Blog >> 1.7 >> 33

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-11-23

Sikerült végre összeépíteni a váltót. Idő közben került hozzá egy donor váltó, amiből pár alkatrészt fel is használtam. Bekerült a bűvös 5. fokozat, a 2-3. fokozat reccsenését remélhetőleg megszüntettem, abban, hogy lesz hátramenet nagyon reménykedek:D
Órák kérdése és a helyére kerül, akkor meg úgyis minden kiderül:)
pb_nek és Zé.-nek köszönet a segítségért és a helyért.

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-11-19

Végre sikerült találni, nagynehezen megszerezni, és mégnehezebben kivárni, hogy ideérjenek :D Egy szett H&R rugó, ami a legutolsó szériás 33ba való :D Lacci33-nak és Harinak köszönet érte:) Hétvégén be is kerül

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-11-17

Elhalálozott a Crunch-om:( Sokat megélt erősítő, már akkor kopott volt amikor hozzám került. Ennek ellenére 5 éven keresztül hűen szolgált, gyönyörűen szólt. Az rca kábelt leszámítva az egyetlen darab volt, a zenecuccaim közül amit még a legelején vásároltam, az összes alfámban benne volt. Béke poraira.

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-11-17

Kapott egy ilyet átmenetileg, meguntam ami benne van, a bőr meg nem akar készülni:)

>> SzervizG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-10-29

Az ominózus kaposújlaki eset után végre sikerült kicserélni a hűtőmet, kapott egy újat. Ha már szét volt szedve ez a része, teljesen kipucoltam a hűtőrendszert, mindent módszeresen átmostam. Viszonyalg tiszta volt, tavasszal cseréltem fagyállót. Egyúttal bekerült a lökhárítóba az a bizonyos rács, ami eddig nem volt benn, ha a helyén van, akkor talán megúsztam volna ezt az egészet. Zé.-nek köszönet a beszerzésért.

>> SzervizG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-11-02

Amióta megvan az autó, sőt még előtte is, a csomagtartó fedelet tartó teleszkópok szerepét egy méretre vágott, az autó formáival harmonizáló cserépléc látta el. Szerintem ez majdnem minden 33 gyári tartozéka is lehetett, ugyanis nem sok típustársat láttam, akinek ne lett volna a csomagtartóban:) Persze formája változó, van akinek a napernyő szára, van akinek seprűnyél, nekem tetőléc volt. Ezzel a megoldással az egyetlen problémám az, hogy pakolás közben sokszor okozott fejfájást, főleg akkor, amikor kiütöttem a helyéről és a fejemre/vállamra esett a csomagtartó, ami a szárny plusz súlya miatt elég szépet tudott ütni.
Dacolva a népszokásokkal még korábban szereztem egy pár kombi fasztma telót. Ugyanaz az összes mérete, egyedül a végén lévő szemek nem stimmelnek. A 33 egyik végén kis gömbfej van, a másikon egy szem, viszont a sosemkopel végei egyforma nagy gömbfejek. A kaszniban kicseréltem a gömbfejeket nagyobbra, (45/46, 56, stb gömbfejei) az astra teleszkópok végére átraktam a 33 végeit, kicsit alakítani kellett, mert nem stimmeltek a vastagságok, de a többet erővel mint ésszel elv alapján sikerült a művelet.
Az eredmény? Csodálatos! Egy minimális emelésre szinte felcsapódik a fedél, becsukáskor viszont feszülni kell, h le lehessen hajtani, pont olyan, amilyennek lennie kell.

>> EseményG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-10-07

Jelentem életemben először én is ott voltam, a sors minden próbálkozása ellenére:D Odaúton, a pályán elnéztük a 67es utat, kicsit kerültünk, ez mentett meg. Visszafele a 67eshez Balatonlellén az akksi és a generátor feladta a harcot, szerencse, h előző este voltam alkatrészekért és volt nálam egy másik generátor, akksit meg a 200 méterre levő éppen bezáró fiat szervízben tudtam venni. A boglári tescoba indultam, a fiat szervíz kapuit épp zárták:) A generátor cserét a helyi lidl parkolóban kb fél óra alatt kiviteleztem.
Leértünk kaposújlakra, nyomtuk annak rendje és módja szerint:) Amikor már csak páran voltunk, kaptam egy kavicsot a hűtőmbe, amit végül a kaposvári tesco parkolóban sikerült annyira megtákolni, h ne kelljen vontassuk, a reptéren annyira raktuk össze, h a tescoig el tudjunk menni, mondván, h ott van világítás és megcsináljuk:) Mondjuk az érzékenyen érintett, amikor este 11kor, a negyedik kiszerelés után visszakerült a hűtő a helyére és belül is elkezdett hugyozni:)
Megcsináltuk, azóta egy csepp vizet sem eresztett el a rohadék...
Minden probléma ellenére nagyon jól éreztük magunkat, úgy gondolom, h megérte ott lenni, minden szívással együtt. Az érdekes a dologban, h eddig elég sok helyen voltunk Öreglánnyal, de sehol, egy úton sem produkált semmi hibajelenséget. Szerintem bosszút állt azért, mert jogosítvány híján átengedtem az irányítást.
Hatalmas köszönettel tartozok pb_nek, mivel együtt szívtunk a hűtővel, végig kitartott mellettünk, illetve Zé.-nek, a telefonos segítségért és a majdani új hűtőmért, bár erről lehet, h most értesül, valamint Zolika"xúnyog"155nek, a bíztatásért, bár elég gyengén teljesített:)

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-09-13

Az egész úgy kezdődött, h szabadnapos voltam:D
Régóta birizgálta a fantáziámat, h a 45 óraegységét be lehet-e építeni a 33ba. Jelentem lehet.
Ezt a gondolatsort továbbfűzve jött az ötlet, h ha a 45ből be lehet építeni, akkor az 56ból működik-e a dolog. Jelentem lehetetlen nincs:)
Sikerült hamar, minimális költséggel beszerezni az órákat, szétfaragható 33 óraegység volt itthon. Egy olcsó ragasztópisztoly bővíti a szerszámarzenált, nélkülözhetetlen volt a feladathoz.
Direkt került mérföldes óra bele, nekem jobban tetszik, mint a km-es
A bekötés még hátra van, kicsit félek tőle, de biztos, h jó lesz:)

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-08-25

Beraktam. Kicsit kellett alakítani, mert kockából van, de teljes a sikerélmény:)

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-08-23

Sikerült szerezni, nem volt egyszerű, de megvan!