nem éri meg szerintem az árát
(OFF mint ahogy a golf ,és társai sem a 8 misit)
Jimmi T.2012-04-13 13:17:53 // 5326
"nekem a Giu NAGY csalódás! "
a szerencse az, hogy 10 óra körül amikor vitte el a cimbi a mosóba, és utána néztem hosszan , nekem nem ez ugrott be. Amikor visszahozta akkor sem. Amikor vezetem és átugrok előttem piszmogókat vagy amikor csak csordogálok és szereplek a kívülállóknak, akkor sem. Hála Istennek ! :-)
Gerion2012-04-12 19:12:41 // 5325
"Viszont főúton is szeretem a pálya tempót. Ott jó igazán a blokkoló ( amíg még lehet )"

Na, kb ez a helyzet velem is! :)
Jimmi T.2012-04-12 15:57:02 // 5324
Én nem tolom neki pályán sem annyira. Viszont főúton is szeretem a pálya tempót. Ott jó igazán a blokkoló ( amíg még lehet ) Nem igazán azért írtam az előző hsz.-t hogy bárkit is oktatni szeretnék,csak úgy hogy ne keverjék már egyesek a szezont a fazonnal :-) a Qv az nem arra van hogy szétspóroljuk az agyunkat :-)
Gerion2012-04-12 15:48:10 // 5323
Nekem hol így, hol úgy... Autópályán mostanában 140+/-valamennyi körül szoktam menni egyenletes tempomattal, ezzel lehet haladni, de nem kell állandóan tolni a lassan félrehúzódókat, vagy akik direkt oktatni akarnak. Megdöbbentő, hogy az utóbbi időben mennyi autó megy 130 sőt akár 100 alatt is a pályán! 130-al már szinte folyamatos előzésben tudsz lenni M3-on! :) A fed.computer adatait is többnyire pályán nézegetem.
Országúton jobban szoktam sietni a forgalom átlagához képest, ott jobban van gyorsítás-lassítás, ott én sem a fogyasztást nézegetem. :)

