Ismét felkerültek a nyárigumik, újra durván látványos az autóm :)
A felniket a Larivánál rakattam rendbe, mind a négy keréken peremjavítás volt. (lecsiszolták, feltöltötték, fényezték) Kettőt egy kicsit görgőztetni is kellett.
A téligumik most a megszokottnál kicsit később kerültek le, ezen a télen 6.175 km-t futottak. Vicces, gyakorlatilag pont annyit, mint tavaly, mindössze 98 kilométerrel többet :)
Megirigyeltem a szomszédot és én is feltetettem a nyári gurulókat.
Centirozás, csavarozás, szokásos szitkozódás a hurculászás közben.
A gumicserén még gondolkozom, mivel a tavalyi nyúzás ellenére a kopásjelzők még vígan látszanak.
Megvolt a kerékcsere tortúrája. Nagyon béna lett az autó, inkább le se fotózom.
A gumi Pirelli Sottozero, ha már olasz. Várom a fél méteres havat!
És aki kitalálta, hogy könnyűfémkerék, az hordja fel őket a másodikra zsírral a tökén, acsargó pitbullok között..
Nem bírtam tovább, felrakattam a nyári felniket. Az egyik ok az volt, hogy felkerült az AlfaCity-s matrica, és az sokkal jobban mutat a 18-as kerekekkel, mint a 16-osokkal :) A másik meg, hogy végre volt egy szabad délutánom, és el akartam kerülni a szokásos sorbanállást a gumisnál. :)
Ismét megállapítottam, hogy ezek a felnik állnak a legjobban a GT-nek (bocs minden más GT tulajtól :).
Az új nyári gumijaim: Pirelli P Zero Rosso. Most már ez is olasz az autón :)
A téli gumikkal ezen a télen mindössze 6.077 kilométert tettem meg. Az előző télen 10.044 kilométert futottak, bár akkor március végéig fent voltak :)
Gumik: Dunlop SP SportMAXX, 225/40 R18 (Thanks to Lariva Gumi! :)
Felnik: A GT gyári 18-as felnije (amúgy a Toora csinálja). Szerintem a legszebb a gyári GT felnik közül :) A felniket amúgy 160 ezerért sikerült megszerezni, dobozban :)
Kicsit féltem a 18-as karikáktól, de a 145-ösömön lévő 17-esekhez képest sokkal kényelmesebb :)