Hatásos volt a frissítés olajok,szűrők terén. fogyasztás 6.4- 6.6 között alakul stabilan, nem vagyok tojás lábú, de feleslegesen sem túráztatom ha nem muszály. motorikusan kifogástalan. nagyjából ennyi
Megtörtént az első szervíz. Első lépésbe egy motoröblítőt töltöttem az olajhoz. 10 perc járatás, olaj+ szűrő le. Hengst szűrő fel, mannol motorolaj+motoröblítő. Újabb 10 perc, olaj le, szűrő csere Mann filter fel, Motul 5w40 x-clean a vegleges olaja. Többi szűrő is Mann filter, kapott új szervo-fék olajat. Motul váltó olaj csak 2 hét múlva jön meg, így az várat magára. Map szenzor takarítva. Kapott új exide premium akkut plusz egy lámpa polírozast is. Kiváló lett :) Megvan az első fogyasztási adat is. Csereérett szűrőkkel, ellustulva 7.3 literre jött ki. Omw maxxmotion diesel-t kap csak. 70%város 30%pálya. Meglássuk mit produkál szervízelés után.
Letekertük együtt az elso tízezret. Amikor elhoztam az autót, 157 ezer volt az órájában, és kapott egy olajcserét. Most, 167-nél, eljött a második csere ideje. A Selénia Racinget jó étvággyal nassolgatta, szóval teszt jelleggel Valvoline-t kapott helyette. Szintén 10w60, dícsérték is páran... majd meglátjuk. Ha nem válik be, a következő cserével visszatérek a Seléniára.
A gyújtáshibáról kiderült, hogy mégsem a trafó okozza. Tankoltam egyet, és Csöri javaslatára beleborítottam egy flakon injektor tisztítót, aztán "autót szerelünk!" jelszóval beletekertem az Autóba egy jó százast. Alapjáraton még hisztis, de 50-nel gurulva már csend van. Majd párszáz kilométer múlva ezt is meglátjuk.
A 10 ezren felbuzdulva írok egy kicsit a fogyasztásról is, ugyanis azt is vezetgetem, amióta együtt vagyunk. Az eddigi átlag 10.2 lett, computer szerint 9.1 (LOL), javarészt városban, néhány hosszabb úttal. A legrosszabb egy tankra vetített átlag 13 liter volt, tisztán városban, lyukas kipufogóval, a legjobb 8.2, javarészt országúton. A kipufogójavítás óta rendre kevesebbet eszik. Legújabban meg alig akar 10 fölé menni. Lehet, jobban kéne taposnom? :)