Blog >> karosszéria

Ez a nap volt a legdurvább a sprint restauráláshoz fűződő napok közül...alvázvédő eltávolítása leégetéssel és drótkefével....nem sikerült. :(
4-5 óra alatt a képen látható nagyságú foltig lehetett eljutni, mivel a gyárit követő további 3 alvázvédő réteg egyszerűen túl sok, és nem lehet hozzáférni egy csomó kritikus részhez.
Változik a terv, megy az egész homokfújásra (persze ennek még utána kell járni, hogy hogyan lehet egyáltalán).
A szemmel láthatóan problémás helyek azért le lettek tisztítva, hogy lássuk, mekkora a gáz...szerencsére nincsenek súlyos problémák, sokkal rosszabbra számítottam. :)

Homokfújva:
Szívó oldali alkatrészek,
termosztátház,
levegőszűrő zsanérok,
főtengely szíjtárcsa,
ajtózsanérok,
további futóműalkatrészek

Elkezdődik a nagy meló...
1.Teljes kicsontozás
2. Teljes lakatolás > Teljes alapozás >megint lakatolás > újra alapozás > fényezés... de ne rohanjak ennyire előre...:)
A képeken nincs tükör! Az egy másik sprint! (donor) :)))