Blog >> vezérlésmódosító >> hengerfej
Megcsináltattam a kötelező, vásárlás utáni nagy szervit (még kicsit többet is). A következőket kapta az autó:
-vezérműszíj (Dayco szett)
-hosszbordás szíj (Continental szett)
-vezető és feszítő görgők (Dayco szett)
-vízpumpa (Continental szett)
-olaj (Selenia Racing 10W60)
-olaj és levegőszűrő (Knecht)
-pollenszűrő
-vezérlésmódosító
-hengerfejek felújítása (sikoltatás, szelepek, hidrotőkék, szimreingek cseréje)
-új hengerfejtömítés, szívósortömítés, hengerfejcsavar garnitúra
-olajteknő kitisztíttatása
137.100km volt az autóban vásárláskor.
138.000-nél nagy szerviz.
Össz. költségem 271.000HuF
Eredmény: gyakorlatilag új motor, 7literes fogyasztás (vidéken, nem országút!), jobb teljesítmény. :)
Új gazda, ezért úgy gondoltam ezeket mindenképp érdemes megcsináltatni.




10 éves korára az autó átesett a legnagyobb szervízen. Már zabálta az olajat, muszáj volt nekiesni Ami történt:
- Vezérlésmódosító csere,
- Vezérműszíj, balansz szíj, feszítőgörgők, stb csere,
- Vízpumpa csere,
- Szelepszárszimmering, szelepvezetők csere,
- Hengerfej tömítés csere,
- Kipuff tömítés csere,
- Olajszűrő + olajcsere,
- Hengerfej síkolás,
- Apróságok.
A végén annyi olaj került a különböző helyekre, hogy a lambda szonda is majdnem megadta magát, de az utolsó pillanatban azt még sikerült megmenteni szerencsére...
Hát, nagyjából ennyi. Remélem 10 évig megint nem lesz gond az autóval. :-)
2
562
Fórum
Friss topicok
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- Alfa reklám
- Giulia
- Szerelőműhely
- 155
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8