Blog >> kiolvasás
Végre. Már 3-szor álltam neki, kétféle laptoppal, hogy csatlakozzak az ECU-hoz. Nem sikerült. Aztán leesett a tantusz, nem állítottam át az interfész típust a MES-ben VAG-COM-ról, ezért nem jött össze.
Banális hiba, ez van, ha az ember 5 perces időosztásban csinálja a dolgait. Ma volt normálisan időm, beállítottam, és működik.
Egyúttal nulláztam az olajcsere számlálót és saját megnyugtatásomra az ECU-ban is megnéztem a km óra állást. Ami természetesen stimmel.
Mindenképp megnyugtató, hogy tudtam csatlakozni. Egyúttal megvettem a MES 3.3 regisztrált verzióját. A funkciók miatt is, ennyit meg is ér, és azt mondom, hogy egy ilyen komoly fejlesztést ennyivel támogatni, ez a minimum. Hasznomra lesz ez még biztos.
Ezt is elvittem Large-ékhoz megkukkantásra, és a titkok feltárására. Nos, titok az nincs, a hibakódok száma motor, váltó, stb. tekintetében: 0, azaz zéró. :) Így hát kellemetlen meglepetésben nem volt részem, dicséretben a vasat illetően annál inkább. Sose' legyen rosszabb!
Megkapta a verda tőlem a "szokásos" RIMET" remetallizáló adalékot.
ui.: talán eddig leírt soraimból nem nehéz észrevenni, hogy annyira nem várom a vevőt... :) Nem lehet nem megszeretni a V6 hangját, és az automatával krúzingolást. A fogyasztás viszont valóban nem az erőssége, de hát valamit valamiért az örök közhely szerint.
Azért: ELADÓ!
Tentacle cartárs segítségével rendeltünk egy OBD-II USB (VAG-COM KKL) kábelt Kínából, ami az izlandi vulkán miatt kicsit késve, de megérkezett
OBD-II kábelre lecsapok!
Alfadiag programmal sikerült rácsatlakoznom a Selespeed robotváltó elektronikájára, és próbaképp bekapcsoltam notiról a nagynyomású elektromos pumpát, sikerrel. ezután a motorvezérlőhöz is tudtam, csatlakozni, ami BOSCH ME3.1. Hibakódot nem olvasott, ki, azt mondta, minden OK. Viszont a hűtőventillátort próbából bekapcsoltam alacsony fordulatszámon - nagyon érdekes, még sosem halottam leállított motor mellett :D
Otthon folytatom a 'beszélgetést' az autómmal! :)