A rendőrök tavasszal szépen kirajzottak, szinte minden utamon besípol a blokkoló 2-3 alkalommal, néha kifejezetten ravasz helyekről támadnak. Pl. jövök Bpest felől az M3-on, a gödöllői dombokon kanyarog a pálya. Van egy szakasz, ahol egy meredekebb dombról jössz le, a végén egy élesebb balos kanyar. A kanyar simán vehető 130 fölött is, de ők ott pár száz méterre kiraktak egy 100-as táblát. A kanyar a sövény miatt nem belátható. Jössz ki a kanyarból (még mindig 100 a hivatalos), és egyszercsak a leállósávban ott néz veled szembe kovácsfőtörzs a betechnikázott kocsijából. A szembejövők nyilván nem jeleznek, ha nincs blokkolód azonnal telitalálatot lőtt rád, meglepődni sincs időd. Azután persze bízom a blokkolóban, meg minden, de egy kicsit csak ott van mindig a para, hogy de tényleg kivédte-e.
Neked? Vagy te a blokkoló védelmében gondolkodás nélkül tolod neki? :)
Jimmi T.2012-04-12 10:56:45 // 5322
Aki tempósan menne az nem a kijelzőt bámulja,hogy jajj mennyi ! A gazdaságosság és ha tolja neki az ember ,nem összeegyeztethető. A QV meg valszeg nem annyira harmatos. Ha a multiair is úgy megy mint a mérgezett egér.
Kazes☻2012-04-11 18:58:32 // 5321
Képzelem...! :)))
droberto2012-04-11 18:47:54 // 5320
Nekem ami még tetszett, hogy a kormány rásegítés gyengül. Normálban az 59-től eltérően lágy.
Ezen a tolva-húzva tartáson én is leakadtam!
Köszi a beszámolót! Sok szép km-t!
Gerion2012-04-11 18:22:37 // 5319
Ez a 170 lovas dízel, fed.comp. szerint stabilan 6 alatt eszik vegyesben, tempósan hajtva.
A DNA-tól elsőre én is oda voltam, meg vissza, de hamar rájöttem, hogy nélkülözhető. Azóta többnyire Normal állásban van, így is nagyon megy, simán lehet előzni bárhol és szinte bármit. A DNA-t Dynamicba tolva a kocsi inkább idegesebb lesz, gázpedálra érezhetően jobban harap, de szerintem összességében nem megy jobban, illetve közúton értelmetlen pluszt ad. Abba az előzésbe, ami Normallal már nem menne, csak a Dynamic +1-2%-a oldaná meg, amúgy is okosabb nem belemenni.
Azután van még az All-Weather nevü télies üzemmód, lehet, hogy ennek is van valamennyi hatása, de összességében mindegy. A kocsi szerintem Normalban tökéletesen vezethető, és a dízelmotorral kifejezetten jó élményt ad. A rendszeres DNA-váltogathatnékot csökkenti még, hogy nem nagyon esik kézre a kapcsolója, illetve kissé nehézkes az átváltás menet közben, pár sec folyamatosan nyomva kell tartani, mindehhez kissé végig előredőlve.
Szóval nekem a Normal az alap.
droberto2012-04-11 18:15:41 // 5318
Miután bemelegedett a DNA-t D-be tolva kapott is gazdagon! Volt hogy 42 l / 100 km volt a pillanatnyi fogyasztás... Mondom húhhh.... :)
droberto2012-04-11 17:53:53 // 5317
Ez sem ment rosszul, de csipett is rendesen.
Igen a 170 ló ehhez s kasznihoz egy Alázógép!
A DNA-ban lehet valami...
A tied mennyit fal és, hogy használod a DNA-t?
Kazes☻2012-04-11 17:46:09 // 5316
Legalább be van járatva! :)
droberto2012-04-11 17:42:29 // 5315
Ügyes! Áhh, mondom tegnap nem a használtautón keresek, hanem mobile-n, gondoltam itthon jó ha fehérben találok, nemhogy QV-t. Erre te meg tessék! Telitalálat! :)
Hát igen, most van benne 7k km! Alapjáraton kicsit ingadozott az alapjárat, azt hittem csak a kevés benzin és a lejtőn való parkolás miatt!
Akkor most már összeállt a kép. Pedig mondta is, hogy azért csak félig tankoljuk meg, hogy nehogy teletankos vasat vigyenek el!
.......................2012-04-11 15:09:34 // 5314
Nem csodálkozom,hogy semmit nem adnak el,tesztauto 7milláért,SOK!
mindenki átment már rajta
.......................2012-04-11 15:07:11 // 5313
Pedig a QV nek nagyon kellene mennie!
Ha nem az maradt meg benned ,hogy brutálul megy akkor valami nem OK
nekem a Giu NAGY csalódás!
Gerion2012-04-11 15:03:21 // 5312
Próbáld ki dízellel, az megy rendesen.... :) A DNA elsőre nagyon frappáns, de a gyakorlatban szinte teljesen nélkülözhető.
droberto2012-04-10 20:10:33 // 5311
Gratulálok a verdátokhoz. Csodaszép! Ma volt szerencsém egy ilyenhez!

Sokat nem időztem vele, kb. 5 percet, meg mentem vele 20 km-t.
Csodálatos külső és belső design, eredeti megjelenés. Belül meglehetősen tágas, nincs meg az 59-ben megszokott körbevevős bunker feeling.
Futóműve kategóriájának mércéje...
A motor fantasztikus, de azért nem csavarta ki a kezemből a kormányt. EURO V :(
Szépen szedte a kis 18"-os lábacskáit, cserébe viszont szippantotta az üzemanyagot!
A DNA kapcsoló iszonyat jó dolog!
A dupla kipufogóvéget már egy tél kikezdte, korrodál. :(
A toronyra és a nyúlványokra lakk nem jutott! :(
A tesztvezetésért köszönet NS Autóház - Pécs.
Sajnos idén ott még csak két Alfát adtak el! :(((
Jimmi T.2012-04-10 16:28:56 // 5310
légyszi majd feltüntetni hogy "totálkáros" link. mert ezeket a buzgárokat még egy kattintással sem szeretném gazdagítani. :-)
Jorjie2012-04-10 16:25:16 // 5309
Jimmi T.2012-04-06 13:41:21 // 5308
Halesz2012-04-05 17:09:20 // 5307
Ez előfordulhat, 2-kor fordultam ott az Alagút felé :)
Gerion2012-04-05 15:31:02 // 5306
Aham, szerintem az utóbbi volt...!
Ha olvassa, gratulálok, nagyon tetszett a gép! :)

