Blog >> rendszámvilágítás
Hetek óta jártam úgy, hogy a jobbos rendszémpilács ki volt égve. A Tescóban szállt meg az isteni szikra, hogy dobjak egy pár W5W-t is a kosárba. A múltkori csere után már rutinosan dobtam le a rendszámot és a keretét, pattintottam ki a lámpát és cseréltem ki az izzót. Kétszer. Miután összeraktam mindent, felkattintottam a helyzetjelzőt, hogy megcsodáljam a munkám gyümölcsét, meghalt a balos is.
Most boldogság van, ég, aminek énie kell.

Azt hiszem egyelőre befejezettnek tekintem a LED-esítést, most hogy már elkészültek a helyzetjelzők is és a rendszámvilágítás is! Ugyanaz a srác csinálta, aki a beltérvilágítást is! Viszont mivel a középkonzolon mindegyiknek van visszajelzője, ezért kellett bekötni a rendszerbe ellenállásokat is, hogy ne azt érzékelje folyton, hogy ki vannak égve az izzók! Azt mondta a srác, mindegy hogyan kötöm be az ellenállásokat, mert mindegyiket párhuzamosra csinálta! Vagy mi! :-DD Nem értek a lovakhoz! :-D Csak annyit kellett tennem, hogy megbontom egy kicsit a kábelek szigetelését és hozzáforrasztom az ellenállásokat! :-)
Jah, az autót szemből nézve a jobb oldali LED a régi és a bal oldali a most készült! :-)












0
535
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV