Nem volt mese, fel kellett újítani a turbót, az érzékelő csere nem segített.
Végre sikerült a nyekergést is megoldani, sokadik lengőkar meg mittudoménmi után.
Nem tudom hogy de most már halkan rugózik végre.
Talán most minden jó? Majd kiderül.
Sok minden összejött. Nagy dilemma, de úgy döntöttem meg lesz javítva.
A turbó még mindig nem jó, a kipufogó már cserére érett.
Kipufogó csere (55, nagyon jó ár) közben kiderült, hogy motortartó bakot is kellene cserélni (20), megtörtént. Közben a gumiharang elszállt elől, ezért ha már ott voltak, akkor a váltóolaj is ki lett cserélve.(10)
Turbó próbálkozás egy érzékelő csere. (20)
Ismerősnél bartelben javíttatom már, így csak az anyag kerül pénzbe.
Vettem egy új alsó turbó csövet (6400), meg egy BOSCH lambda szondát (29000). Mondjuk ha decat lesz, totál felesleges pénzkidobás, de most még új az autó, elnézem neki :)
Ellenben a féknyergeket tisztogattam, mivel arra az elhatározásra jutottam, hogy néha a kevesebb több, ezért nem lesz pirosra festve. Szóval a betétek elől ATE, hátul Brembo márkájúak, viszont a bal első kerékben ott figyelt egy lemezcsavar :( Így már érthető miért vol azon az oldalon 2 bar-nál kevesebb a levegő nyomás. Szombaton délutáni nyitva tartó MARSO gumis meg csodálkozott, hogy a felni belső felénél van az OUTSIDE felirat... Megforgatta, rögtön a rajta levő tíz ragasztott súly helyett elég lett kettő. Viszont le kellett szerelni a másikat is és elvinni OFFossal, mert azon is meg kellett forgatni és kicentírozni, aztán a két felnis kereket is megcserélni a forgásirány miatt. Így most azt is szívtam, hogy az apró padkás sérült jobb első került az én oldalamra, amit gyakrabban látok... 4500 Ft
Ami viszont tényleg nagyon szomorú, hogy nincs meg két hete az autó, de munkahelyemen máris lehúzták az elejét! Sajnos nem festék került a lámpatestre, hanem fél milliméter mélyen bele karcolódott 3 helyen. Lökös is kicsit leficcent Köszi :(
UPDATE: egy madár rá is kloákázott, fél óra megfeszített polírozással sikerült a nyomát eltüntetnem. Éljenek az állatvédők (is)