Ott a Lánchíd környékén kellene a következő Alfás talit tartani, kicsit messzebb fordulva az Alagút előtti körforgalomban, de ma szerintem Halesz ZST rendszámú kocsiját láttam ugyanott. :)
pe-Ti2012-04-05 11:38:06 // 5305
Üdv!
Tudtommal kettő piros QV van a környéken az egyik FAM-os tesztautó a másikat pedig Ő birtokolja!
Jimmi T.2012-04-05 08:12:50 // 5304
Ne is szóld :-) Ez a fickó már a harmadikat csinálja a Giu-val és mindig mellette szólt.
Tibe2012-04-05 00:16:20 // 5303
Nem akarom leszólni ezt a videót, de egy autós műsorban ez harmatgyenge. Ilyen bemutatót bármelyik utcáról behívott ember is készít egy bármilyen autóról.... :P
Gerion2012-04-04 20:21:01 // 5302
Ma koradélután láttam Bpesten a Lánchídon egy Giulietta QV-t, napfénytető, élénkpiros szín, teljesen tisztán eszméletlen jól nézett ki a napsütésben....! :) LO... vagy LW... volt a rendszáma, egy fiatal srác vezette látható élvezettel. Valami médiának kiadott tesztautó, vagy esetleg van itt valaki aki egy ilyen kincset birtokol? :)
Kazes☻2012-04-04 10:11:43 // 5301
Na, ezt mindjárt jobb olvasni, hallani és látni...! :)
Jimmi T.2012-04-04 08:19:30 // 5300
Mivel ma két Gius kollégának is ünnepnap van , a távolból egy videóval is köszöntöm Őket !Giu QV
Blade2012-04-03 18:45:16 // 5299
Azért még nem te fogod megmondani, hogy mit tegyek, gondolom ez tiszta.
De látom, magadnak érzed a dolgot a Giuliettás "műszaki" körből, különben miért szólnál bele ha senki sem kért meg rá és érintett sem vagy.
Ez a "Dr" önértékelési probléma?:))
Jimmi T.2012-04-03 18:32:37 // 5298
Sajna úgy látom hogy a Giu tulajok 90 %-a olyan műszaki analfabéta. Szerintem nem értik meg azt a sok okosat amit mondasz nekik. Ezért ne is kísérletezz velük ! Inkább keress magadnak más topic-ban játszótársat, ahol hozzád hasonló műszaki és általános zsenikre lelhetsz. Ha más a problémád akkor meg ott izmozz, ahol a gyökere !
Blade2012-04-03 18:10:23 // 5297
:)))))
Igen, ez egy szépen kidomborított szöveg, amit az olyan műszaki analfabétáknak kreáltak mint te, hogy "könnyebb" legyen a döntés :-)
Te meg egy szép nagy kultúr ember vagy :)))
Gerion2012-04-03 17:43:48 // 5296
Mondjuk nézd már meg, 03.14-én is mit írt az üzenőfalamra... És ha már ott jársz az olvasásban, töröld is már ki onnan.... :) Köszönettel!
Gerion2012-04-03 17:42:26 // 5295
Ennek a blédnek a tendenciózus kötözködését is légy szíves, kövesd már vissza, mondjuk az elmúlt bő egy évben.... Csak az alkalmat keresi, hogy kötözködhessen.
Moderátor2012-04-03 17:41:08 // 5294
Légy szíves írj kulturáltabban!
Gerion2012-04-03 17:35:43 // 5293
A vonatkozó részt nem én találtam ki, hanem a "Laser Interceptor" forgalmazói oldalán olvastam:

"A méreten kívül autónk színe, ill. a foncsoros lámpák, krómkiegészítõk száma, nagysága is számít. Általában igaz, hogy minél sötétebb egy autó, annál könnyebb megvédeni (kevesebb fej is elég lehet) - viszont egy ezüstmetál autó, plusz króm díszrács, netán króm tükrök összeállítás nagyobb feladatot ad, de nem lehetetlen feladatot (több blokkolófej a megoldás)."

További kérdéseiddel és ezirányú észrevételeiddel őket keresd.
Se Giuliettád, se lézerblokkolód, de azért megint itt vagy, és jó elmebeteg módjára állandóan lesed, hol lehet kötözködni... :) Ez igazi mezei fasz vagy.
Blade2012-04-03 09:41:17 // 5292
Ennyi hülyeséget összehordani..:)
Nem hiszem hogy öngól lenne a "króm" külső tükörház, hiszen miért kellene a gyárnak gondolnia a lézervédelemre? Egyébként nem krómozott, hanem krómhatású, ami ugye a QV alapfelszereltség része, magyarán a vásárló "hibája" sem.
A lézer legkönnyebben az ezüst és fehér színekről verődik vissza, legnehezebben pedig a matt feketéről. De még ha az egész autó full matt fekete is, akkor is biztonsággal le lehet lézerezni. Úgyhogy a krómhatású tükörház nem oszt, nem szoroz:)
Gerion2012-04-02 23:24:25 // 5291
A bizt.öv csipogó kezdetben idegesített, mára immunis lettem vele szemben. :) Minden új kocsiban van, a Volvomban pl durvább a hang, és a sebességgel egyre hangosodik, egyszer kipróbáltam, 60-70km/h-nál szinte már fájdalomküszöb. Ehhez képest a Giu hangja szolid. Mondjuk nincs bajom az övvel, balesetem óta pláne nem, max akkor zavar, ha kertbe állok be, ott már összejön 10-20km/h, de azért ezt a beparkolást még be merném vállalni öv nélkül.
Váltógomb nekem is megvolt.... :(
Tükör, féklámpa, távirányító eddig nálam rendben.

A futóműgondjaid részben a 18-as kerék-sportfutómű vs magyar utak eredménye lehet...

Rendes kis hibalista jött össze nálad 20-30e alatt, és még én éreztem magam peches a magam nyűgjeivel....
Buksi2012-04-02 23:12:02 // 5290
Ők is tudják, hogy mi a jó! ;-)
GTVili2012-04-02 22:15:01 // 5289
A Vredestein egy rakás Giuliettával teszteli a gumikat a ringen....;-D
Ma többször is láttam őket.
pe-Ti2012-04-02 22:03:49 // 5288
Üdv!
Túl vagyunk egy cascós szélvédő cserén meg egy előrehozott 30 ezres revízión! Volt egy pár garis dolog amit hellyel-közzel megoldottak: kaptam új váltógombot (letört), első stabrudat (nyikorgott de úgy tűnik nem ez a bűnös), belső tükör mögötti műanyag rácsot (laza volt néha leesett), hátsó teleszkópra módosított gumibakot (kopogás), féklámpakapcsolót (tempomat hibák miatt), volt futóműállítás, biztonsági öv csipogó kiiktatás ill. a központi zár távirányító bizonytalan működésére lesz még egy soron kívüli látogatásom ha megjön a cucc! Ez már a 3. márkaszerviz ahol megfordultam de úgy látszik itt sem törődnek az autóval és elkövettek pár banális hibát de erről majd később!
Gerion2012-04-02 17:58:19 // 5287
A QV-t nyilván mindenki a teljesítmény és a sebesség miatt veszi. Ebből a szempontból nézve a plusz krómok, főleg a teljesen krómozott külső tükrök (!) öngól, mert lényegesen megkönnyíti a lézeres traffipax-ok dolgát a hagyományoshoz képest, ill blokkoló beszerelésnél valószínűleg csak több fej ad megfelelő védelmet.
Gerion2012-04-02 17:53:46 // 5286
Konkrét ötletem nincs, nekem gyárim van mindkét kocsiban... De ha a helyedben lennék, első körben azt járnám körül egy szakszervizben, hogy a gyári (sajnos csak hátsó) rendszert be lehet-e utólag tetetni. B-verzió, ha nincs (Alfa-)gyári, vagy garantáltan gyárilag tesztelt eszköz, csak olyat rakatnék be, ami teljesen független a kocsi elektronikájától, nem akar a képernyőkre üzenni, nem akar kommunikálni semmivel, a kocsitól csak táp.feszt kap, a többit önerőből intézi.
Kazes☻2012-04-02 15:29:31 // 5285
hááát...!
:)
Jimmi T.2012-04-02 14:39:35 // 5284
Moto Guzzi World Club fotója a fészbukon


sok-sok MG Griso és a felvezető Giu :-)
Sporter2012-04-02 12:40:30 // 5282
Jól fekszik a kanyarban a QV :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak