Tegnap (2012.07.30) Kicseréltem a bal oldali lengőkart, a jobbosra ránéztem. Az állapotuk nagyjából most egyezik, a baloson eléggé kivolt a szilent.
Sikeresen bekerült egy eibach ültető szett az autó alá. Az első rugók már régóta megvoltak, a hátsókat a héten sikerült beszerezni. Ma megyek futóműveshez. Zének és a bandának megint csak köszönöm a segítséget és, a helyet. (Több mint egy fél napot foglaltam a beállót a műhely előtt:)
Elkezdtem gyűjteni az első futóműhöz a cuccokat. A lengőkarok és a stabrúd nincs a helyzet magaslatán, a kormányművem meg lassan fossa az olajat, a porvédő se tegnap szakadhatott ki. Ami eddig megvan az a kormánymű, szervószivattyú, bal lengőkar, stabilizátor rúd. Ami kell még: jobbos lengőkar, kormányösszekötők (de lehet, h az is van itthon:)
A milánói túrára készülve elvittem Csörihez az autót az esedékes olajcserére (Selénia 20K for AR), illetve futómű átnézésre. Gumiharangok, csapágyak, hátsó futómű fele cserélve, plusz egy pár csomagtér ajtóba való teleszkóp behelyezve, futóműállítás megvolt.
Kaptam egy tuti tippet a kedves barátoktól, hogy Ficsórékhoz vigyem futóműállításra a vasat, mert jól nyomják. A műveletet mindenképpen meg kellett ejteni, mert az őszi lengőkarcsere után nem állítottak rajta, illetve a 17-es felni is megkívánta. Ennek jele az volt, hogy a kormány középpontja picit balra tolódott.
Kedden kiromboltam a Fehér útra, kollega felpattintotta a lézeres mérőket, kikereste a gépből a gyári adatokat, majd századra pontosan beállították az első és hátsó futómvet a gyári értékre. Eredmény: kanyarban még nem próbáltam, hogy érződik-e valami, de a kormány középpontja ismét középen van :)
A beállított értékekről kaptam egy szép kis nyomtatott papírt is, aminek külön örültem, na nem mintha sokat értenék belőle, de akkoris.
Mindezt kemény 5000 forintért. A hülyének is megérte.